זקוקה לקליפים -

  • הוסף לסימניות
  • #1
1. של הבן שמבקש מאביו חצי שעה תמורת תשלום... משהו של אבות ובנים אולי..

2. קליפ שרואים בו שני בעלי חיים על גשר צר, מנסים לעבור.. משהו כזה.

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
התכונת לזה?
 

קבצים מצורפים

  • זמן זה כסף.wmv
    4.4 MB · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #3

קבצים מצורפים

  • איך עוברים גשר בשלום.avi
    15.5 MB · צפיות: 31

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אנחנו נמצאים בעזרת ה' בתחילתו של שיפוץ קטן
מה שאנחנו כרגע עושים זה הגדלת הסלון ע"י צירוף המרפסת שנמצא בחזית הסלון
והוספת מרפסת עם יציאה צידית מהסלון

יש לי כמה התלבטויות שאשמח מאד בעזרת חכמת ההמונים וחכמת המקצוענים:

1. אנחנו הולכים לעשות בס"ד חלון גדול בסלון בגודל של 3 על 1.5
זה פונה לחזית הרחוב
חשבתי לעשות ללא תריסים. עם וילון אטום
האם זה מומלץ?/טעות?

2. הייתי רוצה שתהיה איזשהיא זכוכית שלא יראו מבחוץ אבל החוצה יראו טוב
ושאולי גם יסנן קרינת שמש. יש כזה דבר?
במה בדיוק מדובר

3. אני עושה באדן החלון ספסל שיש שיוכלו לשבת + סורג חבית/ מרובע בולט או משהו כזה
אני מתלבטת היכן למקם את החלון? בקדמת האדן בסופו?
כי מצד אחד אני רוצה שיהיה נח לשבת ומצד שני אני רוצה שיהיה אפשרות לעמוד בצד השני ולנקות את החלון לדוגמא.

4. האם יש המלצה על סוגים/ חברות של חלונות? סורגים? שיהיה בטיחותי ומוצלח?

5. לגבי הדלת יציאה למרפסת? יש שם אפשרות לפתח של מטר
איזה דלת מומלץ לעשות. כאשר התוכנית שלי בקרוב לסגור את המרפסת בבניה קלה וגג נפתח.
כדאי לעשות דלת אלומיניום?
עם/ בלי חלון?
החלום שלי, זה לעשות דלת בזזה ברוחב מטר שיכנס אל מעבר לקיר (יש שם מקום)
השאלה, אם קיים כזה דבר למרפסת פתוחה. שיהיה אטום מבחינת חום/ קור /גשם
וכן שיהיה בטיחותי.

אשמח ממש לכל תגובה והעארה\ הארה
או לחילופין אם מישהי יכולה להמליץ לי על מעצבת פנים שמתמצאת בדברים הללו שתוכל לעזור לי תמורת תשלום (סמלי) על יעוץ
אני רואה מדי פעם אנשים שיש להם טענות על תמחור של עצמאיים. המשלם רואה שהוא שילם 300 ש"ח לעבודה שלקח לעצמאי שעה, או סכומים גדולים יותר, וזה נראה לו מוזר. כי הוא עובד תמורת 55 לשעה, אז מה זה החוצפה לקחת 300 ש"ח לשעה?

אני ישתף מהמקרה שלי שאני מכיר בפרטים, ואפשר להקיש מזה למקרים רבים. העצמאיים פה יבינו מיד מה אני מדבר. המטרה שלי היא קצת להסביר לשכירים, למה הם צריכים לעבוד תמורת 55 לשעה, והעצמאי נראה שעושה הרבה יותר.
בנוסף אני מקווה שזה יעזור קצת למי שמקבל שירות מעצמאי ומרגיש מתוסכל מהסכום הלכאורה גבוה שהוא היה צריך לשלם עבור זמן או שירות.

אני עצמאי שעובד בתחום המוזיקה ומרוויח "1500 ש"ח בערב אחד" (והמחמירים מתחילים לעשות חישוב מה קורה אם אני עובד כל ערב...), אשתי מטפלת רגשית ש"יושבת על כורסא ומרוויחה 300 לשעה",


בוא נעשה חישוב קצר. (לכאורה)
כמה זמן זה לנגן בבר מצוה? בוא נגיד 3 שעות? לכאורה 500 לשעה זה אחלה כסף.
אבל...
אם מחשבים את הזמן שאני עובד סביב האירוע, מהרגע שאני מתחיל לארוז את הרכב, ועד שאני חוזר הביתה והולך לישון מדובר על כ6 שעות.
מה שאומר שהרווח הוא פחות מ300 לשעה.
תורידו דלק, ציוד, ידע, אימון, ואין אירוע כל יום.
מליונר אני לא.

אז נכון שבעל האירוע שילם 1500 שח על 10 דקות ריקודים בבר מצוה וקצת מוזיקת רקע (חלק מהזמן היה בכלל מוזיקה מוקלטת...)
אבל העבודה שלי מסביב היא יותר ממה שנראה למי שמסתכל מהצד.

אותו דבר אשתי.
300 לשעה בשביל לפטפט קצת... נשמע אחלה דבר (והמחמירים יעשו חשבון כמה זה אם עובדים יום שלם וכו')

אז בוא נחשוב שניה, אשתי למדה תואר שני, ויש לה 10 שנות נסיון. (אפשר לחשב לכאורה מאות או אלפי שעות לימוד. מהבגרויות ועד ההדרכות שהיא עדיין מקבלת) זה משהו שעושה הגיון לשלם עליו בפני עצמו.
בנוסף, אם היא קובעת טיפול, זה להתכונן (טכנית ונפשית) חצי שעה לפני לפחות, וחצי שעה אחרי להתאפס. בנוסף יש בדרך כלל לפחות 10 דקות של תיאום לפני הפגישה. לפעמים יש דיונים טלפוניים עם אנשים שקשורים לטיפול.
מה עם קליניקה וביטוח? מה אם משלמים על הדרכה?

הגענו לשעתיים ועשר דקות מינימום על פגישה. וזה בקלות יכול להגיע ל3 שעות. לא כולל הוצאות נלוות.
100 ש"ח לשעה זה לא כזה דבר מושלם.


אז לפני שממהרים לעשות את החישוב המהיר: "כמה עולה פיתה, כמה עולה כדור פלאפל, כמה עולה קצת מלפפון- למה זה עולה 15 ש"ח למנה?"

הייתי מציע להסתכל רחב יותר.

נ.ב. אני לא אומר שכל תמחור של כל עצמאי זה הוגן. רק מציע למסתכל מהצד לראות תמונה רחבה יותר (או לא לעשות את החישובים של השני)
ר' חיים הוא יהודי יקר מעמודי התווך של הקהילה ברמה X בבית שמש.
לפרנסתו הוא עוסק באדריכלות מקצוע אותו למד במשך מספר שנים ביסודיות.
ר' חיים הוא איש נעים הליכות, כזה שתמיד נחמד לפגוש בו, נותן, מפרגן, ותמיד תמיד כשמישהו פונה אליו בבקשת עצה בנוגע להרחבת הדירה שלו או הגדלת המחסן הוא יענה במאור פנים ובשמחה...
אבל כאשר הוחלט בין מתפללי בית הכנסת כי הקראוון המשמש כבית מקדש מעט (אותו רכשו יד 3 מבית הכנסת הוותיק בשכונה הסמוכה) כבר צר מלהכיל את הבאים בתוכו, ובפרט לאחר אכלוס הרחוב הסמוך בעוד כמה עשרות משפחות, הסכימו הכל כי הגיע הרגע לעבור למבנה של קבע כיאה וכיאות למקום תפילה לה' ולתורתו.
הגבאים הנמרצים פנו אל האדריכל המפורסם ר' נחום קפולוביץ (שם בדוי, כמו כל השמות כאן) זה שתכננן את הבניין המפואר של "חניכי" מהשכונה הסמוכה, כשבידם רשימות מפורטות של כל הנדרש והמצופה ממנו להגשת התוכנית האדריכלית.
ומה עם ר' חיים האדריכל....
ר' חיים ממשיך לעמול לפרנסתו... הרי תכף ימלא הוראת קבע נכבדת לבניית בית הכנסת הנכסף, אז צריך לממן את זה מהיכן שהוא....
אה! למה לא פנו אליו שיתכנן את בית הכנסת???
הלא הוא חלק בלתי נפרד מהוואי הקהילה, וגם מבחינה מקצועית כל הלקוחות שלו ממליצים עליו בכל פה!! כמו גם קולגות למקצוע....
למה?!.......
....
כך גם אצל ר' משה העו"ד מביתר עילית .... בשביל ייעוץ 'בקטנה' כולם פונים אליו אבל כאשר חמישה חברים מבית הכנסת רכשו דירה חדשה בפרוייקט החדש למעלה, את החוזה הם עשו אצל עורך דין שהגיס 'המייבין' המליץ עליו .....
...
ר' אברהם הוא סופר סת"ם מומחה (עם תעודה בתוקף!) המתגורר במודיעין עילית בעל כתב מהודר ויר"ש מרבים. אבל כשר' יחזקאל השכן מלמעלה ביקש לרכוש לעצמו מגילת אסתר מהודרת הוא דווקא רכש מהסוחר ר' זבולון.... (כשהיה לו שאלה על כשרות המזוזות בביתו הוא כן זכר שיש לו שכן סופר...)
...
וכך גם אצל ר' יצחק מאלעד שמשמש כמוהל מומחה וכל מי שלקח אותו לברית ממליץ עליו בחום! אבל החברים מהכולל העדיפו לקחת את הידיד של השווער או את הבן דוד של השוויגער... (אך כשהיה ספק לקיום הברית בזמן בגלל צהבת.... אתם כבר יודעים למי פנו....)
...
נדמה כי המסר כבר חלחל...
אך בכל זאת עוד משפט אחד שיסביר את הכותרת - אל תתרמו שקל!

זה עתה הסתיימו להם מגביות החנוכה בקופות הקהילות השונות, הברכה (באמת!! לא בציניות) לכולם!! לכל העוסקים בנושא חשוב זה של מצוות צדקה!!!
אך שאלה לי: הן ללא ספק יש נצרכים ועניים שמשוועים למתת ידנו , ולא לקנטר חלילה באנו. אלא להאיר נקודה אחת כאשר מדברים על עניי עירך קודמין ועל אחוזי המעשר שמחוייב כל אחד ליתן לקופת הצדקה השכונתית וכו' וכו' כשאתה כבר קונה משהו או משלם למישהו משהו, לך לקרוב אליך (אח/ שכן/ חבר וכו') למה על זה אף קופה לא עורכת קמפיין ? אין אף הבטחה של מקובל כזה או אחר???
מדוע בן אדם חייב להפוך להיות נזקק בשביל שהסביבה הקרובה תידרש לסייע לו באמצעות קמפיינים (יקרים להחריד!!) ובהבטחות וישועות ...
מדוע לא בדרך כבוד ?!! באופן של לפרנס בן אדם במקום לתרום לו צדקה???
וכי לא עדיף לפרנס את השכן שלך מהרחוב?!
או את החבר מבית הכנסת?!
או החברותא מימי הישיבה ?!

להיעזר בי? בשמחה!! ובחפץ לב!!! אבל כשאתם נזקקים לשירות אותו אני מספק:
אל תתרמו לי אפילו שקל - פשוט תקנו ממני!!!
תושבי עירך קודמין -כדי שלא יהפך בסוף להיות מעניי עירך קודמין!!
לפני 3 שבועות שלחתי אותו לתיקון, מחברה מסוימת, מותג...
ומאז אין לי חיים וסליחה על ההגדרה

זה התחיל מזה שהוא עדיין באחריות, יש אחריות לשנתיים, אצלי הוא שנה ו-4

כתבנו למעבדה של החברה מה הבעיה (המכשיר שופך טונות של מים ונכבה פתאום ללא סיבה ממשית) וקיווינו לטוב
הטווח של החזרה היא עד שבועיים, כשהתקרבו השבועיים לסיומם ולא קיבלתי שום טלפון, עשיתי מעשה והתקשרתי אליהם
יום ראשון-3 פעמים, השארתי הודעות בשירות הודעות
יום שני, נתתי להם אופציה לחזור, לא חזרו אלי (כמובן)
יום שלישי עוד 3 פעמים, הפעם הודעות של "תחזרו אליי דחוףףףףףף"
יום רביעי, אתא בוקר-שוב טלפון עם הודעה נזעמת של "תגידי להם שהשירות שלהם על הפנים ולא ציפיתי לכזה (חוסר) יחס ממותג כזה"
בשעה 2 בצהריים אני מקבלת טלפון מהמעבדה "היי, אני לבנה, המכשיר שלכם..." התחלתי לצעוק עליה "מה זה? רק עכשיו חוזרים???"
ואז שקר הראשון "התקשרנו אליכם עשרות פעמים ולא עניתם!!!" בטלפון שלי לא היתה אף שיחה, בטלפון של בעלי זו היתה הראשונה
מי שהתקשר הרבה פעמים היה אנחנו
השיחה המשיכה "יקירתי, נתקדם? אז התיקון יעלה לכם 650 ש"ח על סוללה חדשה ומנוע חדש"
אני "רגע, זה לא באחריות?"
היא "מה פתאום???"
אני "אז על מה האחריות בעצם?"
היא "לא על מנוע, לא על סוללה, לא על שברים, לא על קורוזיה, לא ולא ולא...."
אני "אז על מה כן?"
אין תשובה
אני "טוב אז למי אני משלמת?"
היא "כשיגיע מתיקון תשלמי 750 ש"ח"
אני "מה 750??? אמרת 650!"
היא "מה פתאום? רק הסוללה והמנוע יחד זה 750, המיכל מים נקיים והמיכל מים מלוכלכים יחד 1200!!!"
אני "תגידי, את ממציאה עלי עוד ועוד? ב-1400 אני יכולה לקנות מכשיר חדש! מחברה מתחרה!"
היא "אז מה לעשות? המיכל מים נקיים מלא באבנית!!! זה הסיבה לבעיה, אה, גם במיכל מים מלוכלכים יש על המגעים קורוזיה!!! זו גם הבעיה והשאר כי זה גם הבעיה"
הייתי בהלם!
אמרתי לה "מים נקיים לא רוצה, לגבי מים מלוכלכים, תני לי לבדוק (הוצאה של 950 בערב חג??? ועל מה?) תחזרי אלי עוד רבע שעה ואתן לך תשובה"
לא חזרה אלי עד היום
ואני חזרתי לטלפונים לחברה ולהשארת הודעות נואשות
ביום חמישי בבוקר אני מקבלת הודעה שהמכשיר חזר מתיקון!
לא נתתי אישור על התיקונים, איך זה? מבררת עם בעל חנות המסירה הוא מעדכן אותי שהחשבונית על סך 950 ש"ח!!!! הייתי בהלם!
אמרתי לו שהם שמו לי מיכל חדש ללא רשותי כשהוא שמע את הסכום על המיכל הוא כמעט התעלף איתי 300 על מיכל מים מפלסטיק...
הוא התקשר אליהם צרחתי עליהם, בסוף אחרי הרבה אסרטיביות מצידי, שילמתי 750ש"ח ושמחתי לי
אז השמחה היתה מוקדמת
על השימוש הראשון-התקלה לא תוקנה!!! הוצאתי 750 ש"ח על כלום!!!
התקשרתי אליהם אחרי ר"ה ומתברר שעשו "גשר" מחר אני שולחת אותו שוב לתיקון

מישהי נתקלה בהתנהלות הזו? מה עושים? יש מה לפנות לפורום הגנה לצרכן"?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה