התייעצות זרקור. מרווה. ילדים. עיתונלי. יתד שלנו.

מה אתם יותר אוהבים?

  • עתונלי

  • מרווה לצמא

  • זרקור

  • יתד שלנו

  • ילדים


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
  • הוסף לסימניות
  • #23
אין על מרוה לצמא
אין פוליטיקה!!!!!
אין פרסומות
מתאים לכל גיל
אפשר לתת בכל גיל חופשיות לקרוא
מתיחסים לכל המגזרים
עיתון פשוט מושלם!!!!!!!
תבואו לראות את הרדיפות אחריו אצלנו בבית
אמת.
אנחנו מקבלים את החדש ביום ראשון הוא נשאר סגור עד שבת, זה העונג שבת של המשפחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #27
מבחינת?
פשוט נראה לי שמוורה יותר סגור.
וליטאים זה לא מחייב פתיחות
לא חושבת שמראה על פתיחות
הסופרות בזרקור יותר ליטאיות אז הכתיבה שלהם בסגנון ליטאי
והסופרות במרוה יותר חסידיות אז הכתיבה יותר בסגנון חסידי
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא חושבת שמראה על פתיחות
הסופרות בזרקור יותר ליטאיות אז הכתיבה שלהם בסגנון ליטאי
והסופרות במרוה יותר חסידיות אז הכתיבה יותר בסגנון חסידי
אגדיר את זה אחרת: במרווה מסופר על שידוכים ועל ילדה שמסבכת עם גיסתה :p .
בזרקור מסופר על מלחמות ונושאים שונים (יש גם ת'שידוכים, אבל פחות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
סתם חושבת:
יכול להיות שמרוה לצמא יותר מתאים לחסידים
וזרקור לליטאים
כל מילה.
אנחנו מנויים לשניהם.
מספיק להסתכל על הציורים....
זרקור לליטאים ומרווה לחסידים.
כשבדקנו את ההבדל בינהם(לפני 10 שנים)
המליצו לנו על מרוה לצמא
ואנחנו נהנים כל שבוע מחדש
לחגים מגיע עיתון ממש מוגדל עם מרוה לנוער מרוה למבוגר ותוספת סיפורים
בבין הזמנים גם יש תוספת
אני ממליצה בכל פה על מרוה לצמא
לפני עשר שנים????????
על זרקור עבר לפני כמה שנים שינוי ענק, לטובה. הוא הפך לעיתון מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כל מילה.
אנחנו מנויים לשניהם.
מספיק להסתכל על הציורים....
זרקור לליטאים ומרווה לחסידים.

לפני עשר שנים????????
על זרקור עבר לפני כמה שנים שינוי ענק, לטובה. הוא הפך לעיתון מדהים!
איך היה נראה קודם?
מרווה יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
  • הוסף לסימניות
  • #33
מרווה הוא עיתון נעים, זאת ההגדרה. הרבה שמחה וטוב לילדים.
זרקור יותר "מפותח".
בעיניי א"א בלי מרווה.
זרקור אפשר כבונוס.
אגב, מאד לא אהבתי את החלוקה לליטאים וחסידים. בהלכות, למשל, יש תמונות של כל המגזרים. יש שם סופרות ליטאיות שיתכן ונמצאות כאן בפורום. ציורי הילדים- לפעמים עם פאות לפני האוזניים ולפעמים אחורה. אין שם בלוריות וכאלה, נכון.
אז מה?
חוץ מזה, כשמדובר על ילדים ולא נוער, מה משנה לכם ליטאי/חסידי?
ובמרווה יש גם למבוגרים יותר, מאמרי חינוך מענינים, מתכונים ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הצבעתי לעיתונלי, היה לנו אותו בעבר, לפחות 10 שנים אחורה. אז הוא היה מדהים, רבנו עליו... עד היום שמרנו עותקים של העיתונים ומשתמשים בכל מיני.
אבל אין לי מושג מה היום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מיושן מאד, הוא כמעט נסגר...
לא יודעת מה יותר,
אולי זרקור...
בכל זאת אני ליטאית.
אבל אני לא ממש קוראת את העיתונים כן?
גם אני ליטאית.
ואני כן קוראת;)
מעניין מה שאת אומרת על זרקור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מרווה הוא עיתון נעים, זאת ההגדרה. הרבה שמחה וטוב לילדים.
זרקור יותר "מפותח".
בעיניי א"א בלי מרווה.
זרקור אפשר כבונוס.
אגב, מאד לא אהבתי את החלוקה לליטאים וחסידים. בהלכות, למשל, יש תמונות של כל המגזרים. יש שם סופרות ליטאיות שיתכן ונמצאות כאן בפורום. ציורי הילדים- לפעמים עם פאות לפני האוזניים ולפעמים אחורה. אין שם בלוריות וכאלה, נכון.
אז מה?
חוץ מזה, כשמדובר על ילדים ולא נוער, מה משנה לכם ליטאי/חסידי?
ובמרווה יש גם למבוגרים יותר, מאמרי חינוך מענינים, מתכונים ועוד.
להיות ליטאי לא מחייב בלורית....
אני ממש לא מתחברת, ולא ניכנס. אבל ברעיון של הציורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
סופרות מעניינות
סיפורים על רמה
עיתון עם "ראש פתוח" (למרות שהעיתון מאוד שמור!)
אחת הסיבות הראשיות שהובילו אותי לניסיון עם זרקור זה בגלל ששמעתי שיש שם סיפור של מ. קינן;)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה