עזרה חבילות מ-HFD נעלמות במשולש ברמודה

  • הוסף לסימניות
  • #1
כבר שני חבילות (החודש הזה!) שנרשם לי שהן נמסרו, ולא קיבלתי אותם.
חבילה אחת אפילו לא קיבלתי הודעה שהגיע לנקודת המסירה וגם לא קיבלתי מספר מדף,
והשירות של HFD? שלא נדבר! את זוכה למענה אולי פעם ב-4 ימים, ותשובות שלא עוזרות/קשורות..

אנא עזרו לי, חבילה ראשונה של 30 ש"ח וחבילה שניה של 90 ש"ח, לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
צריך להכניס מספר לא כשר בשביל לקבל את פרטי החבילה

ממש לא פר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כבר שני חבילות (החודש הזה!) שנרשם לי שהן נמסרו, ולא קיבלתי אותם.
חבילה אחת אפילו לא קיבלתי הודעה שהגיע לנקודת המסירה וגם לא קיבלתי מספר מדף,
והשירות של HFD? שלא נדבר! את זוכה למענה אולי פעם ב-4 ימים, ותשובות שלא עוזרות/קשורות..

אנא עזרו לי, חבילה ראשונה של 30 ש"ח וחבילה שניה של 90 ש"ח, לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה.
מצטרפת, קרה לי היום:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם לי קרה
חבילה של 55 ש"ח
נעלמו עקבותיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
צריך להכניס מספר לא כשר בשביל לקבל את פרטי החבילה

ממש לא פר...
ממש לא!
אפשר באתר שלהם

כותבים את הטלפון שלכם שמעודכן בהזמנה ואת מספר ההזמנה וזה נותן
יש לי טלפון כשר והוא כל הזמן הביא לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
התלוננתי לעליאקספרס, והם רוצים הוכחה o_O
איזה הוכחה אפשר להביא??
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני לא יודע על המקרה שלך,
אני מזמין מטמו כך שזה מגיע עד לבית,
אבל אכן היו להם הרבה עיכובים לאחרונה, אבל בסוף זה הגיע (+פיצוי מטמו על האיחור)
לדעתי במקרה שלי בגלל שהזמנתי כמה חבילות בפער של כמה ימים החבילות אוחדו על מנת לחסוך בדמיי המשלוח ולכן זה התעכב, אבל לא קרה לי מצב שבו כתבו שקיבלתי את החבילה על אף שלא הגיע
בכל אופן אני ממליץ על טימו, איך שאני מכיר את השירות שלהם במקרה כזה תקבלו את הכסף ללא ספק בלי ויכוחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
התלוננתי לעליאקספרס, והם רוצים הוכחה o_O
איזה הוכחה אפשר להביא?? אין להם מוח לגויים האלה!
הבנתי שלאחרונה הם ממש מקשיחים בשירות...
אבל אתה יכול לדרוש מהם הוכחה שזה הגיע, דיברתי פעם עם המשלוחן והוא אמר לי שאם אני פותח אני חייב לחתום שקיבלתי, ואם לא הוא חייב לצלם את החבילה ליד הדלת (במקרה של איסוף חבילה כנראה צריך לחתום במקום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מצטרפים!
גם לנו היתה חבילה דרכם,
ומרחו אותנו במשך חודשיים של הלוך חזור שוב ושוב ושוב (חכו 5 ימי עסקים לתגובה, יש להקיש מס' הזמנה ולחכות 48 שעות וכו' וכו' o_O)
לאחר שצילמנו את פרטי ההזמנה, שלחנו הוכחות, ואינסוף מיילים מיגעים-
קיבלנו את התשובה ה'מפתיעה'- החבילה אבדה(?!), נא פנו לספק לקבלת החזר(!!!)
אמנם אליאקספרס החזירו ישר,
אבל השירות מתחת לכל ביקורת.

נ.ב. - בקשר למס' הפלאפון- דוקא עבד לנו מעולה עם מס' כשר, רק שלא היה מה לראות כל כך כי לא הגיע כלום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הבנתי שלאחרונה הם ממש מקשיחים בשירות...
אבל אתה יכול לדרוש מהם הוכחה שזה הגיע, דיברתי פעם עם המשלוחן והוא אמר לי שאם אני פותח אני חייב לחתום שקיבלתי, ואם לא הוא חייב לצלם את החבילה ליד הדלת (במקרה של איסוף חבילה כנראה צריך לחתום במקום)
באיסוף חבילה לא חותמים על כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בנוסף
אפשר לבדוק גם דרך המכס אם החבילה הגיע ומה מצבה,
הם מעודכנים עד למצב שבו החבילה עוברת לחברת המשלוחים, כך שאם החבילה כלל לא הגיע לארץ יש לכך תיעוד באתר של המכס

 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אצלי היום כתבו שהחבילה הגיעה, ואחרי כמה שעות נמסרה, הלכתי לקחת אותה והיא הייתה שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
  • הוסף לסימניות
  • #20
מצטרפת- מה עושים עם חבילה שלא נאספה?
הגיעה ללוקר לאיסוף תוך 72 שעות (הזוי מגבלות הזמן!)
היה ערב בדיקת חמץ- לא הגעתי בזמן לאסוף וכתוב שנשלח חזרה למרכז הלוגיסטי
מיד שלחתי להם מייל- כנראה הבוט הגיב לי ואמר שזה בדרך למשלוח חוזר. אז האמנתי לו וחיכיתי שיישלח שוב:(

HFD טוענים שנשלח חזרה לשולח- עליאקספרס
עליאקספרס לא קיבלו את הטענה הזו ולא זיכו אותי בסכסוך
ואיפה החבילה? באמת במשולש ברמודה?!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה