מידע שימושי חברות נחשבות בהייטק

  • הוסף לסימניות
  • #1
איזה חברות הייטק הכי טובות מבחינת שכר ותנאים, ויש שם חרדיות,
אשמח למידע ולכמה שיותר פרטים. [כגון כמה מהבית וכמה במשרד. הטבות . בונוסים וכדו']
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
איזה חברות הייטק הכי טובות מבחינת שכר ותנאים, ויש שם חרדיות,
אשמח למידע ולכמה שיותר פרטים. [כגון כמה מהבית וכמה במשרד. הטבות . בונוסים וכדו']
למה את יכולה להתקבל לאן שבא לך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה נשמע שיש לכם 20 הצעות ופשוט אתם צריכים לבחור.
הענין שהמצב הוא רחוק מכזה.
אם יש לכם שאלה בין חברות ספציפיות אולי יש מקום לשאול, אבל השאלה בצורה שנשאלה לא אמורה להביא שום תועלת לאף אחד, חוץ מלגרום לאנשים לקנאות בנתונים אמיתיים וגם כאלו שלא שיועלו כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה נשמע שיש לכם 20 הצעות ופשוט אתם צריכים לבחור.
הענין שהמצב הוא רחוק מכזה.
אם יש לכם שאלה בין חברות ספציפיות אולי יש מקום לשאול, אבל השאלה בצורה שנשאלה לא אמורה להביא שום תועלת לאף אחד, חוץ מלגרום לאנשים לקנאות בנתונים אמיתיים וגם כאלו שלא שיועלו כאן.
ב''ה יש לי עבודה מצוינת כבר כמה שנים, עכשיו אני רוצה לגוון ולחפש אתגרים חדשים, לכן אני מעוניינת לקבל מידע ולהתחיל לחפש בצורה רגועה ובלי לחץ.
ובנקודה של הקנאה את באמת צודקת, ואולי מי שיוכל להעלות פרטים בצורה כללית מבלי להכנס לסכומים ופרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
איזה חברות הייטק הכי טובות מבחינת שכר ותנאים, ויש שם חרדיות,
אשמח למידע ולכמה שיותר פרטים. [כגון כמה מהבית וכמה במשרד. הטבות . בונוסים וכדו']
בתנאים את מתכוונת רק לשכר?
או נניח היברידיות, שעות וכו?
כי בממשלתי השכר נחמד מאד, והעבודה הרבה יותר נוחה ורגועה
בהייטק (מרכז בעיקר) השכר יותר גבוה, מתאפיין בעבודה לחוצה יותר ,דרישות גבוהות יותר וכו.
חברות לדוגמא - checkpoint, wix, big4, יש את אינבידיה שמגייסים עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בתנאים את מתכוונת רק לשכר?
או נניח היברידיות, שעות וכו?
כי בממשלתי השכר נחמד מאד, והעבודה הרבה יותר נוחה ורגועה
בהייטק (מרכז בעיקר) השכר יותר גבוה, מתאפיין בעבודה לחוצה יותר ,דרישות גבוהות יותר וכו.
חברות לדוגמא - checkpoint, wix, big4, יש את אינבידיה שמגייסים עכשיו
גם וגם, אבל לא ממשלתי, אלא יותר סגנון החברות הייטק שהזכרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם וגם, אבל לא ממשלתי, אלא יותר סגנון החברות הייטק שהזכרת.

רשימת החברות שהכי טוב לעבוד בהם בישראל. (שכר הפרמטר העיקרי)
1 Nvidia Israel 2 Microsoft Israel R&D Center 3 Monday.com 4 Palo Alto Networks 5 Salesforce 6 SAP R&D Center in Israel 7 Panaya 8 Autodesk Israel 9 AppsFlyer 10 CyberArk Software 11 Taboola 12 NSO Group 13 Intuit 14 WSC Sports 15 Cato Networks 16 ServiceNow 17 Natural Intelligence 18 Intel 19 Google Israel 20 Windward

בחברות שהזכרתי בהודעה הקודמת אני יודעת שיש גיוסים
וכן גם ב CyberArk , מציעה לך לנסות.
ואל תשכחי למי להביא את המעשרות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ב''ה יש לי עבודה מצוינת כבר כמה שנים, עכשיו אני רוצה לגוון ולחפש אתגרים חדשים, לכן אני מעוניינת לקבל מידע ולהתחיל לחפש בצורה רגועה ובלי לחץ.
ובנקודה של הקנאה את באמת צודקת, ואולי מי שיוכל להעלות פרטים בצורה כללית מבלי להכנס לסכומים ופרטים.
א. באיזה תחום את ובאיזו שפה?
ב. לשיקול דעתך. אם את מרוצה בעבודה לא כדאי לחפש מקום אחר. את אף פעם לא יכולה לדעת לאיזה בעיות תיפלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
א. באיזה תחום את ובאיזו שפה?
ב. לשיקול דעתך. אם את מרוצה בעבודה לא כדאי לחפש מקום אחר. את אף פעם לא יכולה לדעת לאיזה בעיות תיפלי.
א. סייבר, c c++ פייתון.
ב. שיקול נכון, אבל אצלי אני תמיד יוכל לחזור למקום שהיום אני עובדת בו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
א. סייבר, c c++ פייתון.
אנבידיה, אמזון, גוגל, אפל ומייקרוסופט - בכולם אמור להיות משרות מתאימות, לחץ מטורף, משכורת מטורפת וקצת חרדיות.
צ'ק פוינט, מובילאיי, סייברארק, נקסט סיליקון, ווסטרן דיגיטל, אינפינדט - חברות טובות קצת יותר רגועות שיש בהם יחסית הרבה חרדיות, ואמור להיות משרות מתאימות.

ב. שיקול נכון, אבל אצלי אני תמיד יוכל לחזור למקום שהיום אני עובדת בו.
מחפשים אצלכם אולי?????
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
שיקול נכון, אבל אצלי אני תמיד יוכל לחזור למקום שהיום אני עובדת בו.
במקרה אני גם עובד בחברת הייטק (קורפורייט אמריקאי שנמצא במדדים הגדולים בארה"ב) ולכן התגובה הזאת מוכיחה לי אחד מן השתיים:
  1. או שאתם עובדים אצל אבא שלכם ולכן אתם בטוחים שהוא יחזיר אתכם בכל מצב (אבל אז למה לעזוב).
  2. שאתם ממש תמימים ולכן כדאי לכם להתייעץ לפני שאתם עוזבים אם מישהו שמכיר כמה אנשים שהיו בטוחים שהם תמיד יוכלו לחזור.
בכל מקרה חברות הכי שוות זה מאד איניבידואלי
את אחד מעניין עבודה מהבית יותר מהכל את השני חדר כושר טוב אחר בכלל מתעניין באוכל מעולה (ופחות מעניין אותו הכשרות) או שאולי בכלל הטסלה (שלא כלכלי לקחת מבחינת מיסוי) ויש אחד שבכלל רק רוצה מקום שנותנים לו 40 ימי חופשה בשנה.
ואולי בכלל טוב זה צוות 100% חרדי או צוות לנשים בלבד. או שמה שהכי חשוב זה אפשרות לסינון שמתאים לצרכים שלי.
אני מנסה להבין מה המטרה באשכול הזה בצורה שכרגע השאלה נוסחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
במקרה אני גם עובד בחברת הייטק (קורפורייט אמריקאי שנמצא במדדים הגדולים בארה"ב) ולכן התגובה הזאת מוכיחה לי אחד מן השתיים:
  1. או שאתם עובדים אצל אבא שלכם ולכן אתם בטוחים שהוא יחזיר אתכם בכל מצב (אבל אז למה לעזוב).
  2. שאתם ממש תמימים ולכן כדאי לכם להתייעץ לפני שאתם עוזבים אם מישהו שמכיר כמה אנשים שהיו בטוחים שהם תמיד יוכלו לחזור.
בכל מקרה חברות הכי שוות זה מאד איניבידואלי
את אחד מעניין עבודה מהבית יותר מהכל את השני חדר כושר טוב אחר בכלל מתעניין באוכל מעולה (ופחות מעניין אותו הכשרות) או שאולי בכלל הטסלה (שלא כלכלי לקחת מבחינת מיסוי) ויש אחד שבכלל רק רוצה מקום שנותנים לו 40 ימי חופשה בשנה.
ואולי בכלל טוב זה צוות 100% חרדי או צוות לנשים בלבד. או שמה שהכי חשוב זה אפשרות לסינון שמתאים לצרכים שלי.
אני מנסה להבין מה המטרה באשכול הזה בצורה שכרגע השאלה נוסחה.
אני מודעת היטב למצב, [אני בתפקיד ניהולי ואני מכירה את רוח ההחלטות בנושא זה, כמובן שאין 100 אחוז אבל עדיין זה נותן רוגע מסוים].
לגבי הפרטים, לכן אני מעדיפה כמה שיותר, ומתוך זה להבין פחות או יותר את התמונה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה