חברי הפורום היקרים! יש לי בקשה אישית!

  • הוסף לסימניות
  • #21
אמרתי,

בשורות טובות, ישועות ונחמות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אמרתי, רפו"ש במהרה.
ישועת השם בהרף עין
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נשארו עוד כמה פרקים, מי זוכה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ישר כח ענק! הסתיים ספר אחד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י OR_Design;1516293:
קשה לי לחשוב על תינוק כזה קטן שסובל.. ואני לא מתארת את הכאב העצום של ההורים שלו
צריך משהו מעבר לפרקי תהילים,

אני מקבלת עלי בלי נדר 10 דקות שבת לפני הזמן ולקרוא את שיר השירים
מי מצטרפת?
אם יש לכם עוד רעיונות אשמח לשמוע,
גם שמירת הלשון קיבלתי קבלה מסוימת,
והלוואי שבע"ה יהיה נס והוא יהיה בריא ושלם במהרה אמממממן

מרגש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קראתי.
רפואה שלמה ובשורות טובות בקרוב ממש!!
אמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
פירסמנו בארגון להתפלל

להלן המייל ששלחו היום

שלום וברכה
"לעולם יסדר אדם תחילה שבחו של מקום ואחר כך ישאל צרכיו"
לכן, לפני שאנחנו באים לשפוך שיח ותחנונים על חולי ישראל הצריכים ישועה
נקדים ונגיד תודה לאבא שלנו הרחמן והטוב על כל אותם הטובות שכן זכינו להם,
ובמיוחד, על כך, שאנחנו ועוד רבים מאתנו, "כן" בריאים... ושהבריאים יתמידו בבריאותם
ורק אח"כ נוסיף גם לבקש רחמים על החולים.

כל אחד מוזמן להוסיף בשפה שלו דברי הודאה לאבא שלנו לנצח, לדוגמה:
תודה לך אבא שנתת לי כוח לקום בבוקר, ושאני יכול לראות בעינים, ואני נושם, ושומע, והולך, ומרגיש, וכו' וכו'
אנא תעזור ג"כ לאלו שצריכים את עזרתך המיוחד...
תמונה מוטבעת 2
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב משֶׁה וְאַהֲרֹן דָּוִד וּשְׁלֹמֹה הוּא יְרַפֵּא אֶת הַחוֹלִים
יהונתן יעקב בן אסתר גיטל
(ילד חמוד בן שניים וחצי. של"ע גילו את המחלה בכבד, והעסק לא פשוט. זה מקרה נדיר של 150 בשנה, בכל העולם!)
ו יעקב בן יפה
(לרפואה שלימה במהרה)
ו חנה בת יהודית
(לרפואה שלימה במהרה)
ו עוז בן מרים
(להחלמה מהירה שעבר ניתוח מטופל בטיפול אנטיביוטי)
ו אורי שרגא בן פנינה
(לרפואה שלימה במהרה)
ו שלום בן עליזה
(ילדה קטנה ומתוקה לרפואה שלימה במהרה)
והרב אליעזר שלמה בן מלכה
(הרב משה שיק, בנו של מוהרא"ש, סיפר הלילה (שני): "בעקבות התפילות הרבות לשלומו וההתעוררות הגדולה בעם ישראל, החליט מוהרא"ש שליט"א להתחיל בטיפול הרפואי ולהיות בריא בעזרת השם. מוהרא"ש אמר שלמרות שהרופאים נותנים רק 30 אחוזי הצלחה לטיפול, הוא נותן 100 אחוז. צדיק גוזר והקדוש ברוך הוא מקיים)
בַּעֲבוּר שֶׁאָנוּ מִתְפַּלְלִים בַּעֲבוּרָם, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָלֵּא רַחֲמִים עַלֵיהֶם לְהַחֲלִימָם וּלְרַפְּאֹתָם וּלְהַחֲזִיקָם וּלְהַחֲיוֹתָם, וְיִשְׁלַח לָהֶּם מְהֵרָה מֵאוֹצְר מַתְּנַת חִנָם רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם לְכָל אֵבָרֶיהֶם וּלְכָל גִּידֶיהֶם בְּתוֹךְ שְׁאָר חוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, רְפוּאַת הַנֶּפֶשׁ וּרְפוּאַת הַגּוּף הַשְׁתָּא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב. וְנֹאמַר אָמֵן
פינת החיזוקים
כאן נכניס בע"ה כל יום חיזוקים ודברי התחזקות ואמונה
לעזור לנו להתמודד בעולם הזה:


"איעצך ויהי אלוקים עמך" (יח, יט)

מובא בספרים הקדושים "איעצך" העצה טובה הכי היא להבין בכל פסיעה ובכל דבר שאלוקים עמך. שיש השגחה פרטית בכל צעד.
מתפללים היקרים

לכבוד ט"ו בשבט היום, אני מצ"ב להנאתכם

תפלה לאתרוג / דיני קדימה בברכות / וכמה תמונות יפות מפירות

ולהלן קצת על גודל היום!

מנהג ישראל תורה:
לשבת במשך היום, ביום סגולה זה, ליד שולחנות ערוכים מטוב פירות הארץ, ולברך ברכות הנהנין בכוונה, וליהנות מנועם זיו הפירות המגוונים

הספרים הקדושים מצאו הרבה הקשרים בין האילנות והעצים ופירותיהם לבין האדם

מה עלינו ללמוד מיום מסוגל זה שאנו נכנסים כעת בעיצומו?

על כך במאמר שצירפתי לכם (פניני באר השדה)

תהנה מהפירות... תהנה מהברכות... תהנה מהרעיונות שמאחורי כל המנהגים...

דע והאמן מה שכתבו בשם היהודי הקדוש מפארשיסחא:

כל הנהנה מהפירות - ובמיוחד מאכילת האתרוג - ביום סגולה זה, מסוגל הדבר שישלים שנתו

דע והאמן מה שכתב המנחת אלעזר ממונקאטש:

אכילת הפירות ביום סגולה זה מסוגל להמשיך רפואות ולפקוד עקרות ולהיוושע בשידוך טוב והגון

דע והאמן מה שכתבו ר' יצחק פאלאג'י ועוד:

שאכילת האתרוג ביום מסוגל זה מסוגל להמתיק דינים ממקשה לילד שתדל בעתה בזמנה בריווח ובקלות

דע והאמן מה שכתבו החידושי הרי"ם והסוכטושובער:

שאכילת הפירות בכוונה ביום מסוגל זה מעורר באדם הכוח לחדש חידושים דאורייתא אמיתיים ונפלאים

אשרינו! מה טוב חלקנו! ומה נעים גורלנו! ומה יפה ירושתנו!

אילן אילן, אילן אילן, במה אברכך?
פירותיך מתוקים, צילך נאה, אמת המים עוברת תחתיך...
אלא אלא, אלא אלא, שכל נטיעות שיטעו ממך יהיו כמוך...
אנא! תהיה, בבקשה, גם אתה שותף, בהמשך שרשרת התפלה, והעבר, נא בבקשה , לכל חבריך ומכריך,

ויהי רצון שתזכו לבריאות ונחת עד 120 אתם ומשפחותכם וכל עם ישראל- אמן!

הבהרה: כתובת האימייל שלכם מופיעה ברשימת התפוצה שלנו. אם אינכם מעוניינים בהמשך קבלת מיילים לתפילה בדוא"ל, אנא - הודיעו לנו על כך בהקדם, על מנת להוציא את כתובתכם מרשימת התפוצה שלנו, בכדי למנוע מכם עגמת נפש במשלוח דברים המיותרים עבורכם.
אם בכל זאת קיבלתם חומר מאתנו בניגוד לבקשתכם, אנא קבלו את התנצלותנו מראש, ואל תהססו לפנות אלינו שוב להוצאתכם מהרשימה. טעות לעולם חוזרת.

מי שיודע על יהודי/ה שצריך ישועה, נא לשלוח אלינו את שמו ואת שם אמו בכדי שנוכל בל"נ להעבירו ברשימות התפוצה שלנו

(המלצה אישית: בכדי לעורר את הציבור לכתוב קצת על פרטי המקרה)​
המתפלל בעד חבירו והוא צריך לאותו דבר "הוא" נענה תחילה.
כל ישראל ערבים זה לזה
אינו דומה תפילת יחיד לתפילת רבים
הסגולה המובטחת: "לא יחלה כל ימיו ולא יצטרך לרופא או לרפואה" להתפלל תפלת "אשר יצר" בכוונה

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י OR_Design;1516293:
קשה לי לחשוב על תינוק כזה קטן שסובל.. ואני לא מתארת את הכאב העצום של ההורים שלו
צריך משהו מעבר לפרקי תהילים,

אני מקבלת עלי בלי נדר 10 דקות שבת לפני הזמן ולקרוא את שיר השירים
מי מצטרפת?
אם יש לכם עוד רעיונות אשמח לשמוע,
גם שמירת הלשון קיבלתי קבלה מסוימת,
והלוואי שבע"ה יהיה נס והוא יהיה בריא ושלם במהרה אמממממן
אני גם יאמר שיש השירים אחרי הדלקת נרות בע"ה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה