כללי חבר חדש

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י שאלטר;1102295:
שמישהו חברמן יעלה אותו לכאן בפעם המליון.

משום מה אתה היחיד טוב הלב שממצמץ לכיווני, כנראה לחברה לא נאה כ"כ לעזור לילד קטן להתחיל ללכת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נו, נו..
נראה לי שעיניים בטוח יש לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
קודם כל לפתוח תיק עבודות בפרוג, יש כאן הרבה מפיקים, סופרים וכו' שמחפשים שרותי גרפיקה, וגם ברגע שפותחים תיק עבודות אנשים יודעים איך להגיב בהתאם לרמת המקצועיות, חבל שיתנו המלצות שאינן יעילות לאדם הספציפי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
"וזה גם רק בגלל שהבוס שלי עכשיו בישיבה."


אהה....
חשבתי וטעיתי שיש פה יותר טובי לב ממה שאני רואה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י אפרתה;1102307:
בהתאם לרמת המקצועיות, חבל שיתנו המלצות שאינן יעילות לאדם הספציפי.

מה ס'תומרת?
אם מוצלח - אז יעריכו
ואם לא - אז אפילו לא ירקו לעברו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
בכלל לא, אם העבודות נניח מאוד מקצועיות אז ימליצו לגבות מחירים מכובדים. אם לעומת זאת הרמה נמוכה ולא תלך בשוק אז ימליצו על קורס לשידרוג, לדוגמא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י אפרתה;1102315:
אם העבודות נניח מאוד מקצועיות אז ימליצו לגבות מחירים מכובדים.

ומה בקשר ליעוץ של שאלטר לקחת תחילה מחירים נמוכים כדי להכנס לשוק?
נניח שעבודותי מרמה גבוהה (- זה נכון;)) אבל אין לי מספיק ניסיון, שאפילו לתיק עבודות אין לי מה לשים, אז אקח מחיר גבוה רק על המקצועיות? אולי אבריח קונים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
תשלח תיק עבודות לכל העיתונים
לכל משרדי הפרסום
לכל הוצאות הספרים
תגיד להם שאתה עושה במחירים טובים
(לא מידי נמוכים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י יעל ברג;1102330:
תשלח תיק עבודות לכל העיתונים

קודם כל בוקר טוב!

כמו שכתבתי למעלה, יש לי כמות קטנה של עבודות, האם עלי לעשות עבודות בחינם רק לתיק עבודות?
ותענו לי בכנות, כי זמני עולה כסף, והרבה!

ותודה לכולם על היחס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם אין לך אפילו עבודה אחת להציג לדוגמא, זה דורש דבר ראשון ליצור משהו ואפילו פיקטיבי.
אם היית נדרש לעבודת עיצוב היית פונה לאחד כמוך ללא עבודה ואפילו אחת שעשה בעברו??
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י start;1102335:
אם אין לך אפילו עבודה אחת להציג לדוגמא,

יש לי כמו שכתבתי, יותר מאחת,
אבל זו לא כמות מכובדת מספיק...

עלי להגדיל את הכמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תחזיק מול העיניים כל הזמן שיש אלפי גפריקאים וגרפיקאיות, אתה חייב לתת ללקוח סיבה לבחור דוקא בך.
אם אין לך, חפש או ייצר אותה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י golea;1102333:
קודם כל בוקר טוב!

כמו שכתבתי למעלה, יש לי כמות קטנה של עבודות, האם עלי לעשות עבודות בחינם רק לתיק עבודות?
ותענו לי בכנות, כי זמני עולה כסף, והרבה!

ותודה לכולם על היחס...

כמות קטנה של עבודות זה גם בסדר. העיקר להתחיל להזרים.

עבדת 7 שנים, עשית דברים. כל דבר שעשית בשבע השנים הללו יכול להיכנס לתיק העבודות שלך. תבחר את 20 הדברים הכי מתאימים לעניין ושלח אותם. אם לא שמרת אותם או שהם אצל הבוס וכו' אתה יכול לשלוח את מה שיש לך כעת, ולומר שבמידת הצורך תראה להם עבודות נוספות (בד"כ הם לא יבקשו, אבל שידעו שזו אופציה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
"לתת סיבה ללקוח לבחור בך"

אפשר להתחצף ולבקש לתת דוגמא?
זה הרי לא מוצר עם שכלולים...

שרות טוב, יעיל וזריז לא מספיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י golea;1102342:
"לתת סיבה ללקוח לבחור בך"

אפשר להתחצף ולבקש לתת דוגמא?
זה הרי לא מוצר עם שכלולים...

שרות טוב, יעיל וזריז לא מספיק?


שרות טוב יעיל וזריז זה נפלא אבל הרבה מצהירים שהם נותנים זאת...
וחוץ-מזה בהרבה מקומות מתכננים פרוייקטים לטווח רחוק אז הזריזות לא כ"כ משנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י יעל ברג;1102340:
כמות קטנה של עבודות זה גם בסדר.

עבדת 7 שנים, עשית דברים. כל דבר שעשית בשבע השנים הללו יכול להיכנס לתיק העבודות שלך. תבחר את 20 הדברים הכי מתאימים לעניין ושלח אותם. אם לא שמרת אותם או שהם אצל הבוס וכו' אתה יכול לשלוח את מה שיש לך כעת, .

מה שעבדתי ב-7 השנים לא רלבנתי, וגם אין אפשרות להראות.
הכמות הקטנה של המשובחים שלי מסתכמת ב--- נניח-8 משהו כזה שעשיתי במשך שבע שנים ככה מהצד, בתור להוסיף משהו על העבודה השוטפת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י יעל ברג;1102344:
שרות טוב יעיל וזריז זה נפלא אבל הרבה מצהירים שהם נותנים זאת...
וחוץ-מזה בהרבה מקומות מתכננים פרוייקטים לטווח רחוק אז הזריזות לא כ"כ משנה.

נו?
אז מה כן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י golea;1102348:
מה שעבדתי ב-7 השנים לא רלבנתי, וגם אין אפשרות להראות.
הכמות הקטנה של המשובחים שלי מסתכמת ב--- נניח-8 משהו כזה שעשיתי במשך שבע שנים ככה מהצד, בתור להוסיף משהו על העבודה השוטפת...

גם ארבע עבודות זה בסדר. העיקר שמשהו 'יתפוס' להם את העין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה