כללי חבר חדש

  • הוסף לסימניות
  • #81
אתה מזכיר לי איך אני התחלתי. בהתחלה עבדתי אצל מישהו בתור גרפיקאי ומה שהיה נדרש ממני רק עבודות פשוטות. כשהוא סגר את החברה נסיתי להתקבל לעבודה אצל מישהו אז הוא ביקש ממני להראות לו עבודות. לא היה לי משהו על רמה להראות לא אלא רק מה שעשיתי בחברה הקודמת, אז הוא ענה לי בעדינות "אני מחפש מישהו עם יותר ניסיון". מאז אני עובד עצמאי...
רק שתדע, שזה לא מתאים לכל אחד להיות עצמאי זה מאוד תלוי באופי של הבנאדם. צריך משמעת עצמית חזקה, עקשנות, סבלנות וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
תרשה לי לשאול איך התחלת לעבוד כעצמאי?
מה עשית דבר ראשון? את כל הבלה- בלה שאמרו כאן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
נראה לי שעדיף לדבר מעט ולעשות הרבה...
עדיף שנראה עבודה אחת ולא נפטפט הרבה ולא נדע באיזה רמה את/ה.
נראה סגנון ונדע על איזה אפיק להמליץ. אבל למרוח אשכול זה חבל.
חוץ מזה, למה לא להמשיך בנישה שבה התמחיתם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
לי אישית יועיל יותר לשמוע מניסיונכם ועצותיכם מאשר להעלות כמה עבודות בודדות כדי לספק סקרנות, באתי לשאול בתור רמה גבוהה שרוצה לצאת לשוק, תענו על שאלה זו, לא שאלתי אם להתמקצע, או ללמוד, נכון?
לא אוכל להמשיך בנישה שבה התמחיתי היות שלא אהבתי אותה כ"כ והיא התאימה למנהל הקודם שלי,
לי היא לא תועיל.
ונא לא לחפור יותר.

שאלתי אם יש לי מה לפרסם במקומון? יש תשובה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
נכתב ע"י golea;1102738:
תרשה לי לשאול איך התחלת לעבוד כעצמאי?
מה עשית דבר ראשון? את כל הבלה- בלה שאמרו כאן?

בגלל שאני לא דברן גדול וגם בגלל השפה היה לי מאוד קשה בהתחלה. אבל עם מי שכן דיברתי חברים, משפחה שהם פרסמו אותי. גם בהתחלה עשיתי עבודות לבית חב"ד ׁלישראלים אצלנו וחברא חברא אית ליה...
אין אפס שלא מקבלים מיד (ויכול לקחת הרבה חודשים) ממטרים של עבודה על הראש אלא טיפין טיפין ועם סבלנות ובלי יאוש מסתדרים בסוף.

אם אתה דברן בחוץ כמו פה, אז תתחיל לדבר עם שכנים לספסל בביהכ"נ, מקוה, תחנת אוטובוס, עם חלק מהמשפחה שאתה לא מסוכסך וכו'. רק אל תספר שאתה מחפש עבודה רק תאמר שאתה עובד בתור גרפיקאי עצמאי ופנוי לקבל עבודות.

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
נכתב ע"י moshiko00;1102748:
ב
אם אתה דברן בחוץ כמו פה,
זהו, שאני ממש לא!

לסיכום:
-לא לפרסם עצמך במקומון.
ישנן 2 אפשרויות:
1. חבר מביא חבר
2. להפיץ תיק עבודות.

קשה. קשה.

הערכה ללמען דעת על התגובה באישי, ישר כח! עזרת לי.
ותודה לכל האנשים הטובים שענו לי עד כה, עלו והצליחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
אני חושבת שאם אין עבודות מוכנות שווה לשבת על שתיים שלוש עבודות יפות- להכין ולהגיש להתרשמות כאן ובמקומות נוספים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אעבוד ע"כ, ושוב תודה.
אצא לדרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
נכתב ע"י שאלטר;1102233:
כן.
אתה מכיר את אחיין של השכן (לצורך העניין), והוא פתח לאחרונה איזה חנות קטנה לסגריות אלקטרונית.
אתה אומר לו,
-'תשמע, אחי. יש לי דיל מדהים בשבילך. לוגו + כרטיס ביקור (זה תמיד מחממם את הלקוח)
רק ב XXX ש"ח. מתאים לך? לא?, אז אתה יודע מה, בXX ש"ח, בסדר?'

ואז ללקוח הבא אתה אומר,
- ' מכיר את אביגדור מהסגריות, שם בפסז' מאחורה? עשיתי לו יופי עבודה, לך תראה...'

יש?

זאת הטעות הכי גדולה להתחיל במחיר נמוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נכתב ע"י אפרתה;1102416:
הפוך בדיוק!
בהרצאה סיפר אותו מנהל שההיא פנתה בכל מיני דרכים יצירתיות, וגם אני לא מציעה לנדנד כל יום נו מה קורה... אלא למצוא כל מיני דרכים פיקנטיות לעשות זאת.
אותו מנהל רק קלט איזו עוצמתית היא ואכן בהמשך היא סיפקה את הסחורה כלשונו.

לאותו מנהל קוראים במקרה אחיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
היי,
דבר ראשון אין לך ברירה ואתה חייב לשבת ולהכין תיק עבודות מרשים.
דבר שני להפיץ אותו (לא לשכוח סימן מים...)
דבר שלישי ךחפש אנשים בסביבה הקרובה
וניראה לי שההמשך כבר יבוא מאליו...

שיהיה הרבה הצלחה וסיעתא דשמיא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
טוב, טוב,
תודה.

גמרתי את היומית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
מה קורה אתך היום? אולי כדאי לשתף כדי לעזור?
תודה, נהניתי לקרוא את האשכול, קצת חיזק, למרות שהסיפור טיפה שונה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה