אטרקציה חדרי בריחה בצפון, מי מכיר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
כמובן בהתאמה לחרדים,
ואם יש לכם רעיונות לעוד אטרקציות בצפון במקומות סגורים מפאת החום האיום אשמח לשמוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם אתם אוהבים חדרי בריחה ומחפשים פעילות קבוצתית שגם מגבשת, גם מלהיבה וגם לא מחייבת לצאת לשמש – יש לנו הצעה מעולה בשבילכם.
אנחנו מפעילים משחק בריחה ייחודי בשם "תיבת האוצר של קפטן ג'ון". מדובר בחוויה ברמה מאוד גבוהה, ממש כמו חדר בריחה מקצועי, רק שאנחנו מגיעים אליכם הביתה או לכל מקום שתרצו – ואתם נשארים במזגן.

המשחק כולל תיבת אוצר אמיתית שמגיעה אליכם, ו־וילון רקע מיוחד שבו טמונים רמזים שונים שצריך לגלות במהלך המשחק.
יש בו חידות חכמות, משימות יצירתיות ותחרות בין קבוצות – כך שגם קבוצות גדולות נהנות, וכל המשתתפים נשארים בעניינים לכל אורך המשחק.
הפעילות מתאימה ל־5 עד 30 משתתפים, ואנחנו יודעים להתאים את ההפעלה גם למשפחות וגם לקבוצות גדולות .

לקבוצה של בערך 30 משתתפים המחיר הוא 2,200 ש"ח.
מי שרוצה לקבל הצצה, מוזמן לצפות בטריילר כאן ובתיק העבודות שלנו כאן.

מעניין אתכם?
צרו קשר כאן
או בטלפון: 052-7681147
או במייל: tzofun06***gmail.com
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

היי מאמינה שכבר היה כאלה אשכולות שנים קודמות
אבל לא מצאתי משהו רלוונטי


אז ככה אנחנו משפחה מורחבת בלי הרבה זוגות וגרים באותו אזור ככה שהקשר הוא מאוד חם וקרוב ונפגשים הרבה ולכן לא רוצים רק לשבת ולדבר אלה משהו יותר כיף!
כל שנה יותר מתמקדים בילדים קלקרים תחרויות וכזה...
השנה החלטנו שעושים משהו מושקע רק למבוגרים! (אל דאגה הילדים בחדר יעשו הצגות...)
מה שכן בגלל שזה כולם ביחד אז פחות סגנון אחד על אחד נגיד לא שמהמרים אחד על השני אלה משהו יותר של כולם עם כולם
או בנפרד בנים בנות(פחות רוצים גם ככה אין הרבה אנשים)

דוגמאות לתוכניות שהיו שנים קודמות מוצלחות אני ישמח לעוד כאלה סגנון:
* חדר בריחה -הבנים היו בחדר אחד והבנות שני והיה חדר בריחה לגמרי עם חידות מנעולים וכזה והיה תחרות מי ראשון יצליח לצאת

* מוצלח במיוחד היה תוכנית של מכירה פומבית לכל המרבה המכיר, בהתחלה אספו נקודות עם חידון חמוד תמונות שהיו צריכים לזהות ועוד כמה חלקים מצחיקים ובסוף כל אחד היה צריך להבטיח משהו ושמו את זה במעטפות ואז התרחשה המכירה הגדולה על המתנות והמעטפות (כמובן שלא ידעו של מי המעטפה ומה ההבטחה!)

* לא עשינו אבל שמעתי ואהבתי את הרעיון אבל לא לכולם מתאים - הרכבת ממשלה יש רשימת משתתפים ורשימת שרים וכל אחד צריך להרכיב ממשלה על בסיס בדיחות פנימיות (לדג' זה שלא עבר תטסט 8 פעמים שר התחבורה) וירידות והסכמי שלום ומי יושב אם מי וכזה עד שאפשר לחתום על המוגמר

אז אני אשמח לעוד רעיונות מדליקים
ושיהיה לכולנו חנוכה שמח!
 תגובה אחרונה 
סליחה מראש על האריכות.

לאחרונה התוודעתי לחדר מחשב בשכונתינו.
במשך היום יוצאים ובאים אברכים לרוב, כל אחד לעיסוקו ועניניו.

בתחילה לא ידעתי מה בדיוק קורה שם במקום רק שאברכים נכנסים, לא ענין אותי ולא חקרתי. (כלומר לא הייתי מודע בכלל שיש מציאות כזו של חדר מחשב עם אינטרנט, וכל הרוצה ליטול יבוא ויטול..)

עם הזמן, (ואחרי שכבר התפקחתי בנידון ובמטרה לשמה הוקם המקום) ועם התפתחות השכונה וצביונה קלטתי שגם ילדים (אפי' טרום בר מצווה) נכנסים שמה..

ואז הורמה הגבה 🤨

מה יש לילדים לחפש שם?
איך הם יודעים את הקוד של הכניסה בכלל??
מי מאשר להם?

וכך התמיהה נשארה חתומה בלבי.

ערב אחד אני מקבל טלפון מגברת אחת ושאלה בפיה - מה אתה רוצה?
אני: סליחה מז'תומרת? מי את? מה את רוצה?
היא: נו, ברצינות.. אתה משגע אותי ואתה שואל מי אני??
בקיצור מתנהל ככה דיון ביננו עד שהיא קולטת שבאמת אין לי שיג ושיח בנושא.
ואז הוטלה הפצצה..

והבנתי שמאן דהו (ילד, כן?) משתמש בטלפון שלי כאות הזדהות ושולח להנהלה כנראה, בקשות והטרלות שונות וזה בעצם חתום על שמי..

בדקנו וגיששנו עד שנודעו עוד כמה ענינים לא נעימים שקרו.

היא הבטיחה שהמקום מסונן עם נטפרי ואין לילדים לאן לגלוש גם אם ירצו..
ויותר לא יאשרו לילדים ללא טלפון הסכמה מההורים.

אבל אני לכשעצמי לא הבנתי ותמהתי -
~ האם רבני השכונות וגדו"י מודעים לבעיה הזו?
~ האם לא מאוד חשוב, ויש צורך ממשי למנוע בדרכים שונות מילדים ונערים להכנס שמה?
~ אתם נתקלתם בתופעה כזו שילדים משוטטים שם וצופים במשחקי מרוץ מכוניות ומי יודע מה עוד?

יום אחד החלטתי להכנס לראות במו עיניי מה הולך שם, ואברך שהיה שם אמר לי שיש מקום בעיר סמוך מאוד לשכונות החרדיות עם חדרי מחשב פתוחים לציבור הרחב (לא החרדי כמובן..) ושם האינטרנט פתוח חופשי על הבר.. כמו שאומרים.

שומו שמים!!
מקווה מאוד שילדים ובחורים לא מכירים את המקום הזה.

ויתרה מכך, בשבוע האחרון נודע לי שאברכים לוקחים מאותם ילדים מזומן ומשלמים באשראי ופותחים להם..

הורים יקרים!!
אתם מודעים לזה?
זה מפריע לכם?
או שאני נסחף מידי...?!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה