חדר ילדים היכן לקנות ואיזה סוג

  • הוסף לסימניות
  • #61
קודם כל אם את מחכה שנה וחצי כנראה שאת לא בדיוק רוצה או לחילופין רומה דווקא את אשל...
אני שלחתי אליו רק בשבוע שעבר מישהו שרצה ארון נגרות לסלון והוא הזמין בתוך 3 ימים...
איך את מסבירה את ההפרש ביניכם???
בנוסף אני מציע לא להסתבך בהוצאת ש"ר ח"ו...
אני אדייק כדי שבאמת לא יצא שם רע.
עשיתי אצלו חדר שינה והייתי מאד מאד מרוצה!
בנוסף דובר שנעשה אצלו ארון נגרות לא סטנדרטי אצל נגר מסוים שהוא עובד איתו ובאמת הוא יושב איתו אחד על אחד כי הוא מסור ואמין מאד ורוצה לקחת אחריות מלאה שהכל יוצא מושלם עד לפרטי פרטים ולזה אנחנו מחכים כבר תקופה ארוכה כי הוא ב"ה עמוס מאד ולא לחינם כי הוא באמת נותן את כל כולו ובמחירים מעולים.
החבר שהזמין ספריה כנראה הזמין משהו מוכן וזה מה שמסביר את ההבדל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
רהיטי אשל הכי מומלץ מבחינת המחיר...
יוצא בהפרש של לפחות אליים ש"ח לחדר..
בידקו אותי..
הוא נותן את אותם נגרים בדוק!!!
מבירור שערכתי אכן שפיצר עבדו תקופה עם הנגר הזה שיושב עם הלקוחות ששמו גבי והם הפסיקו לעבוד איתו, וד"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מה אתם אומרים?
איך לעצב את החדר ילדים היכן מיטות, ארון, מקום ישיבה
גודל החדר 3.16x 2.78
img_0001-jpg.1266433
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
1.האם הצבע במציאות נוטה לאפור או לחום?או משתלב גם וגם?
2.עשית שפכטל אמריקאי לפני הצביעה?
3.זה משי מט? או מבריק?
סליחה על החפירה אבל זה ממש עוזר לי :)
אני לא אוהבת חם מידי,
זה חצי חם חצי קר,
כל מי שביקר בבית שלי רצה את מספר הצבע...
משי + שפכטל אמריקאי
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מה אתם אומרים?
איך לעצב את החדר ילדים היכן מיטות, ארון, מקום ישיבה
גודל החדר 3.16x 2.78
img_0001-jpg.1266433
עשיתי עכשיו כמה חדרים כאלו, אשמח לעזור...
רק לא הבנתי מה זה הדלת שרשום בצד ימין למטה?

למי שמעוניין יש לנו שירות של עיצוב ותכנון חינם גם דרך המייל
ורהיטים איכותיים בהתאמה אישית במחירים הכי טובים
והמלצות בשפע גם כאן בפורום (אבל המלצות אמיתיות בשונה מאחרים כאן...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מבירור שערכתי אכן שפיצר עבדו תקופה עם הנגר הזה שיושב עם הלקוחות ששמו גבי והם הפסיקו לעבוד איתו, וד"ל.
שפיצר עובדים עם אותם נגרים של אשל...
כך שאם אתה מדבר לגבי נגר ספציפי שהם הפסיקו לעבוד איתו זה ממש לא קשור לאיכות...
יותר מסתבר שהם התכסחו איתו וכו וכו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
הלוואי.
אני מחכה לארון נגרות כבר שנה וחצי.....
הזמנת ארון לפני שנה וחצי ולא קיבלת?? נשמע מוזר ולא תקין
אנחנו הזמנו ממנו בעבר והיה מושלם!
הכל הגיע בזמן וחלק לפני הזמן (חוץ משידה קטנה שמשום מה התעכבה והוא הביא לנו את זה בכבודו ובעצמו כי לא רצה שנחכה עד שלרפד יהיה קו לאיזור שלנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
הזמנת ארון לפני שנה וחצי ולא קיבלת?? נשמע מוזר ולא תקין
אנחנו הזמנו ממנו בעבר והיה מושלם!
הכל הגיע בזמן וחלק לפני הזמן (חוץ משידה קטנה שמשום מה התעכבה והוא הביא לנו את זה בכבודו ובעצמו כי לא רצה שנחכה עד שלרפד יהיה קו לאיזור שלנו)
לא.
שלחתי לו תוכניות כדי שישב על זה וגם יתמחר ולאורך כל השנה הזאת כשהצלחתי לתפוס אותו או את המזכירות שלו הם אמרו שהם מדי עמוסים ולא לוקחים עבודות נגרות מיוחדות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא.
שלחתי לו תוכניות כדי שישב על זה וגם יתמחר ולאורך כל השנה הזאת כשהצלחתי לתפוס אותו או את המזכירות שלו הם אמרו שהם מדי עמוסים ולא לוקחים עבודות נגרות מיוחדות.
אה. חשבתי שהזמנת ולא קיבלת זה היה לי מוזר שנה וחצי..
אם הוא אמר לך שהוא עמוס תחפשי נגר אחר מה את רוצה שיעשו? שיעבדו גם בשבת?
באמת יש שם עומס אדיר הם עובדים קשה להביא את הסחורה הכי טובה הכי בזול וזה בטח יוצר לחץ פניות,
מקוה שיצליחו לבנות מערך מסודר זה חובה, צריכים אותם.
כתבו פה מעלי שהרחיבו שם את הצוות האמת לא מבינה למה לא עשו את זה לפני שנתיים... כבר אז היה עומס רב
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אה. חשבתי שהזמנת ולא קיבלת זה היה לי מוזר שנה וחצי..
אם הוא אמר לך שהוא עמוס תחפשי נגר אחר מה את רוצה שיעשו? שיעבדו גם בשבת?
באמת יש שם עומס אדיר הם עובדים קשה להביא את הסחורה הכי טובה הכי בזול וזה בטח יוצר לחץ פניות,
מקוה שיצליחו לבנות מערך מסודר זה חובה, צריכים אותם.
כתבו פה מעלי שהרחיבו שם את הצוות האמת לא מבינה למה לא עשו את זה לפני שנתיים... כבר אז היה עומס רב
לא אמרתי שלא פניתי לנגרים נוספים,
רק ציינתי כהמשך לתגובות של אנשים שיקחו בחשבון את העומס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מבירור שערכתי אכן שפיצר עבדו תקופה עם הנגר הזה שיושב עם הלקוחות ששמו גבי והם הפסיקו לעבוד איתו, וד"ל.
יש לך מושג למה באמת הפסיקו אתו? מידיעה אתה מדבר שזה בשל חוסר מקצועיות?
מאד רלוונטי לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני לא חוקר פרטי ולא מתיימר לדעת את האמת, אבל לפי מה שהתברר לי ניכרים דברי אמת.
בזמן שגבי אמר לי שהוא עובד עם שפיצר התברר לי שזה לא נכון והוא כבר תקופה לא עובד עם שפיצר, מה שערער לי קצת...
היה עוד דבר שחיזק לי את העניין אבל לא כאן המקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני עשיתי אצל מרכז השינה השוויצרי.
זה נמצא בירושלים.
האיכות בינתיים בסדר- 4 שנים.
ומסקר שערכתי המחירים היו ממש טובים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה