חוות דעת לעגלות ממס אנד פפס

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע מה מומלץ ומה לא
יעזור מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קופצת על האשכול:
גם אני אשמח לשמוע.
במיוחד איך הקיפול שלה?
ואיך החוזק שלה?
בהתחשב בעובדה שגרים בבנין ללא מעלית וצריך לעלות את העגלה כל פעם.
(בנין פרוץ והמון חתולות!)
כל חנות אומרת משהו אחר,
כנראה כל אחד עם האינטרסים שלו.
אשמח לשמוע מכאלו שיש להם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לי יש את הסולה ואני ממש מרוצה נוסעת מעולה עולה לי כל יום ארבע קומות(כלומר אני מעלה..)
ממש עגלה טובה, נוחה ויפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ראיתי את דגם ארמידלו באיזור ה750 שח בסופר בייבי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י נמנמת;1477880:
לי יש את הסולה ואני ממש מרוצה נוסעת מעולה עולה לי כל יום ארבע קומות(כלומר אני מעלה..)
ממש עגלה טובה, נוחה ויפה.

גם לי יש אותה בצבע ג'ינס מהממת
נוסעת חלק מתפרקת בקלות
מתקפלת בקלות (צריך ללמוד את הקיפול אבל אח''כ זה בשניה)
אמנם אני לא מעלה אותה אלא קושרת למטה
אבל היא בהחלט נוחה לעליה ולא נתקעת כל מדרגה.
אני גם מחברת אליה טרמפיסט וכך כולם מרוצים.
(אגב קניתי אותה בלי החלק של האמבטיה בגלל שיש לה שכיבה מלאה
והתינוקי שלי אוהב לישון בה. מוגן, ומול העיניים של אמא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הקיפול ב2 ידיים?
אני ממש מתלבטת בגלל זה?
כי אני נוסעת הרבה מחוץ לעיר וצריכה המון לקפל עגלה,
ולא אוהבת לבקש עזרה שזה יחזיק את התינוק, וזה יעזור לקפל.
השאלה אם יש אפשרות להסתדר לבד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני חושבת שקיפול ביד אחת זה רק הבייבי ג'וגר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי יש את האורבו מאד מרוצה א"א להסתדר עם קיפול ביד אחת
יש להם בעיה אחת שאין בולמי זעזועים (לא יודעת מה קורה בשאר החברות)
אבל השירות שלהם מדהים
גם שנתיים אחרי שרות מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לפני כמה ימים הייתי בחנות וראיתי את הדגם אורבו 2, נראית נוחה מאד קלה וחזקה ואכן המליצו מאד על השרות שלהם. אבל היא קופצת מעט- היא לא נוסעת חלק. זה מורגש? ואיפה הכי מומלץ לקנות אותה? (המחיר והשרות..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לי יש את הסולה, האמת היא ממש עגלה יפה ונוחה, אני מאוד אוהבת אותה,
אבל למדרגות היא לא מומלצת! לי אחרי פחות משנה הקיפול נשבר, אמנם תיקנו לי אותה מיד בלי בעיה, אבל זה שיקול.
הקיפול שלה ממש קל, אמנם הוא ב-2 ידיים, אבל אפשר לקפל בצד אחד ואז בצד השני- אפשר לקפל אותה שהתינוק ביד, וזה ממש נחמד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הסולה מעולה אני מאוד מרוצה
אגב היא עולה מדרגות משני הכיוונים וזה פלוס גדול
חיסרון היא לא מתקפלת כ"כ קטן כדי להכניס לתא מטען ברכב וצריך לפרק ל2
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י nechamie;1477911:
הקיפול ב2 ידיים?
אני ממש מתלבטת בגלל זה?
כי אני נוסעת הרבה מחוץ לעיר וצריכה המון לקפל עגלה,
ולא אוהבת לבקש עזרה שזה יחזיק את התינוק, וזה יעזור לקפל.
השאלה אם יש אפשרות להסתדר לבד?
זה עניין של פשוט למידה
ברגע שאת קולטת איך עושים את זה את יכולה עם יד אחת
בשני שלבים אך מהירים.........
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני מאוד מרוצה מהעגלה
כן לקחתי את השלד סולה והאמבטיה להטיולון אורבו
אני יותר אוהבת באמבטיה את הגודל של אורבו
ובטיולון ההצללה יותר טובה
וגם הבדים יותר טובים
כמה שעכשיו אם אני לא טועה הם עשו את הבד של אורבו גם בסולה
עגלה מדהימה
כייפית נוחה
בקיצור שווה לקניה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש לי גם את הסולה והתלהבתי ממנה מאוד בגלל שאפשר לקפל אותה כשהתינוק עדיין בפנים


שרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ניו בורן הכי שווה לקנות!!!!!!!
יש אותה בירושלים וגם בב"ב
לגבי השרות של מאמס אנד פאפאס
זה מדהים
כי הייתי צריכה שיתקנו לי משהו בשלד
הם באו אלי לבית לקחת את השלד
והביאו שלד חילופי לבינתיים ואחרי שבוע באו להחזיר ולקחת את החילופית
לא נראה לי שרואים דבר כזה בחברות אחרות!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אשמח לקבל את הטלפון של החברה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
וואי תודה על התגובות של כולם.
1: לא הורס את העגלה לקפל בצד אחד ואז צד שני?
2: עד איזה גיל היא מומלצת?
בחנות אמרו לי שאי אפשר יותר משנה.
אז אחרי שנה צריך לקנות טיולון פשוט?
אני רוצה משהו שיספיק לי להמון זמן.
אם אני כבר משקיעה כסף.
אין מילים לכל העונות!
אתן ממש עוזרות לי בסבך בחירת העגלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י rachelf305;1478159:
ניו בורן הכי שווה לקנות!!!!!!!
יש אותה בירושלים וגם בב"ב
לגבי השרות של מאמס אנד פאפאס
זה מדהים
כי הייתי צריכה שיתקנו לי משהו בשלד
הם באו אלי לבית לקחת את השלד
והביאו שלד חילופי לבינתיים ואחרי שבוע באו להחזיר ולקחת את החילופית
לא נראה לי שרואים דבר כזה בחברות אחרות!!!!!!!!!!!!!
ניו בורן זה השם של החברה?
איפה אפשר להשיג אותה בב"ב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י nechamie;1478217:
וואי תודה על התגובות של כולם.
1: לא הורס את העגלה לקפל בצד אחד ואז צד שני?
2: עד איזה גיל היא מומלצת?
בחנות אמרו לי שאי אפשר יותר משנה.
אז אחרי שנה צריך לקנות טיולון פשוט?
אני רוצה משהו שיספיק לי להמון זמן.
אם אני כבר משקיעה כסף.
אין מילים לכל העונות!
אתן ממש עוזרות לי בסבך בחירת העגלות.

גם אני חושבת שהיא לא מתאימה לילד בן יותר משנה,
למרות שהוא יכול לשבת בה, אבל היא תהרס מהר יותר וחבל עליה.
לילד גדול תמיד מתאימה עגלת טיולון יותר מכל העגלות האלו של התינוק הקטן.
לגבי הקיפול, לא הורס קיפול ביד אחת.
יש אופציה כמו שאמרה אחת מעלי לסגור עם התינוק בפנים ואז להוציא אותו, זה גם פשוט מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י TK;1478254:
ניו בורן זה השם של החברה?
איפה אפשר להשיג אותה בב"ב?

ניו בורן זו חנות, לא חברה.
ברח' רוזובסקי 9 בבני ברק
זה המספר :
03-6198090

מומלץ!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה