חופש באשדוד

  • הוסף לסימניות
  • #1
הפעם בחרנו אשדוד
מה יש לכם להציע לגילאי 3-10
בעיר אשדוד
ומה לגבי זמני הים-גברים נשים או כל יום-כמובן בחוף הנפרד?
אשמח לכל מידע

חופש נעים לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בכל יום הים גם לגברים וגם לנשים.
נשים:
בוקר-שני, רביעי,שישי.
אחה"צ-ראשון, שלישי, חמישי.
גברים ההפך:
בוקר:ראשון, שלישי, חמישי.
אחה"צ:שני, רביעי,שישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש את פארק לכיש מסלול מרוצף לאורך הנחל.
ניתן לללכת עוד על חולות ולהגיע לים.
מהלך של כחצי שעה בהליכה איטית ונעימה.
יש שם גם פינת חי. חינם

שיט במרינה של אשדוד
יש סירות של 4 של 12 של 30 של 150
(יש גם בננות)

2 מקומות אלו ממש בשבילינו מלא חרדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
איך מגיעים לפארק לכיש ולמרינה מרובע ז' ?
יש תחבורה ישירה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י סטודיו ישר;620882:
הפעם בחרנו אשדוד
מה יש לכם להציע לגילאי 3-10
בעיר אשדוד

* פארק לכיש בכניסה הצפונית של אשדוד.בו יש פינת חי , צמחיה ,הולכים לאורך הנחל.בסוף המסלול ימינה "פרטיזון" פארק עם פעילויות מגוונות לילדים בתשלום .בסוף המסלול שמאלה מגיעים לים.
* הדיונות- ליד הכניסה הדרומית.
*המרינה - שיט בים באניה גדולה או קטנה . המקום מאד מענין כי יש לידו מעגן יכטות.
*גינת בית המשפט בצמוד לה יש מסעדה לקנות אוכל כשר למהדרין.
*בכל אשדוד בכל הרובעים תמצאו גינות יפות ומטופחות.
*גינת הסיטי היא גינה יפהיפיה , ממוקמת ברובע הסיטי( כרגע יש שם מאהל מחאה - לשיפוטכם)
איחולי חופשה מהנה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סטודיו ישר;621115:
איך מגיעים לפארק לכיש ולמרינה מרובע ז' ?
יש תחבורה ישירה ?
לא ,אבל לרוב נוסעים בטנדרים.
מסלולי האוטובוסים באשדוד ארוכים מאד לכן למשפחה גדולה עדיף ליסוע במוניות או בטנדר
גם למקום אליו יש תחבורה ציבורית ..
במוניות אביב לא גובים הזמנה טלפונית וכן לא גובים נוסע שלישי כך שאתם משלמים נטו נסיעה הטלפון הוא:08-8670555
גם למקום אליו יש תחבורה ציבורית.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כל כך הרבה אנשים פנו אליי, בפרטי ובאשכולים, לגבי עין חמד.
שמעתם שאני נוסעת וחיפשתם מידע מה המצב שם, ואם רלוונטי לצילומים.
מבינה אתכם! גם אני ניסתי לדלות כמה שיותר ידע לפני שהגעתי לשם...
לכן אני פותחת פה אשכול, בואו ננסה להיות טובים אחד לשני ❤️
אם הייתם בעין חמד בזמן האחרון\תהיו, שתפו אותנו במצב שם, מתי כדאי להגיע,
מה הימים העמוסים\פחות, ואם יש לכם תמונות מצב משם - אז בכלל טוב!

בינתיים, כותבת לכם פה כל מידע שיש לי לגבי מה שהיה שם לפני כשבועיים כשהייתי שם:

אז... פעם ראשונה שהייתי בעין חמד. הגעתי לצלם חלאקה.
קודם כל זה מקום פשוט מ--דה-י-םםםם!!!
מצטלם יפה מכל הזוויות. ומסתבר גם כמעט בכל העונות.
יש שם עכשיו קצת דשא ירוק יפה, ועצים ברקע.
לתשומת ליבכם שכשהייתי היו מים זורמים = לא היה אפשר לצלם שם מרוב מים.
נאלצתי לוותר על הסט שלהם. היה מבאס מאד מאד מאד.
כמובן אפשר לצלם על הגשר שמעל, אבל לא מצטלם ככ יפה כמו המים עצמם.
ושוב, מזכירה שזה היה לפני כשבועיים, עכשיו לא יודעת מה יש\אין שם..
לכן כל מה שאתם יודעים - תכתבו פה למטה!

יש שלכת, לא המון. אבל קיצור ירוק מהמם.
ויש גם מבצר כזה שמתאים לסט יהודי יפה.

כשהגעתי הייתי עם עוד 2\3 צלמים. הגעתי ממש ביום ריק כי חשבו שבאותו יום יהיה גשום
בגדול באמת היה בוץ קצת על האבנים שם למשל, וזה היה באסה
שימו לב לא להושיב ילדים על המדרגות שיש עליהם בוץ!! עשיתי את הטעות הזאת וזה היה נורא :sne:
יש כמה גרמי מדרגות, חפשו את ההכי נקיות (וכמובן הכי מתאימות לתאורה) ועם הכי הרבה עלים\שפשוט
תאספו מהרצפה ותפזרו על המדרגות.

הכניסה זולה מאד, אם אני זוכרת נכון עלה 10 לילד ו20 למבוגר (צריך להזמין מקום מראש).
ב16 הם סוגרים לגמרי מה שאומר שעד עשרה ל (מקסימום) צריך כבר להגיע לרכב חזרה.
אני הגעתי ב14 עד 16, ולא הספקתי ממש כמעט כלום, לצערי הרבבב
ממש הספקתי רק 2 סטים מ2 זוויות. זהו. והיה לי עוד 6 סטים בערך שוויתרתי עליהם.
בקיצור לחשב שיהיה מספיק זמן, ולקחת בחשבון פקקים כמובן!
לי היה ממש חבל, זה מקום פשוט מהמםם ומגוון והתבאסתי ממש שלא הספקתי כלום. אם יש לכם 4 סטים - קחו 4 שעות. וכו'..

זהו, בגדול - כל עוד לא קיץ: לא לוותר על המקום הזה!!! מקום מדהים בעיני.
(לא הייתי שם בקיץ. כל עוד ירוק - מהמם שםםם)
למי שיש עוד שאלות מוזמנים לכתוב פה.
וכמובן שתפו אותנו בתובנות !

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה