- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכולכם!
מה קורה איתכם?
חזרתי אליכם בעקבות הזמן, לאחר הסבת מקצוע וכו' וכו'
נהניתי לראות שאכן היה שווה להתגעגע ולהתמקסם .
ועכשיו - פורים בא--
יש לי שלוש בנות מתוקות (בנות 5. 2.5. 1)
ורציתי לשתף אתכם:
ברעיון לתחפושת ללא שקיות ומגשים ווכו',
חשבתי על הרעיון של בשרי, חלבי, ופרווה,
לתפור חצאיות משובצות לכל אחת בצבע שלה -
חלב - כחול לבן משובץ ,
בשרי - אדום לבן משובץ,
פרווה - וירוק לבן משובץ.
כולל בנדנות וצעיף לצוואר וכו'.
מה אתם אומרים?
אשמח לשמוע תשובות ותגובות,
ו - רעיונות בסגנון הזה ל 3 בנות
אודה לכן מאד, תודות רבות.
מה קורה איתכם?
חזרתי אליכם בעקבות הזמן, לאחר הסבת מקצוע וכו' וכו'
נהניתי לראות שאכן היה שווה להתגעגע ולהתמקסם .
ועכשיו - פורים בא--
יש לי שלוש בנות מתוקות (בנות 5. 2.5. 1)
ורציתי לשתף אתכם:
ברעיון לתחפושת ללא שקיות ומגשים ווכו',
חשבתי על הרעיון של בשרי, חלבי, ופרווה,
לתפור חצאיות משובצות לכל אחת בצבע שלה -
חלב - כחול לבן משובץ ,
בשרי - אדום לבן משובץ,
פרווה - וירוק לבן משובץ.
כולל בנדנות וצעיף לצוואר וכו'.
מה אתם אומרים?
אשמח לשמוע תשובות ותגובות,
ו - רעיונות בסגנון הזה ל 3 בנות
אודה לכן מאד, תודות רבות.
הנושאים החמים