- הוסף לסימניות
- #1
אני רוצה לרשום למעון ילד שנולד ב 29/12/2021 . שאלת השאלות : הוא זכאי להנחה?
לפי הסימולטור ודאי.
לפי כל זכות כן - אם נולד אחרי ה1/12/21
ולפי הנחיות של משרד העבודה למנהלות מעון וגם ההנחיות של המעון שלנו - לא. 01/22 זה התאריך הקובע.
אז קודם כל, אולי אתם יודעים מי צודק?
ובמקרה שהוא לא זכאי האם יש מישהו שרשם ילד עם קושי בהתפתחות עם מכתב מפסיכולוג/ רופא התפתחותי ויכול לתת פרטים לגבי התהליך?
תודה על כל מידע!
לפי הסימולטור ודאי.
לפי כל זכות כן - אם נולד אחרי ה1/12/21
ולפי הנחיות של משרד העבודה למנהלות מעון וגם ההנחיות של המעון שלנו - לא. 01/22 זה התאריך הקובע.
אז קודם כל, אולי אתם יודעים מי צודק?
ובמקרה שהוא לא זכאי האם יש מישהו שרשם ילד עם קושי בהתפתחות עם מכתב מפסיכולוג/ רופא התפתחותי ויכול לתת פרטים לגבי התהליך?
תודה על כל מידע!
הנושאים החמים