קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
אח"כ נכנסתי ועקפתי את מאבטח ואין סיכוי, שולחים אותך למנהלת שמסרבת ודוחה אותך לשבוע הבא (שיגיעו חיסונים )
וכך בדיוק גם במאוחדת בגאולה.
כנראה משהו השתנה ביומיים האחרונים, יתכן שפה ושם היו כאלה שלא ידעו נהלים, כל מי שאני שמעתי כולל אני לא נתנו לו.

אל תטעו אנשים שמגיעים במיוחד, אני הייתי נותן סיכוי של 10% הצלחה להתפלח, לא אחוז אחד יותר.



אתמול פורסם בחדשות שהיה צעיר שהגיע להיתחסם והמאבטח לא הסכים ואז הגיעו קבוצה של רופאים להיתסן ואותו צעיר ניצל את זה והציג את עצמו כפרמדיק והמאבטח נתן לו להיתחסן ואותו מרפאה פירסמו הודעה שהיות שיש צעירים שמנצלים את המצב פשוט היום הם יותר יגבירו את הפיקוח וכמובן ידרשו להציג תעודה מכל רופא
 
ליתר דיוק:
חולה לב שהתחסן, התמוטט כשעה לאחר מכן ונפטר; גם המשפחה אינה קושרת זאת לחיסון.
אדם אלרגי לתרכובת החיסון, החליט להתחסן על־אף זאת, ופיתח תסמינים צפויים.
[כפי שלעיל הוזכר, אם כבר - יש לטעון כי החיסון מאריך־חיים בצורה על־טבעית, עכ"פ מהבחינה הסטטיסטית...].

לסיכום - הענין 'מאומת' (חלקית); התפרסמה תגובה ממשה"ב; סיבה לחשש - אין.
אם הבנ"א היה אלרגי לחיסון . איך הסכימו לתת לו את החיסון ?. זה נקרא רשלנות רפואית .
 
היה ראוי לפתוח על זה אשכול נפרד כמה אנשים נפטרים כל יום? וכמה מתוכם מעל גיל 60? מי שיעשה חשבון מתמטי יראה שאם חיסנו חצי מליון מעל גיל 60 סביר מאוד שיהא נפטרים מבניהם על פי הממוצע היומי בימים הקרובים עם התגברות מבצע החסונים זה יהפך לתדיר יותר ויותר כי עם כל יום נותנים 100000 חיסונים לבני למעלה מ60 והממוצע היומי נפטרים כ100 אנשים סבירות גבוהה שיהא נפטרים ביום החיסון!
מעניין שהדברים האלה לא נאמרו על חולי הקורונה, אלא על חיסוני הקורונה.
 
במודיעין עילית ניתן לקבוע תור דרך המוקד *3833
יש תור אחד פנוי ליום שישי
לשבוע הבא יש הרבה תורים פנויים!
ראשון כמעט מלא, שני והלאה פנוי כמעט הכל.

כמו שכתבתי, במאוחדת במודיעין עילית כבר התקשרו לכל המבוגרים חברי הקופה לקבוע להם תור.
כנעט ואין כאלה בעיר הצעירה הזו.
לכן ניתן לקבוע תור לכולם.
(יש כאלה שאמרו שהם עובדי הוראה..)
 
במאוחדת בירושלים !
ברח' ברכת אברהם יש תור פנוי להיום ב16:39
כך גם בחזקיהו המלך יש המון תורים פנויים! היום! היום!
וגם ברחוב חגי יש תור אחד ב 19:50 היום!
 
מעניין שהדברים האלה לא נאמרו על חולי הקורונה, אלא על חיסוני הקורונה.
כן מעניין אם מתוך חצי מליון נדבקים מקורונה מעל גיל 60 היו נפטרים 2 מישהו בכלל היה מדבר על קורונה? לא היו שומעים בכלל על המושג הזה! אין לי בעיה עם מכחישי קורונה או מתנגדי חיסונים אבל הגיון צריך לשמור בכל מצב!
 
התלבטתי אם להגיב, ובכל זאת

אתחיל מהסוף - אני לא מכחישת קורונה, ולא מתנגדת לחיסונים. אין מחלוקת במציאות.

התיחסתי לעובדה שנפטרים מקורונה, הם לא בעלי רקע, ולעומתם - נפטרים אחרי חיסונים, הם כן בעלי רקע. ויותר מזה, מי שמנסה להשחיל משפט של נפטרו מסיבות אחרות ולא מקורונה - עושים לו לינץ'. כלומר, אין מקום להביע דעה או מחשבה אמיתית. הכיוון הוא אחד בלבד.

ושלא נשכח, שרק שבועיים אנחנו בחיסונים, זה עדיין לא מדד.

וחבל שימחקו את האשכול, אם התגובה שלי לא ראויה, תמחקו אותה בלבד.
 
בלת"ם
המדינה אמרה לנשים מניקות נשים בהריון וילדים לא להתחסן...
וכבר שמענו על תופעות לואי מזעזעות של הקורנה הרבה אחרי שהחלימו
רק מה ? בטוחים שלנו זה לא יקרה ולא נידבק...
אז בסוף זה החלטה באמת הרת גורל אם לקחת חיסון או לא
נס שיש גדו"י שמחליטים כי לקחת אחריות על עצמי זה ממש מלחיץ...
 
במאוחדת בבני ברק מחסנים היום את כל מי שמגיע.
כך עדכן חמ"ל קורונה.
אשמח אם למישהו יהיה מידע לגבי קופות נוספות בבני ברק.
 
לא נכון (פנו, כמקובל, לקבלת תגובה ממשה"ב - שבה נכתב כך).
כאמור, ה'ענין' העיקרי שעומד בראש מעייני העיתונאים הוא סנסצי' ומהומה. זהו.
ועדיין. הם לא מעיזים לא להביע דעה נגד חיסונים ולא לבטא דעה של מתנגד חיסונים. מחשש לאבד את העבודה.
הרי בהרבה נושאים ברפואה ישנם חילוקי דעות, מדוע רק בנושא הזה לקחו את הלגיטימציה להטיל ספק?
הרי בתקשורת הכללית, בכל תחום כמעט נותנים לגיטמציה להשמיע את הדעות ההזויות ביותר. מה כל כך מציק להם שמישהו ישמיע את דעתו ההזויה? אם היא כל כך הזויה וכל כך קל ופשוט להפריך את הטענות האלו- תתעמתו איתם פנים אל פנים.
אני לא יודעת עם מי האמת- עם המצדדים, או עם המתנגדים,
אבל ההשתקה הזו פשוט לא נראית טוב.
 
רגע רגע
אבל
רק מעל גיל שישים!
ניתן להתקשר למרפאה
לברר השעות
035777200
אוקי, בדקתי מקרוב...
אכן מחסנים מעל גיל שישים כל מי שמגיע, וגם אנשים צעירים יותר עם סיבות משכנעות, למשל כאלו שמתנדבים בבית חולים, עובדים עם קשישים וכו'.
היו שם צעירים שביקשו להתחסן בגלל שמועות על עודף מנות. די דחו אותם (אין לי מושג אולי בסוף הם כן הצליחו)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה