קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
עד עכשיו לא הבנתי מה הכעס כנגד אלו שלא מעוניינים להתחסן
א. מעניין מדוע כל מכתב ומחקר של גורם רפואי נגד החיסונים זוכה לגינויים מקיר אל קיר במערכת הבריאות ומוגדר כ'הנחות שטות'. האם סתימת הפיות הזאת לא מסתירה משהו.
היא מסתירה בגדול..
רצון בסיסי של חיים נורמאליים.
של פתיחת עסקים, מוסדות חינוך, תיירות והסרת המסכות.
 
בכלל לא ציני הבן אדם נפטר מהחיסון מי אמר שהקרונה גם היתה הורגת אותו, זה עצוב גם עם לרוב האכלוסיה החיסון יעזור.

מנין לך שהוא נפטר מהחיסון?
הענין בבדיקה...

לו היה נדבק - הקורונה היתה הורגת אותו בסבירות גבוהה מאד.
הוא היה חולה לב , בן 75 + סרטן מתקדם.
לצערינו אנשים בגילו ומצבו הרפואי - לא שרדו קורונה.
 
מעניין מדוע ההסרטה של הגר"ח קנייבסקי שליט"א בה הוא מורה שלא להתחסן, לא מופיעה בשום אתר חרדי
ורק מסתובבת בקבוצות וואטצאפ לא רשמיות.

באמת מענין..
להערכתי הדלה - כי פשוט מדובר בזיוף ערוך... ולכן אפשר להפיץ את זה רק בוואטסאפ ולא בשום מקום רשמי.
דעתו של ר' חיים נחרצת וידועה.
מי שעולה אליו ישמע את זה בעצמו ...
 
באסה עם זה.
צעירים תפסיקו להגיע ולנסות לקבל חיסון כי האחיות נחמדות.
תעזרו לנו לצאת מהקורונה הזו
מנות החיסון מוגבלות
ואחרי שלקחו מהן לצוות הרפואי ולמשטרה ולצבא ולויטמין P...
נשאר בקושי לכסות את קבוצות הסיכון..
כל עוד קבוצות הסיכון לא מחוסנות - בתי חולים ימשיכו להתמלא
וכולנו נהיה בסגרים - אפילו אם אי אלו צעירים "זכו" בחיסון.
עד פורים יהיו לנו לפי הצפי מנות רק ל2.5 מליון אזרחים.
מבוגרים מעל 60 יש בערך 1.25 מליון. על זה להוסיף צבא + כוחות משטרה + רפואה + מורים ... לא נשאר המון לגילאי 40 ומעלה בקבוצת סיכון....
אז למה מחסנים אותם?
ובאמת יש שעות שחלק מתחמים ריקים
 
היום בין מנחה לערבית אוכלוסיית הסיכון בבית הכנסת שלנו התחרו מי קיבל תור קרוב יותר.
אפאחד מהם לא להשבוע..
להורים שלי בהתחלה נקבע לשבוע הבא
והצליחו להקדים להם את זה להשבוע
 
א. מעניין מדוע כל מכתב ומחקר של גורם רפואי נגד החיסונים זוכה לגינויים מקיר אל קיר במערכת הבריאות ומוגדר כ'הנחות שטות'. האם סתימת הפיות הזאת לא מסתירה משהו.
ב. מעניין מדוע ההסרטה של הגר"ח קנייבסקי שליט"א בה הוא מורה שלא להתחסן, לא מופיעה בשום אתר חרדי
ורק מסתובבת בקבוצות וואטצאפ לא רשמיות.
הוויכוח הזה נמאס כבר מזמן
מי שלא טוב לו - יום טוב לו

לגבי ר' חיים. אמר לי אברך (מ.ל.) שאשתו אחות בהדסה עין כרם, והיא חששה להתחסן, ויש לה חברה שהיא אחות במעייני הישועה (מש' א.) שאביה ממקורבי ר' חיים והוא עלה בעצמו לשאול לגבי החיסון, ור' חיים ענה לו שכיוון שהיא עוסקת בחסד אין לה מה לחשוש כלל ואף לא מתופעות הלוואי (!).
יש לי את מס' הסלולרי של בעל המעשה. אני בכוונה מפרט וכותב שמות בראשי תיבות, כי זה סיפור שאני בעצמי שמעתי, וזו נאמנות הלכתית שמתקבלת אפי' בבי"ד (במקום שלא צריך מעיקר הדין שני עדים)
 
נערך לאחרונה ב:
באסה עם זה.
צעירים תפסיקו להגיע ולנסות לקבל חיסון כי האחיות נחמדות.
תעזרו לנו לצאת מהקורונה הזו
מנות החיסון מוגבלות
ואחרי שלקחו מהן לצוות הרפואי ולמשטרה ולצבא ולויטמין P...
נשאר בקושי לכסות את קבוצות הסיכון..
כל עוד קבוצות הסיכון לא מחוסנות - בתי חולים ימשיכו להתמלא
וכולנו נהיה בסגרים - אפילו אם אי אלו צעירים "זכו" בחיסון.
עד פורים יהיו לנו לפי הצפי מנות רק ל2.5 מליון אזרחים.
מבוגרים מעל 60 יש בערך 1.25 מליון. על זה להוסיף צבא + כוחות משטרה + רפואה + מורים ... לא נשאר המון לגילאי 40 ומעלה בקבוצת סיכון....
אף אחד לא נדחף ולא עוקף
יש קופות ו/או מתחמים שנשארים עם מנות ונותנים לכל מי שרוצה להתחסן
 
אז למה מחסנים אותם?
ובאמת יש שעות שחלק מתחמים ריקים

כי כולם לוחצים
באים מלא צעירים ומחכים שעות בתור אולי תשאר מנת חיסון...
אנשים צעקו שהם לא רוצים לנסוע בשביל חיסון - אז הביאו מגשים למקומות שאין בהם מספיק מתחסנים...

קופות החולים חשבו שאם נשאר מיותר קרוב לתום הזמן - במקום להשקיע ולקרוא לקבוצות סיכון להקדים את התור ממחרתיים או מעוד שבוע להיום - הם יחסנו את מי שרוצה רק שלא יזרק לפח....
אנשים שמעו את זה והתחילו להמתין ולקבל...

זה לא נכון שזה סתם הצלה של מנה - כי על כל מנה כזו שנותנים לצעיר "הולכת" עוד מנה - המנה השניה שמשתריינת עבורו בעוד 3 שבועות...

בבתי החולים קוראים למבוגרים שיש להם תור רחוק - לבוא ללא תור ולקבל את עודפי החיסון
כתוצאה מההתנהלות הנכונה ומנצלת יותר נכונה את המנות של בתי החולים - מופנות אליהם יותר מנות חיסון.

משרד הבריאות לוחם בכוח בתופעה.
 
ב. מעניין מדוע ההסרטה של הגר"ח קנייבסקי שליט"א בה הוא מורה שלא להתחסן, לא מופיעה בשום אתר חרדי
ורק מסתובבת בקבוצות וואטצאפ לא רשמיות.
גם אני דיברתי עם מישהו שאני מכיר כבר שנים כאדם נאמן, שהלך לשאול בעצמו את ר' חיים והוא אמר שראוי להתחסן
כנראה רק בוואצפ אפשר לקרוא כאלה המצאות ...
כי שם אף אחד לא לוקח אחריות על מה שהוא כותב, מה שאין כן במקומות הרשמיים לוקחים אחריות מלאה על כל מילה
 
נערך לאחרונה ב:
יש הקלטה כזו.
שר' חיים אמר לא להתחסן - לאדם ששאל שאלה מלאה במידע שקרי ומומצא.

ולהערכתי מדובר בבישול הסרטה. לא קשה לעשות את זה.
למרות שלא שמעתי אותה.

ונ.ב. מניחה שמי שמלא קונספירציות כרימון ברמה של חשש שילקה בנפשו מרוב חרדות - עדיף בריאותית שלא יתחסן..
 
אף אחד לא נדחף ולא עוקף
יש קופות ו/או מתחמים שנשארים עם מנות ונותנים לכל מי שרוצה להתחסן

ואז על כל 2 צעירים ש"הצילו" מנה - מפסיד עוד אדם מנה.
משרד הבריאות מורה שוב ושוב לקופות שלא לעשות זאת.
ולהזמין אך ורק קבוצות סיכון למנות הנותרות - מהימים הבאים ..
 
ולהערכתי מדובר בבישול הסרטה. לא קשה לעשות את זה.
למרות שלא שמעתי אותה.

ונ.ב. מניחה שמי שמלא קונספירציות כרימון ברמה של חשש שילקה בנפשו מרוב חרדות - עדיף בריאותית שלא יתחסן..
ונ.ב. נראה לי שהוויכוח הזה מיצה את עצמו
כל צד מבוצר בעמדתו
וכל עוד שמתנגדי החיסון הם מיעוט ועל כן לא צפויה לנו המתחסנים סכנה מצידם - שייהנו
 
היום עליתי על משהו מענין.
דווח שמתוך 650,000 שהתחסנו עד היום נפטרו בשבוע וחצי האלו 4 אנשים.
בחישוב פשוט, נפטרים בממוצע כל יום באזור 130 איש בישראל, זאת אומרת בערך 1 ל55,000 איש.
לפי החישוב הזה היו אמורים להיפטר לפחות 10 מתוכם, בלי להתחשב בזה שזה קבוצות סיכון וכו'.
אז אולי זה אומר שהחיסון מחסן מעוד מחלות:rolleyes:
 
ונ.ב. נראה לי שהוויכוח הזה מיצה את עצמו
כל צד מבוצר בעמדתו
וכל עוד שמתנגדי החיסון הם מיעוט ועל כן לא צפויה לנו המתחסנים סכנה מצידם - שייהנו
אכן היה פחד בממשלה בגלל שהמתנגדים צעקו בקול והיה נשמע כאילו יש להם מי יודע כמה אנשים.
בסוף ההתנפלות ההמונית על החיסונים מראה שהמתנגדים האלו לא שווים כלום חוץ מרעש צורם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה