קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
בעלי אינטרסים משני הצדדים, היזהרו מפני 'ולפני עיוור' דאורייתא..
תחשבו טוב טוב האם מה שאתם כותבים הוא נטו מקצועי או נגוע באינטרס אישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שטויות. כל תרופה שמיועדת לילדים/נשים בהריון מנוסה עליהם. (לפחחות מאז סיפור התאלומיד).
אני אשמח לראות צילום של עלון המצורף לתרופות שלא כתוב עליו "לא נוסה על נשים בהריון"
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בעלי אינטרסים משני הצדדים, היזהרו מפני 'ולפני עיוור' דאורייתא..
תחשבו טוב טוב האם מה שאתם כותבים הוא נטו מקצועי או נגוע באינטרס אישי.
עצה שלי ונראה לי שמי שוותיק כאן בפרוג הגיע למסקנה מימזמן פשוט לא להיסחף באופן כללי אחרי כל מה שנאמר כאן בפרוג!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #26
בלת"ק.
באיזה כן כתוב?
שיטוט קצר ברשת, בשום עלון לא כתוב.
נורופן וולפרו אמיאוקרד
ציטוט מהאמצעי:
"הריון והנקה
יש להתייעץ עם הרופא לפני התחלת הטיפול אם הינך בהריון, חושבת שהינך בהריון, מתכננת להיכנס להריון או מניקה. הרופא ידון איתך באפשרות ליטול את התרופה במהלך הריון או הנקה "
2 התרופות האחרות אסורות לשימוש בהריון, זה כתוב במפורש בעלון.
וידוע לי גם מרופאים שעימם שוחחתי על הנושא, וגם ממפגשים שלי עם אנשים העוסקים במחקר רפואי,
שאסור לעשות ניסויים על נשים בהריון. וגם על ילדים.
(הסיבה לנשים בהריון היא שבעצם מעורב פה עוד אדם שלא הסכים לניסוי)
יוצא דופן יכול להיות במצב של סכנת חיים, שהתרופה שבניסוי יכולה להציל את חייה של האשה/הילד,
ואז מקבלים אישור מיוחד למתן התרופה כחלק מהניסוי.
הידע שיש על תרופות/חיסונים לנשים נצבר משימוש בפועל בהם, ואיסוף נתונים לאחר מעשה.
לא כחלק מניסוי מתוכנן.
אני באופן אישי קיבלתי תרופה מסוימת, שלא נוסתה כמובן על נשים בהריון,
וביקשו ממני אישור להכניס את נתונים שלי למאגר מידע,
כדי שיהיה להם עוד נתונים איך מגיבות נשים בהריון לתרופה הזו.
שוב, בשימוש על פי צורך. לא כחלק ממחקר/ניסוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
א
ציטוט מהאמצעי:
"הריון והנקה
יש להתייעץ עם הרופא לפני התחלת הטיפול אם הינך בהריון, חושבת שהינך בהריון, מתכננת להיכנס להריון או מניקה. הרופא ידון איתך באפשרות ליטול את התרופה במהלך הריון או הנקה "
2 התרופות האחרות אסורות לשימוש בהריון, זה כתוב במפורש בעלון.
וידוע לי גם מרופאים שעימם שוחחתי על הנושא, וגם ממפגשים שלי עם אנשים העוסקים במחקר רפואי,
שאסור לעשות ניסויים על נשים בהריון. וגם על ילדים.
(הסיבה לנשים בהריון היא שבעצם מעורב פה עוד אדם שלא הסכים לניסוי)
יוצא דופן יכול להיות במצב של סכנת חיים, שהתרופה שבניסוי יכולה להציל את חייה של האשה/הילד,
ואז מקבלים אישור מיוחד למתן התרופה כחלק מהניסוי.
הידע שיש על תרופות/חיסונים לנשים נצבר משימוש בפועל בהם, ואיסוף נתונים לאחר מעשה.
לא כחלק מניסוי מתוכנן.
אני באופן אישי קיבלתי תרופה מסוימת, שלא נוסתה כמובן על נשים בהריון,
וביקשו ממני אישור להכניס את נתונים שלי למאגר מידע,
כדי שיהיה להם עוד נתונים איך מגיבות נשים בהריון לתרופה הזו.
שוב, בשימוש על פי צורך. לא כחלק ממחקר/ניסוי
אם ככה, אז גם תרופות עדיף שנשים בהריון לא יקחו. לך תדע מה זה יעשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
2 התרופות האחרות אסורות לשימוש בהריון, זה כתוב במפורש בעלון.
סליחה אבל לא מדוייק.

בכל מקרה באף אחד מהם לא כתוב אם נוסה או לא נוסה. ועל זה התייחסתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
באופן כללי
אם להתייחס לכל ההפחדות שבעלוני התרופות
הייתי כותבת צוואה לפני כל אקמול
אבל אתה כן צריך לדעת שאקמול לא טוב ולא על כל דבר קטן צריך לקחת עדיף להימנע....
(יהיו כאילו שיגידו אז עם הקב"ה ברא כזה דבר אז צריך להישתמש בזה ולמה צריך ליסבול.....אבל כמובן כל אחד והסבל שלו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יומיים אחרי שהודיעה כי יעילות חיסון הקורונה שלה היא 95%, מגלה מנכ"ל "פייזר" כי בכוונת החברה האמריקנית להגיש עוד היום (ו') אישור חירום שיאפשר את השימוש בחיסון. בריאיון לרשת NPR אמר המנכ"ל אלברט בורלא כי ענקית התרופות מקווה שכבר היום היא תגיש את בקשת האישור ל-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקני.


לדברי המנכ"ל, אספקת החיסונים תחל שעות לאחר האישור. חצי מהחיסונים יועברו לאמריקנים, והחצי השני למדינות השונות ברחבי העולם. ישראל רכשה מפייזר על פי הדיווח 8 מיליון חיסונים שיספיקו ל-4 מיליון אזרחים. עם זאת, פייזר עדיין לא התחייבה מתי תספק את המנות לישראל. ייתכן שהחיסונים הראשונים שיגיעו לכאן יהיו אלו של המתחרה, חברת מודרנה – ישראל רכשה ממנה כמיליון וחצי חיסונים שיספיקו ל-750 אלף איש.


עם ההגשה ל-FDA אמור להיפתח התהליך שאמור להוביל למתן חיסונים כבר בתחילת החודש הבא, ואולי-אולי לסופה של המגפה. על הרגולטורים האמריקניים קיים לחץ לזרז את ההליכים, עקב התפשטות המגפה בארצות הברית ובעולם.
לאחר הגשת האישור, ה-FDA והיועצים העצמאיים שלו יבחנו אם החיסונים אכן מוכנים. אם אכן החיסונים יאושרו לשימוש, יהיה צורך להחליט כיצד לחלק את מנות החיסון המוגבלות לאמריקנים המחכים להם בקוצר רוח.

לפי הדיווחים שנמסרו, כ-25 מיליון מנות חיסון של פייזר יהיו מוכנות בדצמבר, 30 מיליון בינואר ו-35 מיליון בפברואר ובמרץ. מקבלי החיסון יקבלו שתי זריקות, בהפרש של שלושה שבועות.


שלשום הודיעה כאמור פייזר כי כי מסיכום תוצאות שלב 3 של החיסון לקורונה עולה כי יעילותו מגיעה ל-95%. לדברי פייזר, יעילות החיסון נמצאה עקבית בין כל המשתתפים ממוצאים שונים, ללא תופעות לוואי משמעותיות. היעילות בקרב מבוגרים מעל גיל 65 הנמצאים בסיכון מוגבר ללקות במחלה קשה הייתה מעל 94%. חברת מודרנה פרסמה מוקדם יותר השבוע נתונים ראשוניים לחיסון שלה, שהראו יעילות דומה – 94.5%.


הנתונים הטובים מהצפוי משני החיסונים, שפותחו בטכנולוגיה חדשה המכונה המכונה RNA שליח (mRNA), מעוררים תקוות לסיום מגפת הקורונה שכבר גבתה את חייהם של יותר מ-1.3 מיליון איש ברחבי העולם והביאה להרס כלכלות העולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
א

אם ככה, אז גם תרופות עדיף שנשים בהריון לא יקחו. לך תדע מה זה יעשה.
כמו שכתבה @פקאן, הידע מצטבר לאורך הזמן.
נשים שממילא צריכות לקחת תרופה כלשהי, מתעדים איך זה השפיע עליהן/על הילד.
באמת לא חושבת שזה רעיון טוב לתת לאישה בהריון תרופה חדשה ללא ותק, אלא אם כן יש צורך משמעותי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #34
נשים בהיריון הנמצאות בסיכון גבוה, תינוקות וילדים לא יחוסנו בחודשים הקרובים בחיסוני פייזר ומודרנה,
כיוון שהחיסונים לא נוסו עליהם
(ד"ר איתי גל ynet).
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הלא כך הוא בכל חיסון חדש שבשלבי פיתוח.
מהו החידוש שבזה?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מי שרוצה לקרוא הרבה על החיסונים שיפתח את האתר, knowhere...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בכל חיסון עד הקורונה היו מנסים אותו על בעלי חיים, וגם על מניקות ומעוברות, וכאן לא ניסו, וזה מוזר....
לא מבינה, מפריע לך שלא ניסו על בעלי חיים??
וזה שלא ניסו על נשים בהריון כבר כתבו לעיל תסתכל שם.
ובנוסף
נשים בהיריון הנמצאות בסיכון גבוה, תינוקות וילדים לא יחוסנו בחודשים הקרובים בחיסוני פייזר ומודרנה,
כיוון שהחיסונים לא נוסו עליהם
(ד"ר איתי גל ynet).

אז איפ' הבעיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בכל חיסון עד הקורונה היו מנסים אותו על בעלי חיים, וגם על מניקות ומעוברות, וכאן לא ניסו, וזה מוזר....

את כל החיסונים כולל הקורונה מנסים באותה דרך.
קודם על בעלי חיים ואז שלב בטיחות שמנסים על כמה אנשים ואז שלב של בחינת תופעות לוואי ואז שלב של יעילות.
חיסון הקורונה עבר את כל השלבים הללו בדיוק כמו כל חיסון אחר רק באינטנסיביות ובלי סחבות בירוקרטיות.

ניסוי על נשים בהריון נערך לכל החיסונים שנים אחרי שהן מאושרים ומאד באיטיות ובזהירות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה