קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
פג תוקף: "עד חצות - מי שרוצה שיבוא להתחסן"
למרות הנחיית משרד הבריאות על תעדוף חיסונים, במספר רשויות בפריפריה החלו לחסן את כל מי שחפץ בכך - גם צעירים • "אנחנו צריכים 'להעיף' היום 1,000 מנות חיסון כי בלילה יפוג תוקפן"
בריאות / קורונה28.12.2020 | 21:32

c22fe9b901607b8411b5.jpg
חיסון נגד קורונה צילום: מאיר וקנין/פלאש 90
בעוד הנחיית משרד הבריאות היא לחסן רק אוכלוסיות סיכון ואנשי צוות רפואי, במספר ערים בפריפריה החלו במתן החיסון לכל דורש.
בעיריית ערד למשל הודיעו הערב (שני) לתושבים לבוא לקבל חיסון ללא צורך בזימון או בשיוך לקבוצת סיכון. "אנחנו צריכים 'להעיף' היום 1,000 מנות חיסון כי בלילה יפוג תוקפן", נכתב בהודעת העירייה. "ראש העיר קרא לכל צוותי החינוך להגיע ושלח את כל עובדי העירייה להתחסן על חשבון זמן העבודה".
גם בעיריית צפת קראו לכל התושבים להתחסן. לפי הודעת העירייה כל תושב יכול להגיע באופן עצמאי עד השעה 20:00, ללא צורך לקבל הפנייה מרופא או לקבוע תור. בעמוד הפייסבוק של העירייה נכתב כי "אנו שמחים לבשר שבתום דיון של ראש העיר שוקי אוחנה מול משרד הבריאות הושג סיכום כי החיסון היום יינתן לכלל תושבי העיר".
גם בערים דימונה ושדרות באו תושבים להתחסן ללא צורך בזימון או בשיוך לקבוצת סיכון.
שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב מוקדם יותר היום והבהיר כי "אין מחסור, לא יהיה מחסור לאוכלוסייה בתעדוף. לפי כל לוחות הזמנים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים. אני מבקש לשמור על עיקרון התעדוף ולא להפר אותו. ברגע שהאוכלוסייה בסיכון תהיה בטוחה יותר נתייחס גם לקורונה בצורה אחרת".
 
נכתב ע"י post: 8742751:
הדיווחים שאין מספיק תורים הם אולי במקומות מאוד ספציפיים
כבר למדנו לא להאמין לדיווחים בתקשורת
כנ"ל, את האמינות של ניקים בפרוג יש לדרג 10 רמות מתחת התקשורת.

תורות שנקבעו בשבוע שעבר ל6 -8 לינואר, אני מכיר אישית
 
יש כאן בעייתיות בגלל השחרור של החיסונים מההקפאה.

דיווחו היום שזרקו 500 חיסונים (במצטבר) בגלל דברים כאלו.

ולכן זה קצת מסובך לחסן באמת אך ורק את קבוצות הסיכון, שאינם מרוכזים במקום אחד ואי אפשר לחסן אותם אחד אחרי השני (אם למשל היו צריכים לחסן ילדים, זה היה מאוד קל לעשות זאת דרך בתי הספר)
 
יום אחרי שאדם בן 75 מת מאי ספיקת לב שעתיים אחרי שקיבל את החיסון לקורונה, הפטר היום (שלישי) אדם בן 88 אחרי שהתמוטט בביתו. בשעות אחר הצהריים הוא קיבל חיסון לקורונה גם כן אבל מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי המנוח סבל ממחלות רקע ממושכות,
 
יום אחרי שאדם בן 75 מת מאי ספיקת לב שעתיים אחרי שקיבל את החיסון לקורונה, הפטר היום (שלישי) אדם בן 88 אחרי שהתמוטט בביתו. בשעות אחר הצהריים הוא קיבל חיסון לקורונה גם כן אבל מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי המנוח סבל ממחלות רקע ממושכות,
אם הוא סובל ממחלות רקע קשות אז איך חיסנו אותו?
 
אירוע חד פעמי היה במכות מצרים:
במשך כל מכת דבר לא מת אף בעל חי ששייך ליהודי (כמדומני שזה היה גם במכת בכורות), וגם אלו שהגיע זמנם למות נעשה להם נס וחיו עד סוף המכה,
וזאת כדי שלא יהיה פתחון פה לליצני הדור לומר שגם היהודים לקו במכת דבר (ובכורות)
אבל זה היה חד פעמי ועל שאר הדורות נאמר: "אם ללצים הוא יליץ" ומי שמחפש למצוא חור ימצא ויוכל לבטל ולזלזל בכל דבר.
 
כנ"ל, את האמינות של ניקים בפרוג יש לדרג 10 רמות מתחת התקשורת.

תורות שנקבעו בשבוע שעבר ל6 -8 לינואר, אני מכיר אישית
אפשר לבדוק באתרים של קופות החולים ובתי החולים
יש מספיק תורים לכולם, לפעמים ימים שלמים שעדיין פנויים כמעט ללא תורים.
אולי במקומות נידחים או אולי באיזורים מאוד ספציפיים אין מספיק נקודות.

אינני מתערב בוויכוח החיסונים, אבל לא צריך להאמין לכל דיווח על עומסים, שווה לבדוק לבד.
מי שבודק רואה שחייבים לתת אפשרות לחסן גם צעירים, אחרת הקופות יהיו חסרי עבודה.
לא אתפלא אם בעוד כמה ימים כבר תצא הודעה רשמית ממשרד הבריאות שאפשר לחסן כל מי שרוצה.
 
האם מחוייבי בידוד יכולים להתחסן?
אם כן אז אשמח ש @דורש ומבקש ישיג לי תור דחוף לחיסון.
אם לא אז אשמח לקבל את התור בסוף שבוע הבא והלאה.
בילינו במצטבר כמעט חודשיים תמימים בתוך הבית (חלק גדול מהם בתוך חדר קטן) בלי אפשרות לצאת, עם ילד שסובל מהתנהגות קשה מאוד.
 
יום אחרי שאדם בן 75 מת מאי ספיקת לב שעתיים אחרי שקיבל את החיסון לקורונה, הפטר היום (שלישי) אדם בן 88 אחרי שהתמוטט בביתו. בשעות אחר הצהריים הוא קיבל חיסון לקורונה גם כן אבל מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי המנוח סבל ממחלות רקע ממושכות,
היה ראוי לפתוח על זה אשכול נפרד כמה אנשים נפטרים כל יום? וכמה מתוכם מעל גיל 60? מי שיעשה חשבון מתמטי יראה שאם חיסנו חצי מליון מעל גיל 60 סביר מאוד שיהא נפטרים מבניהם על פי הממוצע היומי בימים הקרובים עם התגברות מבצע החסונים זה יהפך לתדיר יותר ויותר כי עם כל יום נותנים 100000 חיסונים לבני למעלה מ60 והממוצע היומי נפטרים כ100 אנשים סבירות גבוהה שיהא נפטרים ביום החיסון!
 
אפשר לבדוק באתרים של קופות החולים ובתי החולים
יש מספיק תורים לכולם, לפעמים ימים שלמים שעדיין פנויים כמעט ללא תורים.
אולי במקומות נידחים או אולי באיזורים מאוד ספציפיים אין מספיק נקודות.

אינני מתערב בוויכוח החיסונים, אבל לא צריך להאמין לכל דיווח על עומסים, שווה לבדוק לבד.
מי שבודק רואה שחייבים לתת אפשרות לחסן גם צעירים, אחרת הקופות יהיו חסרי עבודה.
לא אתפלא אם בעוד כמה ימים כבר תצא הודעה רשמית ממשרד הבריאות שאפשר לחסן כל מי שרוצה.
צודק. בדקתי עכשיו במאוחדת יש עשרות נקודות שיש בהם תור כבר למחר ביניהם תל אביב ירושלים ועוד ערים במרכז.
אבל מי שקובע תור צריך להיות בטוח שזה לא על חשבון הזקנים (אם בכלל אפשר לקבוע תור לצעירים עכשיו לא בדקתי)
יתכן שלמשרד הבריאות יקח זמן בירוקרטיה עד שיקלטו שאפשר לחסן גם צעירים.
 
אפשר לבדוק באתרים של קופות החולים ובתי החולים
יש מספיק תורים לכולם, לפעמים ימים שלמים שעדיין פנויים כמעט ללא תורים.
אולי במקומות נידחים או אולי באיזורים מאוד ספציפיים אין מספיק נקודות.

אינני מתערב בוויכוח החיסונים, אבל לא צריך להאמין לכל דיווח על עומסים, שווה לבדוק לבד.
מי שבודק רואה שחייבים לתת אפשרות לחסן גם צעירים, אחרת הקופות יהיו חסרי עבודה.
לא אתפלא אם בעוד כמה ימים כבר תצא הודעה רשמית ממשרד הבריאות שאפשר לחסן כל מי שרוצה.
בדקתי באתר מכבי היה תורים פנויים בפריפריה התקשרתי אמרו לי לא ניתן להתחסן רק מעל גיל 60 אבל אם אפשר להפיץ פייק למה לא?!
 
האם מחוייבי בידוד יכולים להתחסן?
אם כן אז אשמח ש @דורש ומבקש ישיג לי תור דחוף לחיסון.
אם לא אז אשמח לקבל את התור בסוף שבוע הבא והלאה.
בילינו במצטבר כמעט חודשיים תמימים בתוך הבית (חלק גדול מהם בתוך חדר קטן) בלי אפשרות לצאת, עם ילד שסובל מהתנהגות קשה מאוד.
גם אם תקחו חיסון עדיין מדובר בתהליך של חודש לפחות עד שתהיו פטורים מבידוד.

איפה אתם בארץ ?

עקרונית התגובה שלי הייתה על מבוגרים מעל גיל 60, בדקתי באתרי הקופות ויש תורים מכאן ועד אמריקה.

לדעתי אם תתקשרו לקופת החולים ותסבירו להם את הצורך הדחוף שלכם לחיסון הם יאשרו לכם.
 
צודק. בדקתי עכשיו במאוחדת יש עשרות נקודות שיש בהם תור כבר למחר ביניהם תל אביב ירושלים ועוד ערים במרכז.
אבל מי שקובע תור צריך להיות בטוח שזה לא על חשבון הזקנים (אם בכלל אפשר לקבוע תור לצעירים עכשיו לא בדקתי)
יתכן שלמשרד הבריאות יקח זמן בירוקרטיה עד שיקלטו שאפשר לחסן גם צעירים.
תנסו לקבוע תור לא תוכלו רק מעל גיל 60!
 
אפשר לבדוק באתרים של קופות החולים ובתי החולים
יש מספיק תורים לכולם, לפעמים ימים שלמים שעדיין פנויים כמעט ללא תורים.
אולי במקומות נידחים או אולי באיזורים מאוד ספציפיים אין מספיק נקודות.

אינני מתערב בוויכוח החיסונים, אבל לא צריך להאמין לכל דיווח על עומסים, שווה לבדוק לבד.
מי שבודק רואה שחייבים לתת אפשרות לחסן גם צעירים, אחרת הקופות יהיו חסרי עבודה.
לא אתפלא אם בעוד כמה ימים כבר תצא הודעה רשמית ממשרד הבריאות שאפשר לחסן כל מי שרוצה.
יש הרבה מקומות עם תורים
והרבה עם עומס.

זה שיש בעיר איקס תורות פנויים אינו אומר שבעיר וואי יש תורות. כמו למשל מודיעין עילית שכתבו כאן שמכבי עדיין לא מחסנת שם כלל.
המורכבות הזו שיש מגש עם אלף (?) חיסונים שמגיע לכל קופת חולים בנפרד וצריך לפתוח אותו ולמצוא אלף מתחסנים מעל גיל שישים, מסבכת את העניינים.

באתרים של הקופות אפשר לקבוע תור רק מעל שישים
 
צודק. בדקתי עכשיו במאוחדת יש עשרות נקודות שיש בהם תור כבר למחר ביניהם תל אביב ירושלים ועוד ערים במרכז.
אבל מי שקובע תור צריך להיות בטוח שזה לא על חשבון הזקנים (אם בכלל אפשר לקבוע תור לצעירים עכשיו לא בדקתי)
יתכן שלמשרד הבריאות יקח זמן בירוקרטיה עד שיקלטו שאפשר לחסן גם צעירים.
אתה לא צריך לקבוע תור, תור זה משהו רשמי ואת זה הם לא רוצים לעשות נגד הנוהל של משרד הבריאות.

תבוא לקופה ותבקש מהם, זה לא על חשבון הזקנים, תבדוק כמה תורים פנויים יש ותבין שיש לפעמים שעות שלמות ללא תור.

(אני מקווה שאתה באמת רוצה חיסון ולא בציניות).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה