קורונה חיסון לקורונה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
האם זה נכון שהרבה רופאים חוששים מהחיסון, והאם יש איזה בסיס רציני לחשש
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
האם זה נכון שהרבה רופאים חוששים מהחיסון, והאם יש איזה בסיס רציני לחשש
יותר מ-82% מהרופאים הצהירו שבכוונתם להתחסן נגד קורונה - כך עולה מסקר שבוצע השבוע עבור ארגון רופאי המדינה, בהשתתפות 1,132 רופאות ורופאים. הסקר בוצע לאחר שהחיסון של "פייזר" קיבל אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקני

תזכרו שכנראה הכ18 אחוז כולל הרבה נשים בהריו ומניקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני גם רוצה תשובה, אבל אמינה.
ואם כן אז למה????
תשובה אמינה ששמעתי אמש מעובדת בכירה בקופת חולים כללית:
לא נכון בכלל.
הצוות הרפואי שש ושמח על החיסון ולא מבין מה עובר על אנשים.
(אגב, זה מסתדר גם עם הסקרים שמראים שרוב השכבה המשכילה יותר מתכוונת להתחסן, ויש פערי השכלה משמעותיים בין אלה שחושבים להתחסן לאלה שלא).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תשובה אמינה ששמעתי אמש מעובדת בכירה בקופת חולים כללית:
לא נכון בכלל.
הצוות הרפואי שש ושמח על החיסון ולא מבין מה עובר על אנשים.
(אגב, זה מסתדר גם עם הסקרים שמראים שרוב השכבה המשכילה יותר מתכוונת להתחסן, ויש פערי השכלה משמעותיים בין אלה שחושבים להתחסן לאלה שלא).
החרדים, שרובם לא נחשבים בעלי השכלה, מדווחים על רצון גבוה בהרבה להתחסן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
החרדים, שרובם לא נחשבים בעלי השכלה, מדווחים על רצון גבוה בהרבה להתחסן.
חרדים זה קבוצת אוכלוסיה מאד לא משקפת.
יש לה מאפיינים משלה.
על כל פנים, פותח/ת האשכול שאלה לגבי רופאים, ולכך התייחסתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
השכבות המשכילות יותר הן בציבור החרדי והן בציבור הכללי, מורגלים לקבל החלטות על הגיון, ניתוח נתונים ועובדות, וזו הסיבה שהם ילכו להתחסן. כי ההגיון אומר שסיכונים מהחיסון הם הרבה הרבה פחות קיימים, מהסיכונים ממחלת הקורונה וממה שיכול לקרות בעקבותיה.

לעומת זאת, הציבור המשכיל פחות, בכל המגזרים, מחליט יותר על פי רגשות, ולכן פחדים עמומים על סיכונים, מפחידים אותו יותר. אין לו את ההגיון שירגיע לו אותם.... את כל ההחלטות שלו הוא מקבל על פי גחמות. ולכן גם הנושא הזה לא שונה בהרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תסתכלי סביבך האם מחזיקי תאוריות קונספירציה למיניהן, אם הם משכילים או פחות...
מסתכלת סביבי ולכן ברור לי שזה נכון.
אבל אני מעדיפה להתבסס על מקורות ולא על התרשמות אישית, כראוי לאדם משכיל ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כי ההגיון אומר שסיכונים מהחיסון הם הרבה הרבה פחות קיימים, מהסיכונים ממחלת הקורונה וממה שיכול לקרות בעקבותיה.
מי אמר שהסיכון מהקורונה יותר גדול מהסיכון של החיסון?
אין שום תקופת ניסיון לחיסון מה שאומר שעוד שנה לפחות רק נדע אם יש סיכון בחיסון
וכמה הוא גדול או קטן מהסיכון של הקורונה
ימים יגידו ומי שמוכן לקחת סיכון שירוץ להתחסן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אין שום תקופת ניסיון לחיסון מה שאומר שעוד שנה לפחות רק נדע אם יש סיכון בחיסון
הלו?
האם שלשום המציאו את החיסון והיום התחילו לחסן?
החיסון אושר לאחר כמה חודשים, פרק זמן מקובל לניסוי של חיסון
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מי אמר שהסיכון מהקורונה יותר גדול מהסיכון של החיסון?
אין שום תקופת ניסיון לחיסון מה שאומר שעוד שנה לפחות רק נדע אם יש סיכון בחיסון
וכמה הוא גדול או קטן מהסיכון של הקורונה
ימים יגידו ומי שמוכן לקחת סיכון שירוץ להתחסן...
הכל טוב.
כמו שהרחבתי להסביר, זה ההגיון של כל האנשים שמתנהלים על פי ההגיון, אלו בעלי ההשכלה, הידעניים והלומדים, הן בציבור החרדי, הן בחילוני, והן בכל העולם.
הראיה שהם אלו שמתחסנים, ומתחננים לקבל חיסון.

אם אתה חושב אחרת, זה בסדר.
כנראה אתה לא שייך אליהם....
אבל מותר לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מי אמר שהסיכון מהקורונה יותר גדול מהסיכון של החיסון?
אין שום תקופת ניסיון לחיסון מה שאומר שעוד שנה לפחות רק נדע אם יש סיכון בחיסון
וכמה הוא גדול או קטן מהסיכון של הקורונה
ימים יגידו ומי שמוכן לקחת סיכון שירוץ להתחסן...
רק נזכיר שעומדים מאחורי החיסון והאישורים שלו אנשים שמבינים ברפואה וסיכונים יותר ממני ו....,
והם כנראה לא לוקחים סיכונים לגבי השם והכבוד שלהם ואעפ"כ מאשרים וממליצים להתחסן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה