קורונה חיסון לקורונה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
מתי קיבלו את החיסון הנסיינים הראשונים?
קבלתי במייל כחלק מכתבה שפורסמה כמדומני ע"י אסף רונא-ל הסבר על האצת תהליך פיתוח החיסון.
(בקצרה: הוסרו חסמים בירוקרטיים וכלכליים, משכי זמן הניסוי נותרו כרגיל)
כמו כן, קראתי שקבוצות עליהן לא נערך הניסוי אכן לא תקבלנה אותו (ילדים מתחת לגיל 6, נשים הרות).

IMG-20201216-WA0016.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אז אתה מסכים שמי שאוהב לחיות ילך להתחסן??
יש את האנשים שמרוב שאוהבים לחיות ירוצו להתחסן מבלי לחשוב על הסיכונים שבדבר
מי שבאמת רוצה לחיות מחכה לראות שבטוח ב100% שאין שום סיכונים ולא קורה כלום אפילו אחרי תקופה ארוכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יש את האנשים שמרוב שאוהבים לחיות ירוצו להתחסן מבלי לחשוב על הסיכונים שבדבר
מי שבאמת רוצה לחיות מחכה לראות שבטוח ב100% שאין שום סיכונים ולא קורה כלום אפילו אחרי תקופה ארוכה
כל הפרופסורים הגדולים שרצים על ארבע להתחסן לא רוצים באמת לחיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יש את האנשים שמרוב שאוהבים לחיות ירוצו להתחסן מבלי לחשוב על הסיכונים שבדבר
מי שבאמת רוצה לחיות מחכה לראות שבטוח ב100% שאין שום סיכונים ולא קורה כלום אפילו אחרי תקופה ארוכה
ובינתיים יהרוג כמה עשרות או מאות אנשים בקבוצות הסיכון. העיקר שיהיה בטוח שלא יהיה לו קצת דוקר ולא נעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תשאלו אנשים שמבינים ברפואה (עדיף קרובי משפחה או חברים קרובים) בארבע עיניים אם להתחסן ותראו מה התשובה
"מבינים ברפואה" - למה הכוונה?
לצורך העניין, אני מבינה ברפואה (למדתי כמה קורסים בתחום). מספק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יותר מ-82% מהרופאים הצהירו שבכוונתם להתחסן נגד קורונה - כך עולה מסקר שבוצע השבוע עבור ארגון רופאי המדינה, בהשתתפות 1,132 רופאות ורופאים. הסקר בוצע לאחר שהחיסון של "פייזר" קיבל אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקני

תזכרו שכנראה הכ18 אחוז כולל הרבה נשים בהריו ומניקות
רופאה שמצהירה שלא מוכנה להתחסן, משמע שגם אחרי הלידה או ההנקה היא לא תתחסן.

האם 10 אחוז מהרופאים שלא מוכנים להתחסן לא אמור להדאיג את מי שלא נמצא בקבוצת חיסון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
השכבות המשכילות יותר הן בציבור החרדי והן בציבור הכללי, מורגלים לקבל החלטות על הגיון, ניתוח נתונים ועובדות, וזו הסיבה שהם ילכו להתחסן. כי ההגיון אומר שסיכונים מהחיסון הם הרבה הרבה פחות קיימים, מהסיכונים ממחלת הקורונה וממה שיכול לקרות בעקבותיה.

לעומת זאת, הציבור המשכיל פחות, בכל המגזרים, מחליט יותר על פי רגשות, ולכן פחדים עמומים על סיכונים, מפחידים אותו יותר. אין לו את ההגיון שירגיע לו אותם.... את כל ההחלטות שלו הוא מקבל על פי גחמות. ולכן גם הנושא הזה לא שונה בהרבה
מי שמחליט על פי רגשות, לא יכול להתחסן מרוב פחד מהקורונה?
ואם רק הטיפשים לא יתחסנו, אז אף אחד לא היה דואג, כי גם הם יראו שכל הרופאים מתחסנים, והחרדים יראו שהרבנים יתחסנו, ובא לציון גואל, הם טיפשים ובקלות ילכו אחרי הגדולים והנחשבים. הרגש יתרכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בשנת 2020 הצטרפה פייזר למירוץ למציאת חיסון נגד קורונה, והיא מפתחת ארבעה חיסונים[5] בשיתוף עם חברת ביונטק הגרמנית שאושרו לניסויים במסלול מזורז על ידי ה-FDA,[6] בסוף אפריל 2020 הגיעה לשלב השני בניסוי לחיסון BNT162b2 המבוסס RNA[7] ביולי 2020 השלב השני הוכתר בהצלחה, ונאמר כי השימוש בחיסון הוא בטיחותי וללא תופעות לוואי משמעותיות, והוחל השלב השלישי שנערך על 30,000 מתנדבים לשימוש בחיסון ובפלצבו[8] מנכ"ל החברה אלברט בורלא צופה כי בסוף אוקטובר 2020 תאושר הפצת החיסון[9] ב-9 בנובמבר 2020 הודיעה החברה כי לניסויים בחיסון נגד הנגיף יש 90% הצלחה,[10] אם כי מתוך מדגם קטן יחסית שעשוי להשתנות במידת מה עם התקדמות הניסוי.[11]
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מי שמחליט על פי רגשות, לא יכול להתחסן מרוב פחד מהקורונה?
ואם רק הטיפשים לא יתחסנו, אז אף אחד לא היה דואג, כי גם הם יראו שכל הרופאים מתחסנים, והחרדים יראו שהרבנים יתחסנו, ובא לציון גואל, הם טיפשים ובקלות ילכו אחרי הגדולים והנחשבים. הרגש יתרכך.
מי שמחליט על םי רגשות מאמין הרבה יותר לקונספירציות
אבל מי שמחליט על פי ההגיון והנתונים, מבין שהם הזיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בשנת 2020 הצטרפה פייזר למירוץ למציאת חיסון נגד קורונה, והיא מפתחת ארבעה חיסונים[5] בשיתוף עם חברת ביונטק הגרמנית שאושרו לניסויים במסלול מזורז על ידי ה-FDA,[6] בסוף אפריל 2020 הגיעה לשלב השני בניסוי לחיסון BNT162b2 המבוסס RNA[7] ביולי 2020 השלב השני הוכתר בהצלחה, ונאמר כי השימוש בחיסון הוא בטיחותי וללא תופעות לוואי משמעותיות, והוחל השלב השלישי שנערך על 30,000 מתנדבים לשימוש בחיסון ובפלצבו[8] מנכ"ל החברה אלברט בורלא צופה כי בסוף אוקטובר 2020 תאושר הפצת החיסון[9] ב-9 בנובמבר 2020 הודיעה החברה כי לניסויים בחיסון נגד הנגיף יש 90% הצלחה,[10] אם כי מתוך מדגם קטן יחסית שעשוי להשתנות במידת מה עם התקדמות הניסוי.[11]
זאת אומרת שעברו כבר כמעט שמונה חודשים מאז שקיבלו את החיסון ולא קרה שום דבר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הם מוכנים לסכן עצמם ובלבד להכניס לחרדים כל מיני מרעין בישין...
(לשיטתם של הקונספירטיבים)
אני אישית יכולה להבין את מי שחוששים ורוצים להמתין ולראות מה קורה למי שמתחסנים.
אני ממש לא יכולה להבין את מי שבשם ההתנגדות מפיצים שקרים ושטויות.
לצערי לא מצאתי מתנגד חיסונים אחד שיש לו אסמכתאות מדעיות מנומקות או מחקר אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מי שמחליט על פי רגשות, לא יכול להתחסן מרוב פחד מהקורונה?
ואם רק הטיפשים לא יתחסנו, אז אף אחד לא היה דואג, כי גם הם יראו שכל הרופאים מתחסנים, והחרדים יראו שהרבנים יתחסנו, ובא לציון גואל, הם טיפשים ובקלות ילכו אחרי הגדולים והנחשבים. הרגש יתרכך.
אם העולם היה עובד כך (שהטיפשים היו הולכים אחרי החכמים) היה כאן טוב יותר
הבעיה היא שאין טיפש שמבין שהוא טיפש, ולרוב הוא גם מעריץ טיפשים אחרים כחכמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
  • הוסף לסימניות
  • #39
תראו, מי שקרא כאן דעות שלי בעבר יודע שאני מגדולי המאמינים בסכנות הקורונה, מגדולי המעודדים לשמוע לרופאים.
ועם זאת עניני החיסון לא מספיק ברורים לי.
מבחינה אישית ברור שאני אעדיף לרוץ להתחסן, אין שאלה. זה יפתור לי הרבה בעיות מול כופרי קורונה.
אבל לא מספיק שכנעו אותי שהחיסון באמת בטוח 100%.
החיסון לא נבדק על אנשים שאמורים לחלות. רק על אנשים בגילאים היפים והנעימים, לא חולים/זקנים וכדו'.
איך לוקחים עכשיו קבוצות שלמות שקודם מזהירים אותם לא ליטול שום תרופה בלי להתייעץ עם הרופא וככה בקלות נותנים להם?

ממש מחכה לדעות ברורות, עם עובדות מוצקות בנושא. גם מהצד הרפואי וגם מהצד החרדי-הלכתי.

עניני המכובדים שמזריקים להם חיסון לא משכנעים אותי... הם בטח שמים שם מים.:rolleyes:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה