קורונה חיסון לקורונה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
התכוונת שפירר אומר שר' חיים אומר
עדיין לא יצאה הוראה רשמית מר' חיים או מבני ביתו
על דברים הרבה יותר מסוכנים אתם מאמינים לפירר, רק בזה הוא עובד עליכם ורוצה לסכן ח"ו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
רופאה שמצהירה שלא מוכנה להתחסן, משמע שגם אחרי הלידה או ההנקה היא לא תתחסן.

האם 10 אחוז מהרופאים שלא מוכנים להתחסן לא אמור להדאיג את מי שלא נמצא בקבוצת חיסון?
א. רוב הציבור החרדי עד היום האמין לרב פירר יותר מלמנתחים הבכירים ביותר כל שכן אם מדובר בעשר אחוז מהרופאים שכנראה רובם לא מהשכבה הבכירה ביותר. וגם לא רבע ממנה.
ב. האם מליון שש מאות חמישים הרוגים תוך שנה לא אמור להדאיג כל אדם יותר מאשר חיסון שכל רשויות העולם קיבלו את דעת מומחי האףדיאיי שהוא בטוח לשימוש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אתם חושבים שהרב פירר ממציא שר' חיים אמר?
וזה לא היה סתם - ממשרד הבריאות ישבו שבוע שעבר בפורומים עם רבנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
על דברים הרבה יותר מסוכנים אתם מאמינים לפירר, רק בזה הוא עובד עליכם ורוצה לסכן ח"ו?
אני לא אמרתי שהוא לא צודק
אני מאמין לו
אלא שאני תמה מדוע לא יצאה הוראה ברורה
ואני אמתין לה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אם העולם היה עובד כך (שהטיפשים היו הולכים אחרי החכמים) היה כאן טוב יותר
הבעיה היא שאין טיפש שמבין שהוא טיפש, ולרוב הוא גם מעריץ טיפשים אחרים כחכמים
באתי לומר, שמי שישפוט לפי הרגש - לא ברור אם יתחסן או לא. הרגש יכול לומר תזהר מהחיסון ויכול לומר, תברח מהקורונה והשלכותיה.
ולגבי הטפשים שלא הולכים אחרי החכמים, התכוונתי שיש קולגות שכולם נושאים אליהם עיניים. הרבנים לחרדים, והרופאים לכל האנשים.
מי שמחליט על םי רגשות מאמין הרבה יותר לקונספירציות
אבל מי שמחליט על פי ההגיון והנתונים, מבין שהם הזיות
לא מאמינה בזה. הרגשות בנויים מכל מערך וחיים, ולא רק מקונספירציות. הקונספירציות מקורן בחשדנות, ואי אימון.
ותודו שיש פה הרבה אי אימון.

ידוע לי שמישהי מהמשפחה שלי שלחה שאלה למקרה שלה, לרב חיים קנייבסקי, אם להתחסן, והוא ענה, לשאול את הרב פירר.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #48
למה בני ביתו יותר טוב לך מפירר?
זה נקרא מבחינתי הוראה רשמית

כי ככה ה' מנהל את העולם, שאנחנו שומעים לרבנים, ובני ביתם הם המוציאים והמביאים, ככה זה מאות שנים. וזה מה שה' מבקש ממני. לא לחפש כל הזמן איפה עבדו על הרב שלי
(אני מבקש לא לפתוח בעניין צרור השמצות..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
החיסון לא נבדק על אנשים שאמורים לחלות. רק על אנשים בגילאים היפים והנעימים, לא חולים/זקנים וכדו'.
[/ISPOILER]
זה לא נכון בכלל
החיסונים נבדקו גם על אנשים מבוגרים מאד (מה שנקרא 'זקנים')
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
זה נקרא מבחינתי הוראה רשמית

כי ככה ה' מנהל את העולם, שאנחנו שומעים לרבנים, ובני ביתם הם המוציאים והמביאים, ככה זה מאות שנים. וזה מה שה' מבקש ממני. לא לחפש כל הזמן איפה עבדו על הרב שלי
(אני מבקש לא לפתוח בעניין צרור השמצות..)
ח"ו השמצות,
אבל אפשר לומר שה' מנהל את העולם ע"י ששולח את העסקן הרפואי הגדול בארץ, לומר בשם הרב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
גם. ולא רק.
שירה בירה, אני באמת מעריכה את דעתך בענינים כאלו. יש לך מקורות מעניינים לשים פה?
אין לי כח לאסוף אותם לאשכול שנועד למחיקה.
מה שהיה לי בזמין שמתי מקודם.
אני פשוט לא מוכנה להאמין לאנשים שלא למדו אפילו ביולוגיה בתיכון ומתבטאים פה ובעוד מקומות כאילו חזרו עכשיו מקבלת פרס נובל בסטוקהולם.
אל תתחסנו אבל קצת צניעות וזהירות לפני שמפיצים שקרים ושטויות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אין לי כח לאסוף אותם לאשכול שנועד למחיקה.
מה שהיה לי בזמין שמתי מקודם.
אני פשוט לא מוכנה להאמין לאנשים שלא למדו אפילו ביולוגיה בתיכון ומתבטאים פה ובעוד מקומות כאילו חזרו עכשיו מקבלת פרס נובל בסטוקהולם.
אל תתחסנו אבל קצת צניעות ומתינות לפני שמפיצים שקרים ושטויות.
לא הייתי באשכול הקודם...
אני מתבטאת ממש בחשש, בחוסר בטחון. לא יודעת.
ומשום מה גם הרופאים שאני מכירה לא ממש דוחפים בכוח לקבוע תור לחיסון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
מהאתר של משרד הבריאות (אל תחשבו שהתפטרתם מהמסכה בגלל החיסון)
‏‏חיסון - עותק.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #57

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה