קורונה חיסונים נגד קורונה - ענייני בלבד

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAAegQIARAB&usg=AOvVaw3SKPr6qKp5wRFhxtkNn_Qt זה בעניין הRNA.
טוב, אני לא עומד לעבוד עכשיו על חששות ידועות, אל תגידו שכל החששות פתאום נמוגו.. אז אין בעיה תהנו.. ואני שוב חוזר זה חששות שאין מי שיכול להסתיר אותם.. אני גם לא ישקיע בלהביא מקורות אם יכול להיות שזה יימחק... למרות שאני שוב, לא שולל חיסון- אבל חששות שכולנו צריכים לפקוח אלף עיניים...רק מי שממש צריך להתחסן אז שיעשה הישר בעיניו..
לא הובא שם שום חשש יותר מדברים אחרים רגילים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
פ-ש-ו-ט כ-ן נ-כ-ו-ן.
אתם באמת לא מכירים שום פגיעה מתרופות?
אני מכירה פגיעה כזאת. לטווח ארוך.
אין לזה שום קשר לחיסון הקורונה שעובד בצורה שונה לגמרי, וסיכוניו שונים לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
אתם באמת לא מכירים שום פגיעה מתרופות?
אני מכירה פגיעה כזאת. לטווח ארוך.
אין לזה שום קשר לחיסון הקורונה שעובד בצורה שונה לגמרי, וסיכוניו שונים לגמרי.
לא זו היתה הכוונה.
אלא פגיעה שקרתה זמן רב אחר נטילת התרופה כתוצאה מהתרופה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAAegQIARAB&usg=AOvVaw3SKPr6qKp5wRFhxtkNn_Qt זה בעניין הRNA.
טוב, אני לא עומד לעבוד עכשיו על חששות ידועות, אל תגידו שכל החששות פתאום נמוגו.. אז אין בעיה תהנו.. ואני שוב חוזר זה חששות שאין מי שיכול להסתיר אותם.. אני גם לא ישקיע בלהביא מקורות אם יכול להיות שזה יימחק... למרות שאני שוב, לא שולל חיסון- אבל חששות שכולנו צריכים לפקוח אלף עיניים...רק מי שממש צריך להתחסן אז שיעשה הישר בעיניו..
כי להכניס לגוף
קולה, ג'חנון, סיגריות, קוגל ובורקס
מוכח שזה בריא ומאריך חיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא זו היתה הכוונה.
אלא פגיעה שקרתה זמן רב אחר נטילת התרופה כתוצאה מהתרופה.
אני מכיר אישית מישהו שנפגע בתאונת דרכים
ולכן לא ניסע יותר באוטו
עגלה עם חמור הרבה יותר בטוח
הסיכוי להיפגע בתאונה כשנוסעים באוטו
הוא פי כמה אלפים מאשר כשהולכים ברגל על המדרכה
וגם אז אפשר להיפגע מרכב חולף

אם לא יסעו ברכבים
מספר הנפגעים ירד פי מיליון
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
בדיון על חיסונים צריך לזכור מה היה קורה לולא החיסונים..
היו כמה טרגדיות בחיסון הראשון נגד פוליו, אבל איך היה נראה העולם בלי החיסון הזה?
ולכן החששות מהחיסון הנוכחי מובנים ולכן מבקשים רק דברים אמינים, מי שיש לו מידע אמין כזה מוזמן להעלות אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
בדיון על חיסונים צריך לזכור מה היה קורה לולא החיסונים..
היו כמה טרגדיות בחיסון הראשון נגד פוליו, אבל איך היה נראה העולם בלי החיסון הזה?
ולכן החששות מהחיסון הנוכחי מובנים ולכן מבקשים רק דברים אמינים, מי שיש לו מידע אמין כזה מוזמן להעלות אותו.
כל המדענים וכל הרופאים מעלים כל הזמן נתונים
אבל זה לא יעזור
כי ההתנגדות היא כמו דת
לך תשכנע מוסלמי שמוחמד הוא ליצן...

אם נתניהו הפרנואיד המופלג לוקח חיסון - הוא קיבל מים
אם יראו שהחיסון עשוי ממי ורדים בלבד - זה ורדים מהונדסים,
בקיצור, ויכוח עקר שלא הולך לשום מקום

אין לך אפילו אפשרות להוכיח שכדור הארץ הוא עגול ושאין באמת חייזרים
יש לך הוכחה שאין חייזרים?
יש לך הוכחה שהחיסון לא יהפוך אותך למחבל בדאע"ש?
אין לך!
נדפקת! התפוצצת!

הנשק היעיל היחיד נגדם
הוא הגיחוך
אם הרוח הכללית היא רוח בריאה שנסמכת על הידע המקובל
ומי שמתנגד חיסונים הוא הזוי ובזוי
על זה נאמר "ליצנות אחת" וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
בדיון על חיסונים צריך לזכור מה היה קורה לולא החיסונים..
היו כמה טרגדיות בחיסון הראשון נגד פוליו, אבל איך היה נראה העולם בלי החיסון הזה?
ולכן החששות מהחיסון הנוכחי מובנים ולכן מבקשים רק דברים אמינים, מי שיש לו מידע אמין כזה מוזמן להעלות אותו.
ואפשר לחפש בארכיונים כמה מתנגדים היו אז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
כעשרה חודשים לאחר שאובחן לראשונה בישראל אזרח מקומי שנדבק במחולל מחלת הקורונה, החל הבוקר (א') מבצע החיסונים נגד הנגיף כאשר בבתי החולים הגדולים החלו לחסן את הסגלים הרפואיים. אמש באירוע מתוקשר, באווירה חגיגית ובשידור ישיר התחסנו מול המצלמות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין כדי להוות דוגמה אישית וקראו לציבור ללכת ולהתחסן. אמש גם התחסנו בכירים במרכז הרפואי שיבא והבוקר גם הנשיא רובי ריבלין, הרב הראשי, מנכ"ל "איכילוב" פרופ' רוני גמזו, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש ובכירים נוספים במערכת הבריאות ומנהלי בתי חולים.


מבצע החיסונים נחשב לאחד הגדולים מסוגו שבוצע אי פעם בישראל. רבים רואים ביכולת להציע חיסון כנגד הנגיף בזמן כה קצר "ניצחון ענק למדע" וסיכוי להדברת המחלה עד סוף 2021.

לפי תכנית מבצע החיסונים והחל ממחר יוכלו להתחסן במתחמי חיסונים שהקימו קופות החולים גם בני 60 ומעלה וכל מי שמוגדר מבחינה רפואית כמצוי בקבוצת סיכון. השבוע הראשון במבצע הגדול נחשב למעשה לשבוע פיילוט משום שכבר עתה ברור שלא כל מי שפנה למוקד הקופה שלו כדי לקבוע תור השיג את התור המבוקש לאחד מימי השבוע הנוכחי. רבים גילו שהמועד האפשרי הקרוב ביותר הוא רק לשבת או לשבוע הבא.

מה שברור הוא שבימים הקרובים, גם עקב מורכבותו של המבצע ומימדיו צפויים שיבושים שונים, תקלות מקומיות, שהם בגדר "חבלי לידה" שישמשו לצורך למידה וטיוב בהמשך. כמו כן ברור שאם גופים תפעוליים גדולים, כמו קופות החולים, שיש להם מיומנות וניסיון במבצעי חיסונים ארציים בפריסה ארצית, לא ייתקלו בקשיים ובהפרעות מצד הגורמים הממשלתיים – הם אלה שיבצעו היטב את העבודה הזאת.

בלא מעט ישובים לא ייפתחו מוקדי התחסנות השבוע משום שלא ידוע כמה מנות חיסון יגיעו אליהם בהתאם להקצאות לקופות שקבע משרד הבריאות. בסוף השבוע ניסו מבוטחים רבים, בעיקר בני 60 ומעלה, לקבוע תור דרך מוקד הקופה שלהם אך התקשו להשיגו או שהתברר שהמוקד קרס, זמנית, עקב עומס. מבוטחים התלוננו על היעדר תמיכה טכנית לביצוע הזמנת התור לחיסון ועל זמני המתנה ארוכים למענה.

לשבוע הקרוב נקבע תור לכ-12 אלף מבוטחי "כללית" מבין 20 אלף שניסו. לקופה הגדולה בישראל הוקצו בשלב זה רק כ-32 אלף מנות חיסון שיינתנו ב-12 מוקדים בעוד שביכולתה להפעיל 400. מנכ"ל ה"כללית", פרופ' אהוד דודסון, שהתחסן אף הוא הבוקר, מסר: ״כללית ערוכה ויוצאת היום לדרך למבצע הלאומי הגדול לחיסונים לקורונה ושחרור עם ישראל מהתקופה המאוד קשה שאנחנו עוברים כבר כמעט שנה. אנחנו יוצאים לדרך עם פריסה של עשרות מוקדים ברחבי הארץ, במהלך הימים ובשבועות הקרובים נגדיל את מספר המוקדים למספר מאות. כ-400 מוקדים ברחבי ישראל. אנחנו מעריכים שנגיע ל-כ40 אלך חיסונים ביום ומעלה. כל זה במטרה לבצע את המבצע מהר ככל האפשר ולאפשר לכולנו לחזור לשגרה".

"במדינת ישראל", נמסר הבוקר ממשרד הבריאות, "יש כרגע מאות אלפי חיסונים ועומדים להגיע מיליוני נוספים ברכבת אווירית בעת הקרובה. משרד הבריאות יחד עם חברת ס.ל.א – חברה בת של 'טבע' – מאחסן את החיסונים בתנאי הקירור הנדרשים. על פי קצב ההתחסנות, נספק חיסונים לקופות החולים ולאתרי החיסון".

אלא שאמש נשמעו גם תלונות ממבוטחים ערבים ב"כללית" על כך שהקופה הקימה בשלב זה רק שני מוקדים ביישוביהם. יש כוונה, כנראה, להפעיל מוקדי התחסנות שיהיו משותפים לכלל מבוטחי הקופות, בעיקר ביישובי הפריפריה.

בהמשך השבוע יקראו להתחסן דיירי בתי אבות, דיור מוגן, מוסדות לחוסים וגם המטפלים בהם. בעיות לוגיסטיות הקשורות בשינוע מנות החיסון עלולות לעכב את תחילת החיסונים במקומות אלה לשבוע הבא.

משרד הבריאות סירב לחשוף את המספר המדויק של מנות החיסון שכבר הגיעו לישראל ושיוקצו לקופות במהלך הימים הקרובים. לעומת זאת ניתנה הבטחה שעד סוף החודש, בכמה משלוחים, תגיע עיקר הכמות – ארבעה מיליוני מנות – שהוזמנה מ"פייזר" ובהמשך עוד כמה מיליוני מנות מ"מודרנה" ואז יורחב מבצע ההתחסנות.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, שגם הוא התחסן אמש, דחה טענות על מחסור בחיסונים וחזר והדגיש שיהיו מספיק מנות חיסון עבור כלל אזרחי ישראל. על פי התכנית, רק כשישה מיליון מקרב 9.2 מיליון אזרחי ישראל יוכלו להתחסן. כל השאר הם ילדים ונוער מתחת לגיל 16 שבשלב זה לא יתחסנו עד שלא יתקבל מידע מבוסס על יעילות תרכיב החיסון ובטיחותו עבורם (הניסויים הקליניים שביצעו "פייזר" ו"מודרנה" לא כללו נסיינים צעירים). כמו כן לא יתחסנו לפי שעה נשים בהריון ואחרים.

ככל שיגיעו לארץ יותר מנות משתי היצרניות שקיבלו את אישורי ה-FDA עשויות קופות החולים לפתוח עוד מוקדי התחסנות ולהרחיב את נגישותם לציבור. היעד שהציבו ראשי מערכת הבריאות הוא להגיע לכך שעד מארס-אפריל 2021 שיעור ניכר מכלל אזרחי ישראל יתחסן. למרות ה"הסתערות" הגדולה שהתרחשה בסוף השבוע על מוקדי זימון תורים, לא ברור כמה, בסופו של דבר, ישראלים אכן ייענו לקריאה להתחסן.

אמש גם נמסר כי רופאי המשפחה בקופות החולים הונחו לעקוב ולדווח מיד אחרי תופעות לוואי חריגות שיפתחו מטופליהם.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, אמרה אמש: "כבר כמה חודשים אני מחכה לרגע הזה. זה יום חדש, מקווה גם לעתיד חדש למדינת ישראל כדי שנוכל לחזור לשגרה נורמלית של חיים".
 
בדיון על חיסונים צריך לזכור מה היה קורה לולא החיסונים..
היו כמה טרגדיות בחיסון הראשון נגד פוליו, אבל איך היה נראה העולם בלי החיסון הזה?
ולכן החששות מהחיסון הנוכחי מובנים ולכן מבקשים רק דברים אמינים, מי שיש לו מידע אמין כזה מוזמן להעלות אותו.
הרב אשר וייס מצטט את דברי התפארת ישראל במשניות נראה לי יומא
שמדבר על חיסון נגד אבעבועות שחורות

וקובע שם שלמרות שמתו הרבה אנשים מהחיסון חובה להתחסן כי פי כמה וכמה ימותו מהמחלה לולא החיסון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה