- הוסף לסימניות
- #1
לכולנו יש הורים בגילאים 40-80 שחלקם הגדול היה יכול כבר להתחסן לפני כמה ימים עם טיפה מאמץ/ אומץ.
לא צריך לעשות שום דבר מיוחד חוץ מלהגיד בקופ"ח שההורה בסיכון מסויים( כן כן, אפילו קצת השמנת יתר, אני יודע על עשרות צעירים שחוסנו כבר בגלל טיפה השמנה או שמלווים מבוגרים...)
לעומת זאת יש המון מבוגרים שפשוט ממתינים ומחכים כי אין מי שיאמר להם מה לעשות ואיך לזרז את העניין
חבל!!!!! הקורונה משתוללת מאוד עכשיו , אתמול כמעט 6000 חולים, וחבל מאוד שלא נזרז את ההורים שלנו או כל מי שקצת בסיכון לקום עכשיו ולעשות מעשה
אין למה לחכות ולהמתין
בהצלחה לכולם
לא צריך לעשות שום דבר מיוחד חוץ מלהגיד בקופ"ח שההורה בסיכון מסויים( כן כן, אפילו קצת השמנת יתר, אני יודע על עשרות צעירים שחוסנו כבר בגלל טיפה השמנה או שמלווים מבוגרים...)
לעומת זאת יש המון מבוגרים שפשוט ממתינים ומחכים כי אין מי שיאמר להם מה לעשות ואיך לזרז את העניין
חבל!!!!! הקורונה משתוללת מאוד עכשיו , אתמול כמעט 6000 חולים, וחבל מאוד שלא נזרז את ההורים שלנו או כל מי שקצת בסיכון לקום עכשיו ולעשות מעשה
אין למה לחכות ולהמתין
בהצלחה לכולם
הנושאים החמים