- הוסף לסימניות
- #1
אנחנו מחפשים משחק סימולציה של נהיגה לבחור מיוחד.
הבחור רוצה לנהוג במכוניות, וחשבנו שזה יכול להיות פתרון.
לפני כשלושים שנה היה משחק מכונית כמו 'גיים בוי', אך עם הגה. כך שיש יותר הרגשה של נהג ברכב.
בדקתי בחנות מחשבים, אך לפי מה שאמרו לי, שצריך בשביל זה 'קונסוליה' שאם הבנתי נכון זה מיועד עבור סרטי וידיו. ואין ברצונינו להכניס כזה דבר לבית.
האם מישהו מכיר כזה משחק של מכונית על מסך עם הגה, בלי חיבור לוידיו?
הבחור רוצה לנהוג במכוניות, וחשבנו שזה יכול להיות פתרון.
לפני כשלושים שנה היה משחק מכונית כמו 'גיים בוי', אך עם הגה. כך שיש יותר הרגשה של נהג ברכב.
בדקתי בחנות מחשבים, אך לפי מה שאמרו לי, שצריך בשביל זה 'קונסוליה' שאם הבנתי נכון זה מיועד עבור סרטי וידיו. ואין ברצונינו להכניס כזה דבר לבית.
האם מישהו מכיר כזה משחק של מכונית על מסך עם הגה, בלי חיבור לוידיו?
הנושאים החמים