התייעצות חישוב תשלום מס שבח

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום רב
כעת אני לפני עסקת מכר וצריך להגיש חישוב מס שבח למיסוי מקרקעין
העורך דין של העסקה הוא קרוב משפחה ולכן אין לו זמן לערוך את החישוב
אשמח אם משהו יודע איך עורכים את החישוב ואיך מורדים את ההוצאות .
אם אתם יכולים לעזור לי???

תוכלו גם לכתוב הצעת מחיר להנ"ל.

תודה ויום נעים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום רב
כעת אני לפני עסקת מכר וצריך להגיש חישוב מס שבח למיסוי מקרקעין
העורך דין של העסקה הוא קרוב משפחה ולכן אין לו זמן לערוך את החישוב
הייתי מציע להחליף עורך דין אם אין לו זמן לכזה דבר בסיסי...
אשמח אם משהו יודע איך עורכים את החישוב ואיך מורדים את ההוצאות .
אם אתם יכולים לעזור לי???
מה הפרטים של העסקה
בכמה את מוכר את הדירה
האם זאת דירתך היחידה?
בכמה קנית אותה?
האם היא אצלך יותר משנה וחצי?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
הייתי מציע להחליף עורך דין אם אין לו זמן לכזה דבר בסיסי...
אני גם מסכים לזה.

אם אתם כמו שאתם כותבים עדיין לפני העסקה, תחליפו מיידית עו"ד שתשלמו לו כמה מאות ש"ח.
ותוכלו לחסוך עשרות אלפי ש"ח למס שבח, ואולי הפסדים אחרים שעו"ד קרוב המשפחה לא יראה כי "אין לו זמן".
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מומלץ במקביל לשכור רו"ח לבצוע חישוב האם ניתן להפחית את המס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מומלץ במקביל לשכור רו"ח לבצוע חישוב האם ניתן להפחית את המס.
לא צריך רואה חשבון
מי שקצת בתחום הוא די מהר יגיד לך את הכיוון

רואה חשבון זה לדברים או יותר מורכבים
או לא חוקיים (לסוג מסויים של רו"ח....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא צריך רואה חשבון
מי שקצת בתחום הוא די מהר יגיד לך את הכיוון

רואה חשבון זה לדברים או יותר מורכבים
או לא חוקיים (לסוג מסויים של רו"ח....)
דווקא החזרי המס המשמעותיים הינם ע"י רואי חשבון
עורכי דין מובילים בד"כ עובדים בשת"פ עם רואי חשבון על מנת למצות את החיסכון במס
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש כאן את חישובי הוצאות שזה עושה העו"ד שמטפל בעסקה.
יש את הטיפול מול מס הכנסה בפריסה או פיצול בין בני זוג או חישוב מעל גיל 60 שאת זה בד"כ עושה יועץ מס או רואה חשבון.
כל עסקה של מס שבח חובה לבדוק מול מייצג שמכיר את התחום ויודע להוציא את המקסימום שאפשר לקבל
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש כאן את חישובי הוצאות שזה עושה העו"ד שמטפל בעסקה.
יש את הטיפול מול מס הכנסה בפריסה או פיצול בין בני זוג או חישוב מעל גיל 60 שאת זה בד"כ עושה יועץ מס או רואה חשבון.
כל עסקה של מס שבח חובה לבדוק מול מייצג שמכיר את התחום ויודע להוציא את המקסימום שאפשר לקבל
בהצלחה
חד משמעית, לעיתים קרובות יש החזר של חלק ממס השבח ששולם ע"פ חישוב העו"ד. זה לא תפקיד העו"ד לדעת על כל הזיכויים/פריסות/חלוקה בין בני זוג/קיזוז הפסדים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לפריסת מס שבח לצורך הפחתת התשלום / קבלת החזר מס גדול ניתן לפנות אלי למייל בחתימה.
רלוונטי גם אם שולם לפני כמה שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אשמח שתפנה במייל
תודה
RIVKI2093 @ GMAIL.COM
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מקוה שזה בסדר לשאול פה
מקדימה שכרגע עדין לא בשלב מכירה ולכן לא פונה מקצועית אבל חשוב לי להבין
אשמח להסבר פשוט איך הולך פיצול המס בין בני הזוג?
הבנתי שניתן לפרוס 4 שנים אחורה איזה נקודות זיכוי ניתן לנצל? הכל? בדיוק כמו בעבודה?
האם יש אפשרות להעמיס יותר על בן הזוג שלא עבד ולא ניצל
ואם יש בן זוג שכבר הגיע למ"ה לאחר כל נקודות הזיכוי לא יהיה לו שום הקטנת מס שבח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מקוה שזה בסדר לשאול פה
מקדימה שכרגע עדין לא בשלב מכירה ולכן לא פונה מקצועית אבל חשוב לי להבין
אשמח להסבר פשוט איך הולך פיצול המס בין בני הזוג?
הבנתי שניתן לפרוס 4 שנים אחורה איזה נקודות זיכוי ניתן לנצל? הכל? בדיוק כמו בעבודה?
האם יש אפשרות להעמיס יותר על בן הזוג שלא עבד ולא ניצל
ואם יש בן זוג שכבר הגיע למ"ה לאחר כל נקודות הזיכוי לא יהיה לו שום הקטנת מס שבח?
ככל שהנכס רשום על שני בני הזוג, הפיצול הוא חצי חצי , וכל אחד מהם בנפרד זכאי לפריסה. (לא חייב פריסה לשניהם, אפשר לפעול לפי מה שמשתלם).
אפשר לנצל נקודות זכוי רגילות וכן תרומות אם היו באותן שנים.
תלוי איזה נכס את מוכרת ומתי נרכש, לעיתים חלק ממס השבח הינו במס מדורג ואז הפריסה עוזרת חוץ מהזכויים לגבי מדרגת המס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
קופץ על האשכול...אני אזרח אמריקאי ויכול להיות שבקרוב אני ימכור את דירתי היחידה והבנתי שמכיון שאני אזרח אמריקאי אני צריך לשלם גם מס שבח על דירה יחידה, מישהו יכול לייעץ לי האם יש דרך להיפטר מכך? וכן אשמח אם מישהו יודע על עו"ד או רו"ח שמתמצא בחוקי המכר האמריקאים. בתודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
קופץ על האשכול...אני אזרח אמריקאי ויכול להיות שבקרוב אני ימכור את דירתי היחידה והבנתי שמכיון שאני אזרח אמריקאי אני צריך לשלם גם מס שבח על דירה יחידה, מישהו יכול לייעץ לי האם יש דרך להיפטר מכך? וכן אשמח אם מישהו יודע על עו"ד או רו"ח שמתמצא בחוקי המכר האמריקאים. בתודה מראש!
השאלה בענייין המס האם אתה "תושב ישראל", מרכז חייך בישראל?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה