כללי חיתוך בפוטושופ

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי תמונה שכוללת בה כמה תמונות
ואני רוצה לשמור כל אחת מהתמונות האלה בנפרד

מה הדרך הקלה והיעליה ביותר ?
(לחתוך ,לשמור ,ctrl z ,וכן הלאה נשמע קצת מורכב ..אין משהו יעיל יותר ? )

תודה לכל העוזרים ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נראה לי שעם הקרופ זה הכי מהיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני שואל האם יש שיטה כדי לשמור ולחתוך בחלקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קובץ>אוטומט> חיתוך ויישור תמונות.
הערה: לפעמים הוא מתבלבל:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אולי זה יכול להיות רעיון טוב:
Image - Duplicate
כמס' השכבות שתרצה לשמור לקבצים נפרדים.

בכל אופן, שיטה בטוחה יותר :)
(מה יקרה אם הפוטושופ יקרוס פתאום לפני ה-CtrlZ, או סתם שכחה פתאומית...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש את כלי החיתוך שמשומש בד"כ לWEB ששומר את כל החלקים שסומנו כתמונות בתיקיה אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י park;1040812:
יש את כלי החיתוך שמשומש בד"כ לWEB ששומר את כל החלקים שסומנו כתמונות בתיקיה אחת.

זה נשמע גם מעולה ..
אפשר טיפה פרטים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שלמה;1040769:
קובץ>אוטומט> חיתוך ויישור תמונות.
הערה: לפעמים הוא מתבלבל:)

ניסיתי ..ולא הבנתי כלום ..
איך שולטים בדבר הזה ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שיטת חיוך*
1. לבחור את הקטע הרצוי
2. ctrl j / ctrl alt j
3. בסופו של התהליך נוצרה שכבה לכל אוביקט, כבה והדלק את השכבות כפי רצונך ושמור כמסמך חדש...

*אם לא הלך לך - לא נורא! תן חיוך הכל לטובה.... :) :) :) סתאאאאם. בהצלחה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא הבנתי בדיוק את השאלה.
אבל אם הבנתי נכון: פשוט א"ב על כל אחד מהתמונות > CTRL+J (שיכפול בחירה) > לחזור על פעולה זו לכל התחלקים שבתמונה > והופ! לייצא ע"י סקריפט כל שכבה כתמונה בפני עצמה.

מקווה שהובנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
וואווווו!
גילית את אמריקה, ששכנה כל הזמן כאן אצלנו מתחת לאף מבלי שנדע....
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה מעולה אבל זה לא חותך כלום ..
התמונה נשארת בגודלה המלא רק מעלימה את שאר האלמנטים (אני גם מקליט את הפעולות לעשות ותה שובה על עמודים נוספים ..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כלי ה-slice tool שנמצא ביחד עם ה-crop.
(שימושי לחיתוך לצורך בניית אתר)
גוררים סלייסים (=מלבנים) מעל החלקים שרוצים לחתוך, ושומרים ע"י פקודת save for web, והוא יוצר תיקיה של images, ובה כל החלקים החתוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י Danbarlev;1040870:
זה נשמע גם מעולה ..
אפשר טיפה פרטים ?

יש כלי חיתוך כמו סכין. (מקש C)
חותך פרוסות מהתמונה.
אח"כ ניגש ל"קובץ" שמור לWEB ושומר ברזלוציה שאתה רוצה.
בתיקייה שם, יחכו לך כל התמונות.

לגבי מה שאני הצעתי
קובץ>אוטומט> חיתוך ויישור תמונות.

היכן לא הבנת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י Danbarlev;1040925:
זה מעולה אבל זה לא חותך כלום ..
התמונה נשארת בגודלה המלא רק מעלימה את שאר האלמנטים (אני גם מקליט את הפעולות לעשות ותה שובה על עמודים נוספים ..)
המשך הטריק: לאחר שביצעת את הסקריפט. ויש לך כל קובץ עם התמונה הבודדת. אפשר להקליט אקשן של > פתיחת קובץ > קרופ > וסגירה חזרה. ואז להחיל את זה על תקיה שלימה.

ולשאלתך, איך להקליט את זה על עמודים נוספים עם תמונות מרובות? השאלה היא האם כולם באותו מידה בדיוק. ואם התשובה חיובית - גם זאת אפשר לעשות באקשן - ולהחיל על תקיה שלימה.

א גוט שאבעס
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י itzuvim;1041194:
המשך הטריק: לאחר שביצעת את הסקריפט. ויש לך כל קובץ עם התמונה הבודדת. אפשר להקליט אקשן של > פתיחת קובץ > קרופ > וסגירה חזרה. ואז להחיל את זה על תקיה שלימה.

ולשאלתך, איך להקליט את זה על עמודים נוספים עם תמונות מרובות? השאלה היא האם כולם באותו מידה בדיוק. ואם התשובה חיובית - גם זאת אפשר לעשות באקשן - ולהחיל על תקיה שלימה.

א גוט שאבעס
מדובר בהרבה תמונות פרוסות באותו קובץ
ממילא אחרי השמירה כל אחד נמצא במקום אחר ולא שייך להקליט את הפעולה ..
ולחתוך כל אחד בנפרד זה ברור שאפשר רק חיפשתי משהו יותר מהר ...

לגבי היישור תמונות ..
הוא חתך חלקים שבכלל לא הייתי צריך ופרס את זה בקבצים שונים בתוכנה אקיצר אין לי מושג מה הוא עשה ..

בסוף השתמשתי בסלייס ובשמירה לweb ..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה