חם וקר, מה הכי טוב ומה הכי יקר

  • הוסף לסימניות
  • #1
מכל האשכולות לאחרונה יצא לי ככה -
החימום הכי זול לבית - מנורות האינפרא שהעלתה contrast,
החימום הכי זול למים (בלבד) - יונקרס,
הקירור היחיד שאני מכירה שמקרר - מזגן.
אז בשביל להחזיק בחשבון חשמל סביר צריך להתקין את כל אלו?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נורא תלוי איפה את גרה
אם בירושלים, כמוני, אני מספיק מזגן במקום מרכזי אחד
וצריך חימום בחדרים (מתכוונת לקנות מהמנורות אינפרא שהעלתה קונטרסט)

אם בב"ב אולי צריך מזגנים בכל החדרים וחימום רק בסלון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ומה עם חימום המים?
הבוילר גונב לנו הרבה מתקציב החימום של החורף.
ואגב בבני ברק - גם כנראה תלוי איפה גרים...
בבית שלי צריך יותר חימום בחורף מקירור בקיץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יונקרס יותר זול מבוילר? אני תמיד יודעת שבוילר יותר זול, יש לי את שתיהם ואני מעדיפה להשתמש בבוילר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בוילר זול מיונקרס. שעת הפעלה של בוילר עולה פחות מחמישית משעת הפעלה של יונקרס, גם אם מצליחים להגיע להסדר זול מול חברת הגז.

רק בזמנים קרים במיוחד - לבוילר לוקח כמה שעות כדי לחמם את הדוד, והיונקרס דולק רק כרבע שעה, ואז יונקרס זול יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה זאת אומרת יונקרס דולק? היונקרס יכול לדלוק כל הזמן! הוא בכלל לא פועל, רק כשמשתמשים במים הגז נדלק ומחמם און ליין את המים!
כך שמה שקורה בדרך כלל 0 הבוילר דולק הרבה זמן, כי כי מדליקים מראש ובמיוחד בחורף שצריך לחמם הרבה זמן
לעומת זאת היונקרס מחמם רק את המים שצריכים ותו לאו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני מדבר על ה"און ליין" הזה. הוא יקר בהרבה מה"מראש" בו מדליקים את הבוילר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לפי מה שביקי כותבת הוא לא עובד כל הזמן - אלא רק כשמדליקים את המים על חם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נתונים יותר מדויקים:
ב-10 דקות בעירה של מחמם גז (זה הזמן בו לוקח למלא אמבטיה/לעשות מקלחת) בלהבה בינונית המחמם צורך בערך 0.13 קוב גז. אני משלם לחברת הגז 20 ש"ח כולל מע"מ על כל קוב, נמצא שמחיר הגז לאמבטיה/מקלחת הוא 2.66 ש"ח.
בהפעלת בוילר לשעה הצריכה היא 2.3 KW. מחיר קוט"ש: 0.63 ש"ח כולל מע"מ. ס"ה 1.46 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י nothing;1490241:
נתונים יותר מדויקים:
ב-10 דקות בעירה של מחמם גז (זה הזמן בו לוקח למלא אמבטיה/לעשות מקלחת) בלהבה בינונית המחמם צורך בערך 0.13 קוב גז. אני משלם לחברת הגז 20 ש"ח כולל מע"מ על כל קוב, נמצא שמחיר הגז לאמבטיה/מקלחת הוא 2.66 ש"ח.
בהפעלת בוילר לשעה הצריכה היא 2.3 KW. מחיר קוט"ש: 0.63 ש"ח כולל מע"מ. ס"ה 1.46 ש"ח.

אתם משלמים מאוד יקר על הגז

אצלינו משלמים 12-13 ש''ח לקוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י sem;1490272:
אתם משלמים מאוד יקר על הגז

אצלינו משלמים 12-13 ש''ח לקוב.

עדיין הבוילר זול יותר, כי בשעת הפעלה אחת יש לך יותר ממקלחת אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י sem;1490272:
אתם משלמים מאוד יקר על הגז

אצלינו משלמים 12-13 ש''ח לקוב.

באיזה אזור ואיזו חברה? (בשביל ללחוץ על חברת הגז הקיימת או לעבור חברה. לא בשביל לחזור למחמם מים בגז - גם יקר יותר עדיין, ובעיקר, השיקול שלנו: יקר מאוד לתקן כשמתקלקל ה"כרטיס").
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י nothing;1490295:
באיזה אזור ואיזו חברה? (בשביל ללחוץ על חברת הגז הקיימת או לעבור חברה. לא בשביל לחזור למחמם מים בגז - גם יקר יותר עדיין, ובעיקר, השיקול שלנו: יקר מאוד לתקן כשמתקלקל ה"כרטיס").

מרכז הגז
אלעד

כשאני אהיה בבית אחה''צ אוכל לבדוק מחיר מדויק
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני כעת בררתי אצל חברת הגז, אנחנו משלמים על קוב גז (בשימוש של מעל 5 קוב לחודש) 13.9 - פז גז. האם יש חברות זולות יותר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה