- הוסף לסימניות
- #1
הזמנו מטבח חדש.
המעצבת שאלה ברגע האחרון אם נרצה לעשות חריץ בפורמייקה לתאורת לד(שיהיה נסתר) ואמרנו שכן
עכשיו אני מתלבטת אם זה נכון(אפשר עוד לעצור את זה)
אשמח לשמוע את חווד
האם זה לא מיותר כי הארונות העליונים החזית שלהם נמוכה ב 1 סמ(עמ פתיחה ללא ידית) אז זה לא יסתיר את התאורה גם כך?
וכן זה פחות מאיר שזה שקוע בתור חריץ?
יעזור לי חווד המקוצעיות ודעת ההמונים.
המעצבת שאלה ברגע האחרון אם נרצה לעשות חריץ בפורמייקה לתאורת לד(שיהיה נסתר) ואמרנו שכן
עכשיו אני מתלבטת אם זה נכון(אפשר עוד לעצור את זה)
אשמח לשמוע את חווד
האם זה לא מיותר כי הארונות העליונים החזית שלהם נמוכה ב 1 סמ(עמ פתיחה ללא ידית) אז זה לא יסתיר את התאורה גם כך?
וכן זה פחות מאיר שזה שקוע בתור חריץ?
יעזור לי חווד המקוצעיות ודעת ההמונים.
הנושאים החמים