דרוש מידע חשבון משותף - יתרונות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אם מישהו יוכל לעדכן ביתרונות/חסרונות של חשבון משותף או חשבונות נפרדים.
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ע"פ חוק כנראה אין הבדל, במקרה של היפרדות החבילה הכל נחשב למשותף (מלבד בהסכם מיוחד).

לכן לכאורה עדיף שלשני בני הזוג תהיה לכל הפחות הרשאה לביצוע פעולות בחשבון.
אם יש צורך אפשר להשאיר שני חשבונות לשני שימושים (חיסכון וכדו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חשבון משותף=יותר שלום בית :)
מכירה זוגות עם חשבונות נפרדים והיו להם ויכוחים על ההוצאות...אני משלם יותר, רק אני ממלא דלק, תמיד הקניות מהחשבון שלי וכו וכו וזה מאד עצוב.
מעניין
לדעתי אין שום חיסרון בחשבונות נפרדים
החתן מגיע מהישיבה והכלה מהסמינר לכל אחד מהן יש חשבון מימי הנעורים
כל אחד רגיל לבנק שלו ולהתנהלות שלו
למה כל הכאב ראש לבטל חשבון אחד ולהצטרף לשני? ואז מתחיל שיח איזה חשבון נבטל מהשניים?
למה זה טוב ?
הכלה יכולה לשנות שם משפחה בחשבון הבנק שלה למען האחידות וזהו
לא צריך לנטרל כל דבר שמוגדר 'נפרד' ולא משותף
יש די תחומים וסימטאות בהם 'באמת' חשוב לעשות עבודה שיהיה משותף ולא נפרד
חשבון בנק בוודאות לא אחד מהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למה כל הכאב ראש לבטל חשבון אחד ולהצטרף לשני? ואז מתחיל שיח איזה חשבון נבטל מהשניים?
למה זה טוב ?
אנחנו פשוט התעצלנו לבטל-
עד שהתעצלנו לנהל 2 חשבונות במקביל, לשים לב מה נכנס כאן ומה יצא שם ובעיקר לשים לב לא להיכנס למינוס בחשבון שלא מקבל את המשכורת
אז פשוט סגרנו את החשבון שלא קיבל משכורת, כדי לחסוך עדכון בעבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם מישהו יוכל לעדכן ביתרונות/חסרונות של חשבון משותף או חשבונות נפרדים.
תודה רבה.
בחשבון משותף יותר קל עם צריך הלוואות כי זה נחשב של שני בני הזוג.
מבחינת ניהול פיננסי משפחתי, עדיף אחד.
אפשר שהשני ישמש לצרכים שונים (לדוג' השקעות או לחילופין הלוואות או חיסכון) וכך להפריד אותו מהעו"ש שכדאי שיהיה משותף כאמור
מצד שני בחשבון משותף לעיתים רחוקות נדרשים לשני חתימות (בפעולות חריגות- אפי' אם בד"כ מספיק חתימה אחת) אבל זה אירוע נדיר בד"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
חשבון משותף=יותר שלום בית :)
מכירה זוגות עם חשבונות נפרדים והיו להם ויכוחים על ההוצאות...אני משלם יותר, רק אני ממלא דלק, תמיד הקניות מהחשבון שלי וכו וכו וזה מאד עצוב.
מוזר מאוד , ולא מצוי....
כשיש שלום בית אז לא רבים על דברים כאלה...
הרי הכסף בשני הבנקים הוא של שניהם,
לי אישית יש 2 חשבונות
ואני ממליץ זאת לכל אחד שמגלגל כספים כגון עצמאי או סתם מאכער וכדו'
הרבה יותר קל לדעתץ שיש חשבון ששם הכסף לא זז אלא במקרים שאתה נצרך לסכומים גדולים
ובבנק השני שם השיקים והאשראי וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כאשר דירוג האשראי של אחד מבני הזוג נמוך -

האם הבנקים יכולים לדעת זאת כאשר בן הזוג השני יבוא לפתוח חשבון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לדעתי יש צורך בחשבון משותף, כשלוקחים משכנתא ובדרך כלל זה על החשבון של האשה, כי שם יש משכורת, והבעל גם מעוניין להכניס לשם צקים או מלגה מהכולל, ואם זה לא משותף הוא לא יוכל להכניס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כאשר דירוג האשראי של אחד מבני הזוג נמוך -

האם הבנקים יכולים לדעת זאת כאשר בן הזוג השני יבוא לפתוח חשבון?
דירוג אשראי נקבע לכל אחד בנפרד אבל אם הדירוג נמוך לאחד בד"כ זה ישפיע במידה מסוימת גם על השני בגלל שהחובות והתחייבויות וכן הנכסים בד"כ משותפים
בכל מקרה במקרה של הלוואות משכנתאות וכדו' בד"כ רוצים את שני בני הזוג כמו שכתבו ואז בודקים את שניהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זו שאלה כללית
מי שאתם צריכים את הטובה שלו (כגון הלוואות משכנתא וכדו') ככל הנראה יהיה הבחירה הנכונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מומלץ לפתוח חשבון משותף בנוסף לשתי החשבונות הקיימים לכל בן זוג
כך אפשר לרקוד על שתי החתונות במקביל
רק צריך לאחוז ראש בהוצאות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה