כללי חשיפה! חלומם של המעמדים מתגשם... --כותרות להערות שוליים!

  • הוסף לסימניות
  • #1
בחסדו יתברך!

הנני שמח להציג לפניכם היום סקריפט מדהים!
המוסיף כותרות להערות שוליים האוטומטיות של אינדזיין!!!!


מחירו המלא: 150 ש"ח.
מבצע לרשימת התפוצה שלי, ולמצטרפים אליה: 120 ש"ח. עד סוף השבוע!


מצורף דמו, וסרטוני הדרכה+מדריך PDF
הדמו יפעל פעם אחת בכל מסמך חדש.
(החלק המוסיף כותרות יפסיק אחר כך לפעול, למחוק מה שנוסף, תמיד יהיה אפשר
כמו כן הדמו לא נועד לשימוש מסחרי אלא לבדיקה)
 

קבצים מצורפים

  • הדרכה כותרות אוטומטיות 1.0.pdf
    KB 193.5 · צפיות: 45
  • כותרת להערות שוליים אוטומטיות דמו 1.0.zip
    KB 4.9 · צפיות: 22
  • טיפול בבעיות.zip
    12.5 MB · צפיות: 30
  • הדרכה לכותרות להערות אוטומטיות.zip
    14.3 MB · צפיות: 31
  • גגגג.png
    KB 220.7 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #2
הערה:
הסקריפט מאד פשוט ונח לשימוש.
אין שום ממשק מסובך או משהו כזה.

וכן אזכיר: הדמו נועד לבירור התאמה ובדיקה. ולא לשימוש מסחרי. גם לא בודד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מדהים!!!!

כל הכבוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הנה דוגמה קטנה ופשוטה מתוצאות הסקריפט. והשמיים הם הגבול...

מדהים ונצרך מאוד!!!
 

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 22.8 · צפיות: 30
  • הוסף לסימניות
  • #5
בלי ועם קשר, סקריפט לשני טורים מיושרים בהערות שולים באינ' - קיים כזה ייצור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י שבלונה;1110706:
בלי ועם קשר, סקריפט לשני טורים מיושרים בהערות שולים באינ' - קיים כזה ייצור?

לצערי לא. לא להערות אוטמטיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז הגיע הזמן לעבוד עליו... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שבלונה;1110759:
אז הגיע הזמן לעבוד עליו... ;)

יתכן...
אם נראה שהעסק הזה רווחי, אנסה להמשיך.
כרגע בקנה בע"ה,אופציה להוספת קו בצד פסקה וכן רקע או מסגרת, לפסקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י eliezer;1110779:
כרגע בקנה בע"ה,אופציה להוספת קו בצד פסקה וכן רקע או מסגרת, לפסקה.

למה נצרך סקריפט רקע לפסקה? אפשר לעשות כן בהגדרות קוי פסקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י GOLDRING;1110789:
למה נצרך סקריפט רקע לפסקה? אפשר לעשות כן בהגדרות קוי פסקה?

לא.ליישור לימין אי אפשר.
מ"מ זה בונוס על הדרך...
יצא.אפשרי ממילא על ידי סקריפט להוספת קו או מסגרת לרוחב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לענ"ד כבר קיים סקריפט קו בצד פיסקה חינמי של פיטר קרל
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י אברהם;1110820:
לענ"ד כבר קיים סקריפט קו בצד פיסקה חינמי של פיטר קרל

הוא לא עובד היטב בעברית. צריך לעשות לו התאמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י GOLDRING;1110827:
הוא לא עובד היטב בעברית. צריך לעשות לו התאמות

אכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אליעזר! מהכותרת של האשכול חשבתי שאתה הולך להפתיע
זאת אומרת כבר לא צריך "תג" מסתבר שעוד לא הגיע הזמן...
על כל פנים הסקרפיט הזה גם שימושי אין ספק
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י שלומי פ;1110961:
אליעזר! מהכותרת של האשכול חשבתי שאתה הולך להפתיע
זאת אומרת כבר לא צריך "תג" מסתבר שעוד לא הגיע הזמן...
על כל פנים הסקרפיט הזה גם שימושי אין ספק

למה?
אם מדובר על עבודה שכל עשייתה בתג הוא מפני הכותרת,
זה באמת זה פותר הבעיה.

מ"מ אינני רוצה שלא יצטרכו את תג.
בין מצד פרנסת ר' דניאל
בין כי יש לה הרבה עוצמה שאינדזיין יכולה לחלום עליה בלבד...

רק מנסה לשכלל את היכולות באינדזיין למי שנח לו יותר. ולמה שנח יותר.
יש גבול למה שתוכנה ויזואלית יכולה להציע, לעומת ממשק טקסטואלי וגמיש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
  • הוסף לסימניות
  • #17
אינני יודע אם כאן המקום, אבל כיון שדובר בענין זה, יש להוסיף כך:
בעצם אם נמנה מה מעלותיה של תג לעומת אינדייזין, נמצא מספר מועט יחסית של דברים [אף שהם מהותיים מאוד עבור ספרי קודש], והם:
א. רב טקסט.
ב. אפשרות להערות ב2 טורים\ טור אחד [כשטקסט העיקרי ב2 טורים]
ג. אפשרות לכותרות להערות.
ד. ישור אנכי משובח.
ה. התאמת ניקוד וטעמים לכל גופן קיים.
ו. הקפאת מצב עמוד קיים.
ז. כותרות צד.

אבל לאינדזיין מעלות רבות מאוד, ולגבי התחרות מול תג, המצב כך:
א. לרב טקסט אין פתרון נורמלי בנמצא, וכנראה שגם לא יהיה [יש פלאג אין של הרבס, אבל אין זה ברמה מספקת.
ב. לגבי הערות. גם בתג למעשה מפרידים את ההערות מהטקסט המרכזי, והתוספת היחידה היא שהתוכנה בעצמה יודעת לחלק את העמוד לפי ההערות [וברב טקסט היא אינה עושה כן, אלא רק יודעת להזהיר אם חסרות הערות]. ולמעשה קיים סקריפט לאינדזיין עבור הפרדת ההערות מטקסט מרכזי, וכך ניתן לטפל בהם בדיוק כמו ברב טקסט בתג [מלבד שהתוכנה אינה מודיעה אם חסרות ההערות, שזו מגרעת לא גדולה כ"כ].
ג.כותרת להערות, נפתר בזה הרגע עם הסקריפט הנפלא של אליעזר ויישר כח גדול לו.
ד. לישור אנכי יש פתרון של הרבס, שאינו ברשותי ואיני יודע את טיבו. ומ"מ אשמח מאוד אם אליעזר יציע פתרון מתאים.
ה. התאמת ניקוד וטעמים - כמדומני שבזמננו שקיימים פונטי םרבים מותאמי ניקוד במחיר סביר ביותר, ומוטעמי טעמים במחיר קצת יותר גבוה, אין זה חסרון גדול כ"כ.
ו. נחלקו הדעות אם הקפאת מצב עמוד היא יתרון או חסרון. ומ"מ מי שמחלק את עבודתו למספר "כתבות" באידנזיין לא צריך לדאוג במיוחד. ומי שבכל זאת מודאג יכול להשתמש בסקריפט של הרבס שעושה כנ"ל.
ז. יש כיום כמה סקריפטים שמטפלים היטב בעניין כותרות צד באינדזיין ושליפתם מהטקסט הראשי בצורה מושלמת.

כך שלמעשה במצב היום, איני רואה כמעט סיבה להשתמש בתג, מלבד ברב טקסט, וכך מנהגי!!!

[יש לציין שלא הזכרתי בדברי מספר דברים נוספים שדרושים לקהל יעד די מצומצם כגון עימוד בסגנון יסוד מלכות, מילה "שומרת" לכל עמוד וכדו' שעדיין אפשריים רק בתג. אף שיתכן בהמשך שגם להם יבנו סקריפטים מתאימים].

כמובן אם יש מי שחושב שיש יתרונות נוספים מהותיים לתג, אשמח מאוד לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה על הסקירה.
למעשה הייתרון המרכזי של תג, הוא צורת,העבודה שלה.
ה"מקצועית" טכנית, ולא ויזואלית.


לקבצים קטנים, ולמי שאין גישה טכנית, זה חסרון גדול.
לספרים מסיביים, ולמי שאוהב את הראש, זה תענוג.
זה גם מאפשר עבודה מדויקת לאין ערוך, בספרים מורכבים ומסורבלים. מצד טעויות אנוש כוונתי.

יתרון נוסף ומאד משמעותי, זה הפעולה החלקה והמהירה פלאים. אינדזיין יכולה רק לחלום על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נ"ב, יש לי סקריפט להתאמת ניקוד לפי האות ספציפית. על ידי הזזת דיאקריטים.
בשלבי פיתוח.
(מריץ סבבי גרפ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אתה בהחלט צודק, אך שים לב לנקודה חשובה! צורת העבודה המסורבלת בתג, גורמת לעיוותים שעד היום אנחנו סובלים מהם, קח כמעט כל סידור ותראה כמה גדלי גופנים נעשו בהם בכל פסקה כמעט. והכל מחמת חוסר העבודה הוויזואלית, שמאפשרת לך בקלות לגשת עשרים עמודים אחורה ולעשות שינוי פשוט שיגרום להסתדרות העניינים בהמשך. אתה פשוט רואה בכל רגע נתון בדיוק מה קורה ומה ההשפעה שלו. וזה חסרון שלא יוכל להמנות, מלבד חסרונות רבים ועצומים אחרים שיש בתג.
עשיתי לאחרונה מחזורים לימים נוראים - גם בתג וגם באינדזיין, ואני יודע בדיוק על מה אני מדבר...

ובעניין המהירות של תג לעומת אינדזיין, גם זה עניין של זמן, המחשבים מתקדמים....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה