OR_Design
משתמש סופר מקצוען
פמ"ג DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
- הוסף לסימניות
- #1
עזרה דחופה!!
שלחתי חשבונית עיסקה חתומה אלקטרונית ללקוח (בהסכמתו כמובן)
לפני ששלחתי מכתב רשום למס הכנסה!!
(שלחתי נגיד לפני חצי שעה ורק עכשיו הפקיד הסביר לי שאני חייבת קודם לשלוח מכתב)
זה נורא??
מה אני צריכה לכתוב עכשיו במכתב?
בהתחלה הוא אמר לי שאני צריכה לכתוב שהתחלתי מתאריך -- -- לשלוח מסמכים עסקיים במייל ..
ועכשיו כשהוא נזכר להקריא לי את חוק לניהול ספרים הוא אמר שקודם צריך מכתב..
שלחתי חשבונית עיסקה חתומה אלקטרונית ללקוח (בהסכמתו כמובן)
לפני ששלחתי מכתב רשום למס הכנסה!!
(שלחתי נגיד לפני חצי שעה ורק עכשיו הפקיד הסביר לי שאני חייבת קודם לשלוח מכתב)
זה נורא??
מה אני צריכה לכתוב עכשיו במכתב?
בהתחלה הוא אמר לי שאני צריכה לכתוב שהתחלתי מתאריך -- -- לשלוח מסמכים עסקיים במייל ..
ועכשיו כשהוא נזכר להקריא לי את חוק לניהול ספרים הוא אמר שקודם צריך מכתב..
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //