עזרה טבריה מסוכן לנסוע ?

  • הוסף לסימניות
  • #6
אם אתם רוצים להיפגש עם כזה דבר במשך שעה שעתיים במהלך החופשה סבבה
צילום מסך 2024-07-04 131621.png
צילום מסך 2024-07-10 125606.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם אתם רוצים להיפגש עם כזה דבר במשך שעה שעתיים במהלך החופשה סבבה
צפה בקובץ המצורף 1703725צפה בקובץ המצורף 1703734
שים לב, שבטבריה עצמה לא הייתה הזעקה השבוע, וגם לא בכל המלחמה (חוץ משבועות שהייתה הפעם היחידה של התרעת אמת).
בכל אופן השבוע אכן היה אזעקה בסמיכות מאד לטבריה (כפר זיתים, קדמת גליל, ארבל וכיו"ב), אבל לא נראה לי שלמקרה בודד כזה צריך לחשוש.
תלוי למי מדברים והיכן.
למשל טבריה עלית לעומת קרית ספר בכלל לא חם כל כך (לפעמים עוד יותר נוח) ק"ו נגד אשדוד וב"ב, אבל לירושלמים זה אכן חום משמעותי.
בטבריה תחתית אכן חם אבל לא יותר מב"ב וכדו' (חוץ מזה שאין שם את הלחות הדביקה של ב"ב).
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
טבריה הופיעה בסירטון הרחפן של החיבאללה או לא? :)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
שים לב, שבטבריה עצמה לא הייתה הזעקה השבוע, וגם לא בכל המלחמה (חוץ משבועות שהייתה הפעם היחידה של התרעת אמת).
בכל אופן השבוע אכן היה אזעקה בסמיכות מאד לטבריה (כפר זיתים, קדמת גליל, ארבל וכיו"ב), אבל לא נראה לי שלמקרה בודד כזה צריך לחשוש.
איבד את הצפון עם תשובה כזאת לגמרי איבדת את הצפון כמו שהיה בכל האזור יכול להיות גם בטבריה ומה ששאלו זה לעתיד ואף אחד לא הבטיח שכאלו מטחים לא יהיו בהמשך זה לא שהיה אזעקה אחת שתיים באזור היה כמויות של מטחים אחד אחרי השני והיו גם נפילות ומי הבטיח למי שרוצה לצאת לחופשה שלא יהיה אזעקות בטבריה המקומות הללו ברובם זו הייתה גם להם פעם ראשונה
עוד דבר מי שנוסע לטבריה הוא לא נוסע ונשאר בטבריה הוא מסתתובב ובכל האזורים שסביב טבריה היו אזעקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
איבד את הצפון עם תשובה כזאת לגמרי איבדת את הצפון כמו שהיה בכל האזור יכול להיות גם בטבריה ומה ששאלו זה לעתיד ואף אחד לא הבטיח שכאלו מטחים לא יהיו בהמשך זה לא שהיה אזעקה אחת שתיים באזור היה כמויות של מטחים אחד אחרי השני והיו גם נפילות ומי הבטיח למי שרוצה לצאת לחופשה שלא יהיה אזעקות בטבריה המקומות הללו ברובם זו הייתה גם להם פעם ראשונה
עוד דבר מי שנוסע לטבריה הוא לא נוסע ונשאר בטבריה הוא מסתתובב ובכל האזורים שסביב טבריה היו אזעקות
בטבריה לא היו נפילות
תסתכל בתמונה השניה מרחק אפס מטבריה ואת כל זה רואים ושומעים מטבריה
אולי במפה
בפועל רואים ושומעים באיזורים מסויימים בטבריה את הנפילות ברמת הגולן
אבל, בטבריה אין הרגשה של מלחמה
הדבר שמעצבן לפעמים זה הרעש של המטוסים/ מסוקים/ מזל"טים
אף אחד לא מבטיח כלום אבל לפני שכותבים כך שווה לבדוק את הדברים מקרוב כמה פעמים היו אזעקות בבני ברק וכמה בארבל/ קצרין/ מגדל/ רמות וכו'...
המצב יכול להתדרדר ולהיות מסוכן אבל כרגע די רגוע
ולפעמים יש לי תחושה שיש 2 מדינות בישראל מדינת הצפון ומדינת המרכז
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בטבריה לא היו נפילות

אולי במפה
בפועל רואים ושומעים באיזורים מסויימים בטבריה את הנפילות ברמת הגולן
אבל, בטבריה אין הרגשה של מלחמה
הדבר שמעצבן לפעמים זה הרעש של המטוסים/ מסוקים/ מזל"טים
אף אחד לא מבטיח כלום אבל לפני שכותבים כך שווה לבדוק את הדברים מקרוב כמה פעמים היו אזעקות בבני ברק וכמה בארבל/ קצרין/ מגדל/ רמות וכו'...
המצב יכול להתדרדר ולהיות מסוכן אבל כרגע די רגוע
ולפעמים יש לי תחושה שיש 2 מדינות בישראל מדינת הצפון ומדינת המרכז
אני לא מדבר על מה שהיה עד עכשיו או מה שקורה עכשיו אני מדבר על מה שיכול לקרות (שאלו פה על חופשה)
לא שאלו האם להתפנות מטבריה שאלו האם לסוע לחופשה בטבריה וההבדל הוא גדול (יש הבדל האם לקבל אזעקה בבית בסביבה הטבעית שלך או בחופשה במקום לא מוכר) אף אחד לא אומר לעזוב את טבריה וזה גם לא הכיוון אבל מי שחושב לסוע לחופשה בטבריה צריך לקחת הכל בחשבון ולדעת שהוא לוקח סיכונים לא קטנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
טבריה לא מסוכנת כעת יותר מחיפה למשל.
בטבריה עצמה אין טילים. היה אזעקה אחת בחג השבועות ותו לא!
( השבוע היה אזעקה בניסוי צופרים מקווה שזה לא נספר...)

להתפתח יכול כל הזמן. המצב סטטי ככה כבר 9 חודשים+
צריך לזכור, שחלילה אם יפרוץ מלחמה על-מלא הטילים יגיע גם לגוש דן ה"י.


ולגבי מזג האוויר:
אכן חם
אבל חשוב מאוד להבין שבלחות הרבה יותר טוב מגוש דן.
הנה דוגמא, בני ברק:
1720619410900.png

וכעת שימו לב לטבריה תחתית:
1720619440534.png


וחשוב מאוד לדעת, שבטבריה עלית המצב הרבה יותר טוב
1. יש הבדל של כ2-4 מעלות מטבריה תחתית.
2. יש רוחות די חזקות.
1720619871723.png


שמחתי לעזור.
טבריינית :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
טבריה לא מסוכנת כעת יותר מחיפה למשל.
בטבריה עצמה אין טילים. היה אזעקה אחת בחג השבועות ותו לא!
( השבוע היה אזעקה בניסוי צופרים מקווה שזה לא נספר...)

להתפתח יכול כל הזמן. המצב סטטי ככה כבר 9 חודשים+
צריך לזכור, שחלילה אם יפרוץ מלחמה על-מלא הטילים יגיע גם לגוש דן ה"י.

שמחתי לעזור.
טבריינית :)
נכון, ולכן לא הייתי ממליץ לצאת לחופשה גם לא בחיפה
ולגבי גוש דן יש שתי אפשרויות למלחמה מול חיזבלה
אחת מלאה שאז גם גוש דן תחטוף (אומנם לא כמו הצפון וגם לא דומה למה שיהיה בצפון) אבל עדיין להקלע לתוך זה כשנמצאים בחופשה זה לא נעים בלשון המעטה
אפשרות שניה מלחמה מוגבלת ז"א שהטילים יגיעו עד אזור חדרה (זה לא אומר שלא יהיה טילים בגוש דן אבל לא בקמויות מסיביות) ואז ההבדל בין גוש דן לצפון הוא משמעותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אפרופו בטחוני, מתאים לשלוח ילד לטיול לאזור חיפה? (כרמלית משהו...)
טיול מטעם התלמוד תורה..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה