מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
אלו שנבהלים מהפרסומות של עיתון מסויים ושואלים את עצמם איך יש לו עוד מנויים.
אני קוראת ונהנית מאד מהתוכן שלו, וכמובן לא מדלגת על הפרסומות כדי לדעת למה לא לגשת.
(מה שמפורסם שם, שרוף אצלי. כך זיהיתי מראש את אתרא, קווין בי, בסדנו והחברה המדוברת כאן.)
לא צריך לעצום עיניים מול מודעות רחוב, לבטל מנוי ולהתקין תוסף פרסומות.
צריך פשוט להפעיל את הראש ואם מתלבטים על משהו, פשוט לבדוק אם הוא מופיע בעיתון הנ"ל או לא, אם כן, להתרחק!
 
לגבי העיתון המפרסם, נדמה לי שאין כמעט עיתון שלא הופיעו שם הפרסומות של החברה המדוברת
החברה המדוברת מפרסמת בכמויות אדירות [אולי אפילו בכמות של קופות חולים] עם כסף רב שזורם שם, שכמובן קשה לא להתפתות לפרסם את המודעות הרבות שהם מפרסמים.
 
לגבי העיתון המפרסם, נדמה לי שאין כמעט עיתון שלא הופיעו שם הפרסומות של החברה המדוברת
החברה המדוברת מפרסמת בכמויות אדירות [אולי אפילו בכמות של קופות חולים] עם כסף רב שזורם שם, שכמובן קשה לא להתפתות לפרסם את המודעות הרבות שהם מפרסמים.
אמת
בסדנו וכו' פרסמו בכל המקומות ברדיו מקומונים מודעות רחוב וכו' גם בהמודיע היה כתבות ארוכות עם בסדנו
רק מה יש עיתון אחד שכולם קוראים וימשכו לקרוא
אסור להאמין לשום פרסומת ואדם גם לא לאיצה כבדהו וחשדהו
 
סליחה על הבורות
מה הבעיא בחברה הזאת? ולמי בכלל היא פונה?
 
יש גם תחנת רדיו חרדית שמפרסמת אותם המון ונותנת להם שעות שידור.
אישית יש לי נסיון טוב איתם בשירות ובזמינות.(אצלי ספציפית לא הצליחו להוציא קצבה ולכן לא גבו כלום.)
בסך הכל היו טובים..נתנו עיצות טובות. אבל בהחלט יכולתי לעשות זאת לבד אפילו טוב יותר ואולי להצליח.
שימי לה שאם ביום מן הימים תצליחי להוציא בעצמך תצטרכי לשלם להם אחוזים כל החיים..
 
בלת"ק.
מישהו מוכן להסביר מה התביעה נגד החברה הנ"ל?
מה הם עשו לא חוקי?
(חוץ כמובן מלנצל את חוסר הנסיון של הציבור שנצרך לזה. בעיני זה לא טיעון עניני, כי זה מה שחברה עושה. מחזיקה במידע שלאחרים אין, וככה היא מרוויחה כסף. אני לא רואה בזה דבר פגום. מי שזה לא מתאים לו שיברר את כל מה שהוא צריך לדעת ויעשה הכל לבד. בכל תחום. מי שאין לו זמן - בשביל זה כמה החברה)
ואגב, גם על העיתון אין לי טענות. גם הוא גוף שעובד בשביל להרויח כסף, נקודה. הוא לא אמור לסנן שום דבר שאין בו בעיה רוחנית אמיתית. (להטעות אנשים זה לא בעיה רוחנית. זה בעיה מוסרית שאמורה להיות קשורה למפרסם בלבד).

ושלא ישמע ממני ח"ו שאני מנסה להגן על מישהו. פשוט מהיכרות קרובה מאוד עם מישהו שעבד בחברה הנ"ל עד לפני כמה שנים, באמת מסקרן אותי מה יש לאנשים נגדם. כי נשמע לי שזה סתם חוסר רצון לשלם מה שחייבו אותם בחוזה. הרבה פעמים החברה לא באמת צריכה להגיע לתביעה, אלא רק לבקש עוד מסמך או משהו, וללקוחות זה מרגיש כאילו החברה לא עשתה כלום. והאמת היא שבלי המסך הזה הם לא היו מקבלים כסף גם עוד מאה שנה.

אז אם זה בעיה אמיתית, צריך לתבוע אותם (נ.ב. למה הם מנסים להשתיק את התביעות האלה?:unsure:) ואם לא, אז כל הקשקשת פה זה סתם התמרמרות נפוצה של אנשים שלא רוצים לשלם כסף. ועם זה גם אני מזדהה, אבל הפתרון הוא לא לתבוע אותם אלא להתייעץ לפני כל תביעת ביטוח לאומי עם עורך דין או מישהו אחר שלא יקח כל כך הרבה כסף.
 
בלת"ק.
מישהו מוכן להסביר מה התביעה נגד החברה הנ"ל?
מה הם עשו לא חוקי?
(חוץ כמובן מלנצל את חוסר הנסיון של הציבור שנצרך לזה. בעיני זה לא טיעון עניני, כי זה מה שחברה עושה. מחזיקה במידע שלאחרים אין, וככה היא מרוויחה כסף. אני לא רואה בזה דבר פגום. מי שזה לא מתאים לו שיברר את כל מה שהוא צריך לדעת ויעשה הכל לבד. בכל תחום. מי שאין לו זמן - בשביל זה כמה החברה)
ואגב, גם על העיתון אין לי טענות. גם הוא גוף שעובד בשביל להרויח כסף, נקודה. הוא לא אמור לסנן שום דבר שאין בו בעיה רוחנית אמיתית. (להטעות אנשים זה לא בעיה רוחנית. זה בעיה מוסרית שאמורה להיות קשורה למפרסם בלבד).

ושלא ישמע ממני ח"ו שאני מנסה להגן על מישהו. פשוט מהיכרות קרובה מאוד עם מישהו שעבד בחברה הנ"ל עד לפני כמה שנים, באמת מסקרן אותי מה יש לאנשים נגדם. כי נשמע לי שזה סתם חוסר רצון לשלם מה שחייבו אותם בחוזה. הרבה פעמים החברה לא באמת צריכה להגיע לתביעה, אלא רק לבקש עוד מסמך או משהו, וללקוחות זה מרגיש כאילו החברה לא עשתה כלום. והאמת היא שבלי המסך הזה הם לא היו מקבלים כסף גם עוד מאה שנה.

אז אם זה בעיה אמיתית, צריך לתבוע אותם (נ.ב. למה הם מנסים להשתיק את התביעות האלה?:unsure:) ואם לא, אז כל הקשקשת פה זה סתם התמרמרות נפוצה של אנשים שלא רוצים לשלם כסף. ועם זה גם אני מזדהה, אבל הפתרון הוא לא לתבוע אותם אלא להתייעץ לפני כל תביעת ביטוח לאומי עם עורך דין או מישהו אחר שלא יקח כל כך הרבה כסף.
החברה המדוברת היא הגדולה ביותר בתחום, הכי מפורסמת והכי מיוחצנ"ת,
ולכן כעסם של האנשים היא בעיקר על החברה המדוברת,

ועוד נקודה, בעוד שעל כל רכישה קטנה אנשים חורשים את הרשת עם שאלות וביקורות, (תעשו חיפוש קטן כמה אשכולות נפתחו כאן על רכישת מצלמה / עגלה / ריהוט וכדומה) אבל תחום הנכות זה משהו דיסקרטי שאנשים מתביישים לברר ברשות הרבים,

ומצד שני זה לא מצדיק ניצול אנשים שבצל החשאיות וחוסר אונים מחתימים אותם על חוזה דרקוני.
 
א
ומצד שני זה לא מצדיק ניצול אנשים שבצל החשאיות וחוסר אונים מחתימים אותם על חוזה דרקוני.
כתבתי. אני לא מצדיק ח"ו. אבל מכאן ועד תביעה ייצוגית הדרך ארוכה. אפשר להגיש עתירה לכנסת או לבג"צ שיגבילו אותם אבל בגין מה אפשר לתבוע? אני באמת מסוקרן.
 
א

כתבתי. אני לא מצדיק ח"ו. אבל מכאן ועד תביעה ייצוגית הדרך ארוכה. אפשר להגיש עתירה לכנסת או לבג"צ שיגבילו אותם אבל בגין מה אפשר לתבוע? אני באמת מסוקרן.
אני לא חושב שיצא משהו מתביעה ייצוגית (חוץ מהכפשות והשמצות), כי הם לא עושים דברים פלילים אולי בלתי מוסריים, אבל לא פלילים.
 
א

כתבתי. אני לא מצדיק ח"ו. אבל מכאן ועד תביעה ייצוגית הדרך ארוכה. אפשר להגיש עתירה לכנסת או לבג"צ שיגבילו אותם אבל בגין מה אפשר לתבוע? אני באמת מסוקרן.
החתמת חוזה במקום בלי לתת ללקוח לעיין בחוזה בנינוחות (הם כמעט מחייבים את זה, ואומרים לך- חוזה סטנדרטי, אין פה מה לראות ולעיין....)
חוזה שמחייב אותך לשלם להם על כל העלאה בקצבה מכל סיבה שהיא (גם אם זה כי אתה מקבל על עוד ילד)
כניסה לאזור אישי של מטופלים שלהם בביטוח לאומי גם אחרי סיום הגשת התביעה וקבלת תוצאות כדי לעקוב אחרי העלאת הקצבאות.
 
בלת"ק.
מישהו מוכן להסביר מה התביעה נגד החברה הנ"ל?
מה הם עשו לא חוקי?
(חוץ כמובן מלנצל את חוסר הנסיון של הציבור שנצרך לזה. בעיני זה לא טיעון עניני, כי זה מה שחברה עושה. מחזיקה במידע שלאחרים אין, וככה היא מרוויחה כסף. אני לא רואה בזה דבר פגום. מי שזה לא מתאים לו שיברר את כל מה שהוא צריך לדעת ויעשה הכל לבד. בכל תחום. מי שאין לו זמן - בשביל זה כמה החברה)
ואגב, גם על העיתון אין לי טענות. גם הוא גוף שעובד בשביל להרויח כסף, נקודה. הוא לא אמור לסנן שום דבר שאין בו בעיה רוחנית אמיתית. (להטעות אנשים זה לא בעיה רוחנית. זה בעיה מוסרית שאמורה להיות קשורה למפרסם בלבד).

ושלא ישמע ממני ח"ו שאני מנסה להגן על מישהו. פשוט מהיכרות קרובה מאוד עם מישהו שעבד בחברה הנ"ל עד לפני כמה שנים, באמת מסקרן אותי מה יש לאנשים נגדם. כי נשמע לי שזה סתם חוסר רצון לשלם מה שחייבו אותם בחוזה. הרבה פעמים החברה לא באמת צריכה להגיע לתביעה, אלא רק לבקש עוד מסמך או משהו, וללקוחות זה מרגיש כאילו החברה לא עשתה כלום. והאמת היא שבלי המסך הזה הם לא היו מקבלים כסף גם עוד מאה שנה.

אז אם זה בעיה אמיתית, צריך לתבוע אותם (נ.ב. למה הם מנסים להשתיק את התביעות האלה?:unsure:) ואם לא, אז כל הקשקשת פה זה סתם התמרמרות נפוצה של אנשים שלא רוצים לשלם כסף. ועם זה גם אני מזדהה, אבל הפתרון הוא לא לתבוע אותם אלא להתייעץ לפני כל תביעת ביטוח לאומי עם עורך דין או מישהו אחר שלא יקח כל כך הרבה כסף.
על פניו הכל חוקי
אבל יש כל מיני דברים שהם אפורים וזה צריך להתברר בבית משפט
כגון שבשיחה הראשונים הם אומרים שאפשר לקבל חוו"ד מרופא ועו"ד ואחרי זה הם אומרים שזה רק בתשלום נוסף
וכגון שאומרים אין מה לראות בחוזה הכל הסברנו בעל פה....
הזדהות כאילו בשם הלקוח.. רוב הסיכויים שזה לא חוקי

ועוד חוזר על עצמו התיעודים שהם לא עושים כלום בתיק אלא רק לוקחים את המסמכים ושולחים ... לביטוח לאומי

והדבר בעיקרי שהיות והם כל כך הרבה מפרסמים כאילו הם צדיקי עולם וגמילות חסד... ובתכלס הם חברה עסקית לכל דבר אז צריך שאנשים ידעו מזה ועד היום בכל העיתונים כתוב רק טוב עליהם אז מותר קצת שיהיה בלאגן ואנשים ידעו את הפרצוף האמיתי
 
הם עשו הרבה דברים פלילים...
 
החתמת חוזה במקום בלי לתת ללקוח לעיין בחוזה בנינוחות (הם כמעט מחייבים את זה, ואומרים לך- חוזה סטנדרטי, אין פה מה לראות ולעיין....)
חוזה שמחייב אותך לשלם להם על כל העלאה בקצבה מכל סיבה שהיא (גם אם זה כי אתה מקבל על עוד ילד)
כניסה לאזור אישי של מטופלים שלהם בביטוח לאומי גם אחרי סיום הגשת התביעה וקבלת תוצאות כדי לעקוב אחרי העלאת הקצבאות.
בעיה של הלקוח שמתפתה לחתום על חוזה לפני קריאה בעיון,
וכן העלאה בקיצבה נכון שזה נשמע קצת מוזר, אבל כך בנוי קצבת נכות שכל סעיף מגדיל את הקצבה.
ואותו דבר נתינת יפוי כח להיכנס לאיזור האישי של ביטו"ל (שכל החברות והמאכערים מבקשים זאת) הוא לדעתי חוקי לגמרי, איך אתם רוצים שיגישו בשבילכם את התביעה בלי להיכנס לאזור האישי,

ושוב זה מסריח אבל כשר.
 
בעיה של הלקוח שמתפתה לחתום על חוזה לפני קריאה בעיון,
וכן העלאה בקיצבה נכון שזה נשמע קצת מוזר, אבל כך בנוי קצבת נכות שכל סעיף מגדיל את הקצבה.
ואותו דבר נתינת יפוי כח להיכנס לאיזור האישי של ביטו"ל (שכל החברות והמאכערים מבקשים זאת) הוא לדעתי חוקי לגמרי, איך אתם רוצים שיגישו בשבילכם את התביעה בלי להיכנס לאזור האישי,

ושוב זה מסריח אבל כשר.
למה הם צריכים לקבל על הילד השני גם כן? כלומר- מגדיל את הקצבה, אבל מה זה קשור אליהם? גם אם נוספה עילה נוספת או החמרת מצב- מה זה קשור אליהם?
למה הם צריכים את האזור האישי אחרי סיום הטיפול?
 
למה הם צריכים לקבל על הילד השני גם כן? כלומר- מגדיל את הקצבה, אבל מה זה קשור אליהם? גם אם נוספה עילה נוספת או החמרת מצב- מה זה קשור אליהם?
למה הם צריכים את האזור האישי אחרי סיום הטיפול?
ואם הסיפור יהיה הפוך,
שהם מנהלים תביעה על הילד השני שיקבל קצבה גבוהה בגלל שיש כבר את האח הראשון,
האם גם שם היית אומר שלא מגיע להם ?

טענו כאן שהאיזור האישי שהם שומרים זה בגלל אנשים שמתחמקים מתשלום,
אני באמת לא מבין למה אי אפשר להחליף קוד.
 
ועוד חוזר על עצמו התיעודים שהם לא עושים כלום בתיק אלא רק לוקחים את המסמכים ושולחים ... לביטוח לאומי
זה לא 'רק'.
בן אדם נורמלי לא יודע אם יש דברים שכדאי לשלוח ומה לא כדאי, או מה יכול להרוס.
(מהיכרות...).
הם פשוט יודעים את זה, ועל הידע הזה הם רוצים כסף.
 
בינתיים אף אחד לא הוכיח,
ולא עוד אלא כולם (כולל פרוג) מפחדים מתביעת דיבה מהם.
יש אחד בסטטוס קוראים לו בוזגלו והוא לא רואה ממטר את בעל החברה, ולכן בעל החברה תובע אותו ב300 אלף שקל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה