מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
ואם הסיפור יהיה הפוך,
שהם מנהלים תביעה על הילד השני שיקבל קצבה גבוהה בגלל שיש כבר את האח הראשון,
האם גם שם היית אומר שלא מגיע להם ?
לא, אבל לא דומה בכלל. עשיתם עבודה, קיבלתם על התוצאה. מה שקרה אח"כ זה לא ענינכם.
אם התוצאה היא שהילד קיבל נניח 75% במקום 50 בגלל האח- מעולה- זה תוצאה שלכם.
אם הילד קיבל אחרי- מה זה העסק שלכם?
כמו שאדם מוכר דירה לפני הרחבה ואחרי הרחבה.
אם יש אופציה להרחבה אבל המוכר לא עשה אותה- משלמים לפי שווי הדירה עם אופציה ולא לפי שווי הדירה המורחבת אפילו לא אחרי קיזוז ההוצאות.
וזה אפילו אם את ההרחבה עשו לפני שסיימו לשלם על הדירה לפי החוזה.
 
לא, אבל לא דומה בכלל. עשיתם עבודה, קיבלתם על התוצאה. מה שקרה אח"כ זה לא ענינכם.
אם התוצאה היא שהילד קיבל נניח 75% במקום 50 בגלל האח- מעולה- זה תוצאה שלכם.
אם הילד קיבל אחרי- מה זה העסק שלכם?
כמו שאדם מוכר דירה לפני הרחבה ואחרי הרחבה.
אם יש אופציה להרחבה אבל המוכר לא עשה אותה- משלמים לפי שווי הדירה עם אופציה ולא לפי שווי הדירה המורחבת אפילו לא אחרי קיזוז ההוצאות.
וזה אפילו אם את ההרחבה עשו לפני שסיימו לשלם על הדירה לפי החוזה.
אני לא לא הולך לסנגר אל החברה אני רק הצעתי לימוד זכות,

אבל מה שאר המאכערים והעסקנים עושים במקרה כזה ?
 
דיון בתביעת השתקה של פינדרלה/ טודו בום/ מיי סמארטי נגדי בעקבות פרסומיי על החברה.
החברה חלמה לקבל 300,000 ש"ח מכיסי + הוצאות משפט מנופחות + "התנצלות" + התחייבות שלא לדבר עליה עוד.

בינתיים הייתה הצלחה גדולה בעזרתו יתברך!
הוצע ללכת שוב לגישור (לאחר שהניסיון הקודם התפוצץ) ורק בעניין מה מותר לפרסם גם הלאה על החברה, ומה להימנע לעשות שם.
אולי אתה מרים את הכפפה גם לתבוע אותם להחזיר את כספי ההשקעה?
 
אלו שנבהלים מהפרסומות של עיתון מסויים ושואלים את עצמם איך יש לו עוד מנויים.
אני קוראת ונהנית מאד מהתוכן שלו, וכמובן לא מדלגת על הפרסומות כדי לדעת למה לא לגשת.
(מה שמפורסם שם, שרוף אצלי. כך זיהיתי מראש את אתרא, קווין בי, בסדנו והחברה המדוברת כאן.)
לא צריך לעצום עיניים מול מודעות רחוב, לבטל מנוי ולהתקין תוסף פרסומות.
צריך פשוט להפעיל את הראש ואם מתלבטים על משהו, פשוט לבדוק אם הוא מופיע בעיתון הנ"ל או לא, אם כן, להתרחק!
מילה בסלע.
 
דרושים פרוגיסטים בשכר להגן על כל מיני עמדות
יש לי קצת הרגשה שכמה קיבלו את הצעת הדרושים ברצינות.
שימו לב הם מקבלים גם לפי כמות הלייקים שהם מסמנים אחד לשני במחזוריות דיי קבועה
 
יש לי קצת הרגשה שכמה קיבלו את הצעת הדרושים ברצינות.
שימו לב הם מקבלים גם לפי כמות הלייקים שהם מסמנים אחד לשני במחזוריות דיי קבועה
יש לי הרגשה שחלק גדול מהמגיבים הם חלק מהעדר ומה שכולם אומרים הם מהדהדים,
(רואים את זה גם בהרבה אשכולות שאחד מתלונן על מוצר או שירות מסוים ובלי לשמוע צד שני, הרבה מהתגובות הם מתסיסים את המתלונן)
 
דיון בתביעת השתקה של פינדרלה/ טודו בום/ מיי סמארטי נגדי בעקבות פרסומיי על החברה.
החברה חלמה לקבל 300,000 ש"ח מכיסי + הוצאות משפט מנופחות + "התנצלות" + התחייבות שלא לדבר עליה עוד.

בינתיים הייתה הצלחה גדולה בעזרתו יתברך!
הוצע ללכת שוב לגישור (לאחר שהניסיון הקודם התפוצץ) ורק בעניין מה מותר לפרסם גם הלאה על החברה, ומה להימנע לעשות שם.
אם תלך לגישור רק על האמירות בהמשך הם לא יצטרכו לשלם לך הוצאות? א"כ קצת חבל. (אם כי אני לא מכירה את הדינמיקה המשפטית)
 
שימי לה שאם ביום מן הימים תצליחי להוציא בעצמך תצטרכי לשלם להם אחוזים כל החיים..
ממש לא. הקלטתי אותם אומרים לי בוודאות שאם אני מצליחה בעתיד ללא הגבלת זמן אז אני לא קשורה אליהם כלל היות והם לא הצליחו.
עריכה: וגם אמרו לי להחליף סיסמא באתר הבט"ל
 
זה מה שאתה מכיר
כנראה יש עוד חברות שאתה מכיר או לא רוצה להכיר
חברות אחרות אני לא מכיר
אני מדבר על מה שאני מכיר
אגב עו"ד זה הכי מפחיד כי הם יכולים להחתים אותך על טופס בלעדיות ל 5 שנים גם אם לא עשו כלום
 
ממש לא. הקלטתי אותם אומרים לי בוודאות שאם אני מצליחה בעתיד ללא הגבלת זמן אז אני לא קשורה אליהם כלל היות והם לא הצליחו.
עריכה: וגם אמרו לי להחליף סיסמא באתר הבט"ל
להגיש ערעור הם כן מחייבים
ואז אם שוב נדחה אתה לא קשור עליהם ויש סגירת תיק
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה