מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
עדין יש עיתונים ויש עיתונים 👹👹👹💰💰💰
יש עיתון שמחולק בחינם וצריך לממן את עצמו ומפרסם - בדיוק כמו שאר העיתונים שלא מגיעים אילך כי אתה לא משלם להם ולכן אתה לא רואה את הפרסומות שמפרסמים בהם, אתה רוצה לשבור את האמינות של חברה כזו או אחרת? תפנה לחברי עירייה ברחבי הארץ שעושים "יום פתוח" בשיתו"פ איתם, לדעתי זה מראה על אמינות יותר מאשר פרסום בעיתון זה או אחר, בהצלחה!
 
הם מחייבים להגיש ערעור וזה כתוב בחוזה
לאחמ"כ אם נדחה שוב נסגר התיק אצלם
לא יודע אם זה כתוב בחוזה, אבל אין חיה כזו. זה סיכום בלתי קביל לחלוטין.
מי שלא בא לו להגיש ערעור יכול להחליט שהוא לא מגיש, ואין בזה שום הפרה של שום חוזה.
פשוט וקל (רק לא לשכוח כמובן להחליף קוד באינטרנט ובטלפון, ולשלוח מכתב לביטוח לאומי שמבטל את יפוי הכח).
 
במה הם יותר גרועים?
קחו סיפור מהיום
נכון הפריטו תחנת כח לא מזמן
בשביל לשלם הקונים צריכים מימון וממי לוקחים מהבנקים
נו מגיעים לבנק כמה קבוצות לבקש מימון
והבנק לא פראייר הוא עוזר למי שיציע במכרז את התנאים שהכי טובים לו
פתחו חקירה אבל מה יקרה בסוף...

"אני אומר לכם, בנק הפועלים הבטיח לי שהוא לא ייתן לדליה הצעה יותר טובה מההצעה שהוא נתן לנו. דליה לא תעמוד בהצעה שלה, ואתם יודעים איך אני יודע? בגלל שמי שאמור לממן אותה הם גם גופים מוסדיים וגורמים שהם בעלים בקרן נוי, ואני לא אתן להם לממן את דליה"
ציטוט שבגללו פתחו חקירה
 
קחו סיפור מהיום
נכון הפריטו תחנת כח לא מזמן
בשביל לשלם הקונים צריכים מימון וממי לוקחים מהבנקים
נו מגיעים לבנק כמה קבוצות לבקש מימון
והבנק לא פראייר הוא עוזר למי שיציע במכרז את התנאים שהכי טובים לו
פתחו חקירה אבל מה יקרה בסוף...

"אני אומר לכם, בנק הפועלים הבטיח לי שהוא לא ייתן לדליה הצעה יותר טובה מההצעה שהוא נתן לנו. דליה לא תעמוד בהצעה שלה, ואתם יודעים איך אני יודע? בגלל שמי שאמור לממן אותה הם גם גופים מוסדיים וגורמים שהם בעלים בקרן נוי, ואני לא אתן להם לממן את דליה"
ציטוט שבגללו פתחו חקירה
איך זה קשור אלי כלקוחה של הבנק?
 
וכן דגל התורה בלשכת הרב גולדנטל
חייבת להגיד שהתקשרתי ללשכה
ענה לי נציג בקושי הקשיב חצי דקה למה שהיה לי לשאול
ענה תשובה, ולפני שהספקתי לשאול משהו שלא ברור לי כבר ניתק
שלחתי את אחותי ניסתה גם , הסיפור חזר על עצמו ממש
לא מבינה איך כ"כ הרבה פה רשמו שענו להם בסבלנות וירדו לפרטים
זה אפילו לא קרוב לזה
לא באה בטענות כי לא חייבים לי כלום, אבל היה נשמע שזה משהו הרבה יותר רציני
 
כתבתי. אני לא מצדיק ח"ו. אבל מכאן ועד תביעה ייצוגית הדרך ארוכה. אפשר להגיש עתירה לכנסת או לבג"צ שיגבילו אותם אבל בגין מה אפשר לתבוע? אני באמת מסוקרן.
לחייב אנשים בסכומי כסף עצומים בלי להתחייב כלום
בכל החוזה שלהם אין שום התחיבות מצידם מה הם יתנו בתמורה
 
חייבת להגיד שהתקשרתי ללשכה
ענה לי נציג בקושי הקשיב חצי דקה למה שהיה לי לשאול
ענה תשובה, ולפני שהספקתי לשאול משהו שלא ברור לי כבר ניתק
שלחתי את אחותי ניסתה גם , הסיפור חזר על עצמו ממש
לא מבינה איך כ"כ הרבה פה רשמו שענו להם בסבלנות וירדו לפרטים
זה אפילו לא קרוב לזה
לא באה בטענות כי לא חייבים לי כלום, אבל היה נשמע שזה משהו הרבה יותר רציני
תתקשר תבקש שיפנו לך דקה ותסביר את הבעיה באם אתה לא מקבל תשובה מספקת תבקש את הרב גולדנטל
 
תתקשר תבקש שיפנו לך דקה ותסביר את הבעיה באם אתה לא מקבל תשובה מספקת תבקש את הרב גולדנטל
ניסיתי לבקש דקה שיקשיבו, פשוט קטעו אותי אמרו מה שנראה ונתקו
עריכה- שוב לא באה להאשים רק להדגיש שזה לא באמת תחליף ללווי אמיתי
וחבל שאין בתחום הזה אנשים שמגישים עזרה ויעוץ פר שעה
בלי אחוזים ובלי תשלומים הזויים, 200- 300 לשעה, לעבור על הטפסים ולכוון
 
נערך לאחרונה ב:
החתמת חוזה במקום בלי לתת ללקוח לעיין בחוזה בנינוחות (הם כמעט מחייבים את זה, ואומרים לך- חוזה סטנדרטי, אין פה מה לראות ולעיין....)
חוזה שמחייב אותך לשלם להם על כל העלאה בקצבה מכל סיבה שהיא (גם אם זה כי אתה מקבל על עוד ילד)
כניסה לאזור אישי של מטופלים שלהם בביטוח לאומי גם אחרי סיום הגשת התביעה וקבלת תוצאות כדי לעקוב אחרי העלאת הקצבאות.
אני לקוח של החברה,
קיבלנו חוזה במייל ואפשרות לחזור מהחתימה תוך שבועיים
 
לחייב אנשים בסכומי כסף עצומים בלי להתחייב כלום
בכל החוזה שלהם אין שום התחיבות מצידם מה הם יתנו בתמורה
אם לא כתוב בחוזה מה מקבלים - לא חותמים.
ברגע שמישהו חתם שהוא צריך לשלם, אז הוא צריך לשלם.
 
מהיכרות אישית, ישנם אנשים רבים שלא יודעים מאיפה להתחיל, הם יודעים שמגיע להם זכויות , אבל הם רק שומעים על דחיות וועדות מפחידות של הביטוח לאומי, וזה גורם להם או להתייאש או לפנות לחברות מעין אלו.
חבל שלא קם איזה ארגון חסד אמיתי, שיפעיל עשרות נציגים שלא יקבלו על פי אחוזים בכלל, אלא יקבלו משכורת על בסיס שעות עבודה, הם יתנו בדיוק את המענה של החברות האלו מתוך רצון כנה לעזור לנזקקים לכך.
בטוחני שכשהם יגייסו תרומות להקמת האירגון רבים ישמחו להיות שותפים ליוזמה כזו.
אשרי מי שיפעל בעניין זה.
[אמנם ישנם כמה אנשי חסד ומענה בעיריות מסוימות שמנסים לתת מענה, אך הם לא מצליחים להתחרות באמת בחברות הענקיות האלו, שמעתי מפי גורמים מוסמכים בעיריית בני ברק לפני כמה חודשים שאמור לקום גוף כזה לטובת תושבת בני ברק, ואו שזה בסוף לא קם, או שזה קם ברמה נמוכה ולא שומעים עליהם...]
ובנוסף אולי חברי הכנסת יעשו סוף לטירוף של הביטוח לאומי בוועדות לא אנושיות בכלל! הם גורמים לכך שאין לאנשים ברירה, אלא לעגל פינות וכדו' חבל! אנשים משלמים במיטב כספם לביטוח לאומי בדיוק בשביל המצבים האלו, ובדיוק כשמגיעים לכך יש את כל התירוצים בעולם לא לתת את מה שמגיע. כל מי שיברר עם מישהו שהיה בוועדות הרפואיות ישמע בחלחלה את אופן הבדיקות שממש לא מנוהלות ברמה אנושית ומתחשבת. [כמובן שישנם רמאים והביטוח לאומי מנסה להוריד אותם, אך זה לא הפיתרון!]
ב"ה שזה באמת הוקם, יש יהודי בשם אהרן וויס בעיריית בני ברק שאחראי על זה, ומלבד המשכורת שמגיע לו, אנו מברכים אותו שיקבל יותר ויותר, ובעז"ה ה' ישלם לו שכרו ע"פ מפעלו.
 
אם לא כתוב בחוזה מה מקבלים - לא חותמים.
ברגע שמישהו חתם שהוא צריך לשלם, אז הוא צריך לשלם.
אה, נכון!
אל תעמדו בחיים בסיטואציה שיש לכם מישהו חולה חדש במשפחה
ומישהו ממליץ לכם ללכת לאיש החסד הנודע ש"יעזור לכם" לקבל קיצבה בלי שום מאמץ
והוא באמת בלי שום מאמץ מקבל אחוזים נכבדים
מהקיצבה שאתם השגתם בכוחות עצמכם
 
בלת"ק חלקי

אמנם לא קראתי את כל ההודעות אבל נראה לי שהנושא החשוב בענין הוא הסכום
כלומר צודקים הטוענים שמותר לחברה לגבות כסף על שירות בוודאי שירות כזה שבו מרוויחים כסף ולפעמים מדובר בסכומים גדולים!
וזה גם לא שונה מיועץ משכנתאות וכדו' שאף אחד לא מתלונן על עבודתו.

א) אבל עיקר הטענה היא על הסכום העצום שאותו גובים גם אם זה נקרא 12.25 אחוז (+מע"מ למהדרים) מדובר בסכום גדול מאוד מאנשים שהכסף נצרך להם ביותר, מכיוון שלא יכולים לעבוד או מתמודדים עם נכות כזאת או אחרת.
נכון שזה מותר חוקית (ולכן לא יודע על מה התביעה בדיוק) אבל מומלץ למתלבטים אם לגשת אליהם - לעשות חושבים על איזה סכום מדובר והאם אין דרך להשיג עזרה בסכום הזה בדרכים אחרות או לכל הפחות להתמקח בין החברות (מידיעה אפשר בחברות פחות מפורסמות ולא פחות יעילות לקבל הנחות כגון פחות חודשים ו/או פחות ברטרו או בתוספות אחרות).
ככל שירבו אנשים להתמקח בענין זה יהפוך לתחרותי והוגן יותר כמו כל דבר אחר והרי לא חסרים חברות בשוק!

לסיכום: זה לא גזירת שמיים לשלם סכומים שיכולים להגיע לעשרות רבות של אלפי ש"ח!!

ב) בנוסף יש בעיה של הסכמות קובלות ו/או מצבים שדווקא תביעות גורמות להפסד כגון בתביעות ביטוח ואכמ"ל וגם בזה יש חברות שיותר מתחשבות וכאלו שפחות וכדאי מאוד לברר את המוניטין של החברה.

ג) כמו שכתבו גם חשוב מאוד לקרוא את החוזה במתינות לפני חתימתו ולהשוות חבל מאוד להתחרט אח"כ!

ולסיום המלצה אישית במקרים רבים שווה להשקיע בלימוד הנושא והגשת התביעה באופן עצמאי - ביום שבו הקצבה תאושר בלי שתצטרכו להתחלק בכסף עם אחרים רק תברכו את עצמכם!!

בהצלחה
 
בלת"ק חלקי

אמנם לא קראתי את כל ההודעות אבל נראה לי שהנושא החשוב בענין הוא הסכום
כלומר צודקים הטוענים שמותר לחברה לגבות כסף על שירות בוודאי שירות כזה שבו מרוויחים כסף ולפעמים מדובר בסכומים גדולים!
וזה גם לא שונה מיועץ משכנתאות וכדו' שאף אחד לא מתלונן על עבודתו.

א) אבל עיקר הטענה היא על הסכום העצום שאותו גובים גם אם זה נקרא 12.25 אחוז (+מע"מ למהדרים) מדובר בסכום גדול מאוד מאנשים שהכסף נצרך להם ביותר, מכיוון שלא יכולים לעבוד או מתמודדים עם נכות כזאת או אחרת.
נכון שזה מותר חוקית (ולכן לא יודע על מה התביעה בדיוק) אבל מומלץ למתלבטים אם לגשת אליהם - לעשות חושבים על איזה סכום מדובר והאם אין דרך להשיג עזרה בסכום הזה בדרכים אחרות או לכל הפחות להתמקח בין החברות (מידיעה אפשר בחברות פחות מפורסמות ולא פחות יעילות לקבל הנחות כגון פחות חודשים ו/או פחות ברטרו או בתוספות אחרות).
ככל שירבו אנשים להתמקח בענין זה יהפוך לתחרותי והוגן יותר כמו כל דבר אחר והרי לא חסרים חברות בשוק!

לסיכום: זה לא גזירת שמיים לשלם סכומים שיכולים להגיע לעשרות רבות של אלפי ש"ח!!

ב) בנוסף יש בעיה של הסכמות קובלות ו/או מצבים שדווקא תביעות גורמות להפסד כגון בתביעות ביטוח ואכמ"ל וגם בזה יש חברות שיותר מתחשבות וכאלו שפחות וכדאי מאוד לברר את המוניטין של החברה.

ג) כמו שכתבו גם חשוב מאוד לקרוא את החוזה במתינות לפני חתימתו ולהשוות חבל מאוד להתחרט אח"כ!

ולסיום המלצה אישית במקרים רבים שווה להשקיע בלימוד הנושא והגשת התביעה באופן עצמאי - ביום שבו הקצבה תאושר בלי שתצטרכו להתחלק בכסף עם אחרים רק תברכו את עצמכם!!

בהצלחה
מחפשים אנשים שמעוניינים לעזור לאנשים בתשלום לפי שעת ייעוץ וכדומה.
לא לפי אחוזים.
רוצים לשלם, אבל סכום סביר לפי יחס שעות העבודה.
זה הכל.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה