דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

  • הוסף לסימניות
  • #41
הייתי אחרי פסח בחנות שלהם בהרצליה, התלוננתי על קילופים בידית וצ'פים בבד וקיבלתי עגלה חדשה לגמרי...
מה יש לי מזה שאני יכול ללכת להרצליה? על כל חריץ אני אשרוף יום להגיע להרצליה? ולמה שיהיו צופים?

גלגלים רצים מהר נחה לשימוש וקיפול
ממש מה שיש ביויו, שיוט מהיר, גמיש, וללא רעידת אדמה על כל אבן חצץ, ונותה לקיפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מתלבטת בין שתיהם בעיקר חשוב לי הקלות והנוחות במדרגות.
מה אומרות??? אני חיבת להחליט.
בלת"ק
אין לי מושג מבחינת איכות וכו'
רק קחי בחשבון שאם את או בעלך גבוהים יו יו לא ממש מתאים.
גיסתי קנתה וסבלה מכך מאד.
ואגב כשאני רואה אמבטיה של יו יו ברחוב רחמי על התינוק שנמצא בתוך המחנק הזה.
מה זה הגודל הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
מתלבטת בין שתיהם בעיקר חשוב לי הקלות והנוחות במדרגות.
מה אומרות??? אני חיבת להחליט.
לא מנסיון שלי, אבל מוכרת בחנות עגלות פופולרית לא באיזור חרדי טענה שהיויו היא גימיק, הרבה פחות נוחה לילד (בסיס פחות קשיח) והרבה פחות יציבה. יש את העגלה לנדכ שלה (לאחר שהבת שלה קנה אותה בלי להקשיב להמלצותיה) והיא ממש לא סובלת אותה.
לדעתה, הבטרפליי מכסה את כל הבעיות של יויו.
(היא בכלל ממליצה על ג'וי: שכיבה מלאה, 4 מצבים. יציבה, בולמי זעזועים, כיסוי מלא בגגון ועטד כמה שבחים. 1000 ש"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מנסיון של יויו ובטרפליי
יויו הרבה יותר קלה במדרגות ויותר קל לנווט אותה ברחוב(אפילו ביד אחת) בשונה מבטרפליי
מכרתי את הבטרפליי
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
קודם כל זה לא מחנק, אפשר לחשוב כמה התינוקות גדולים כשהם באמבטיה?!, זה מספיק להם,
חוצמ"ז היויו מחליפים מהר מאד לשלב שני, אז הם לא מצליחים לגדול את האמבטיה וכבר מוציאים אותם משם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
קודם כל זה לא מחנק, אפשר לחשוב כמה התינוקות גדולים כשהם באמבטיה?!, זה מספיק להם,
חוצמ"ז היויו מחליפים מהר מאד לשלב שני, אז הם לא מצליחים לגדול את האמבטיה וכבר מוציאים אותם משם.
כשהתלבטנו בין עגלות את הפגית הקטנה שלי לא רציתי להכניס ליו יו
אבל אולי זה רק המראה- כמו שכתב\ה "מינוס שתיים וחצי"
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
היה לי יויו 6 שנים וממש רציתי לקנות את הטיולון של בוגבו והמוכר בחנות ידועה בב"ב אמר לי אם את מתכננת שזה יהיה לכמה ילדים תיקחי שוב את היויו אל תגעי בבוגבו....ניסיתי להוציא ממנו למה אבל הוא רק אמר זה ההמלצה שלי מנסיון עם המון לקוחות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
היה לי יויו 6 שנים וממש רציתי לקנות את הטיולון של בוגבו והמוכר בחנות ידועה בב"ב אמר לי אם את מתכננת שזה יהיה לכמה ילדים תיקחי שוב את היויו אל תגעי בבוגבו....ניסיתי להוציא ממנו למה אבל הוא רק אמר זה ההמלצה שלי מנסיון עם המון לקוחות....
לי היה יויו 3 שנים מגיל 0 ומצבה ממש לא תקין
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
הרושם שלי מהעניין הוא שכל אחד ממליץ על העגלה שיש לו....
בעצמי אני מאד מתלבטת בין היויו לבטרפליי ועם כל תגובה אני רק מתבלבלת יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אני ממליצה על הבטרפליי למרות כל מה שכתבו עליה.
חשוב לי הצללה מלאה לתינוק.
עגלה רחבה נוחה.
סל גדול.
עגלה יציבה נוסעת חלק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
סיכום קצר מהתגובות פה, לטובת כולם
טעיתי במשהו?

1717316769675.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לי יש בוגבו ואני מאד מרוצה מכל הבחינות ויש לי אותה כמעט שנתיים קניתי שהיה ממש חדש ולא עבר שום בעיה או תיקון ב"ה- ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
רק בגלל הקיפול לבד חייבים לקחת את הבטרפליי. היו יו הקיפול שלו איום ונורא הגלגלים מיסתבכים
והנהג צופר לך וכו.ואין לך אפוא לשים את התינוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
סיכום קצר מהתגובות פה, לטובת כולם
טעיתי במשהו?

צפה בקובץ המצורף 1668952
מעולה!
רק מציינת שאת הבוגבו בכלל לא קשה לכבס...
יש חלק עליון שהוא הכי חשוב לניקוי- בעצם כמו מזרון של הטיולון , הוא יורד בשלוש שניות. , מתכבס במכונה לפי הוראת יצרן רשמית, יוצא ממנה חדש ומתייבש מהר ממש!!
שאר החלקים, טיפה יותר מורכב אבל יחסית בסדר. והסל למשל, זה רק תיקתקים ורוכסן
לדעתי, במקום זה, החיסרון שצריך להוסיף בה- זה המהירות שבה היא מקבלת מלא חריצים ושריטות בצבע לבן.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
היויו ממש לא יציב ראיתי כבר כמה תינוקות שהתהפכו איתו, אני מאד ממליצה על הבוגבו, גם יותר יפה גם יותר יציב וגם נשאר עם מראה חדש לאורך זמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #59

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה