דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

אני בעד בטרפליי!
 
@רבקי בינעט ואחרות - תעזרו לי.
קנינו היום בארטפליי, העגלה כרגע במצב שוכב ואני לא מצליחה להושיב אותה.
מישהי יכולה לכוון אותי?
 
משכתי למעלה (בו זמנית גם לוחצים למטה על הלבן, לא?, כך לפי התרשים)
אבל לא הצלחתי
 
רציתי לשאול-
אני רוצה לקנות עגלת בוגבו,איזה דגם כדאי לקנות?
החדש? בי 6?
כי יש הבדל של איזה 1000 שח במחיר- האם שווה?
 
חשבת איזה פרמטרים חשובים לך יותר?
תנסו לראות איזה מהם עונה על יותר.
תדברו עם אנשים עם 2 הסוגים
תסתכלו, תנסו ללכת
והחלטה נבונה במה שתעשו.
 
לגבי המחיר ההבדל הוא עכשיו של כ500 ש"ח בלבד
העניין שאין כבר בשוק שלד שחור ניתן להשיג אצלינו את כל הצבעים בשלד אלומיניום, עד גמר המלאי כי כבר לא מיצרים אותו יותר
 
מה ההבדל בין בטרפליי לטיולון של דרגונפליי?
 
בטרפליי הוא טיולון נטו.

דרגונפליי זה עגלה משולבת של האמבטיה, ומן הסתם היא גדולה יותר וכבדה יותר,
ואם תרצו לשמור על השילדה חדשה לילדים הבאים בשביל האמבטיה
כדאי לעבור לטיולון קליל כזה או אחר שהוא מאסיבי ומיועד לילדים גדולים יותר.
 
בטרפליי הוא טיולון נטו.

דרגונפליי זה עגלה משולבת של האמבטיה, ומן הסתם היא גדולה יותר וכבדה יותר,
ואם תרצו לשמור על השילדה חדשה לילדים הבאים בשביל האמבטיה
כדאי לעבור לטיולון קליל כזה או אחר שהוא מאסיבי ומיועד לילדים גדולים יותר.
ומה ההבדל בטיולון עצמו? שניהם נוחים לתינוק באותה רמה? אפשר שהטיולון יהיה גם נגד כיון הנסיעה?
 
ומה ההבדל בטיולון עצמו? שניהם נוחים לתינוק באותה רמה? אפשר שהטיולון יהיה גם נגד כיון הנסיעה?
לתינוק נח בשניהם.
בדרגונפליי אפשר לשנות כיוון נסיעה.
בבטרפליי לא.

לא הבנתי בתור מה השאלה?
ההתלבטות היא האם לקנות בטרפליי אחרי הדרגונפליי?
דרגונפליי לא קונים בתור עגלת טיולון, סתם יקר. ולא פרקטי. קונים אותה בעיקר בגלל השכיבה שמתקפלת ביד אחת עם העריסה.
 
השאלה אם לקנות בטרפליי אחרי דרגונפליי. או להשאר עם הדרגונפליי...
בטרפליי גם כן מתקפל ביד אחת? התינוק יכול לישון שם במצב שכיבה כמו בדרגונפליי?
 
השאלה אם לקנות בטרפליי אחרי דרגונפליי. או להשאר עם הדרגונפליי...
בטרפליי גם כן מתקפל ביד אחת? התינוק יכול לישון שם במצב שכיבה כמו בדרגונפליי?
הבטרפליי לא נשכבת 180 מעלות
 
באיזה גיל מומלץ לעבור?
 
אני קניתי עכשיו את הבטרפליי אחרי הרבה התייעצות
הבטרפליי יש לו גם מינוסים
אבל בהשוואה לעגלות אחרות שרציתי ובהתאמה לצרכים שחשוב לי החלטתי ללכת על הבטרפליי

היויו - לא יציבה
הגולס - יש לו מראה קצת מרובע שהפריע לי וכן המושב לילד די קצר
הסייבקס קויה לא מתקפל כל כך בקלות כמו בטרפליי
הבטרפליי - כל השלדה נהיית מאוד מהר עם שריטות

כמה חנויות אמרו לי על הבטרפליי שהיא יחסית דגם בעייתי
אבל החברה נותנת שירות ואחריות 100 אחוז
לעומת עגלות אחרות שאולי עגלות טובות אבל כשקורה משהו אין לך עם מי לדבר

החלטתי ללכת על עגלה שיכול להיות שיהיה לי בעיה אבל יהיה לי חברה עם אבא שירות ואחריות
לאחותי החליפו לעגלה חדשה אחרי שגלה התהפכה באוטובוס קב בלימה מסוכנת נשבר לה משהו קטן היא שלחה לחברה ושם טענו שבדקו יציבות וזה לא יציב נתנו לה חדש
לחברה שלי נתנו בדים חדשים כי השחור דהה
וכו
 
אני קניתי עכשיו את הבטרפליי אחרי הרבה התייעצות
הבטרפליי יש לו גם מינוסים
אבל בהשוואה לעגלות אחרות שרציתי ובהתאמה לצרכים שחשוב לי החלטתי ללכת על הבטרפליי

היויו - לא יציבה
הגולס - יש לו מראה קצת מרובע שהפריע לי וכן המושב לילד די קצר
הסייבקס קויה לא מתקפל כל כך בקלות כמו בטרפליי
הבטרפליי - כל השלדה נהיית מאוד מהר עם שריטות

כמה חנויות אמרו לי על הבטרפליי שהיא יחסית דגם בעייתי
אבל החברה נותנת שירות ואחריות 100 אחוז
לעומת עגלות אחרות שאולי עגלות טובות אבל כשקורה משהו אין לך עם מי לדבר

החלטתי ללכת על עגלה שיכול להיות שיהיה לי בעיה אבל יהיה לי חברה עם אבא שירות ואחריות
לאחותי החליפו לעגלה חדשה אחרי שגלה התהפכה באוטובוס קב בלימה מסוכנת נשבר לה משהו קטן היא שלחה לחברה ושם טענו שבדקו יציבות וזה לא יציב נתנו לה חדש
לחברה שלי נתנו בדים חדשים כי השחור דהה
וכו
מה הבעיות של הבטרפליי?
יש חוסר יציבות לעגלה?
 
ממה שאני ביררתי
חומר השלדה הוא לא מאוד איכותי ולכן יש מלא שריטות מאוד מהר
שימי לב בסביבה כל בטרפליי שתראי מלא בשריטות
לא נשכב שכיבה מלאה
ומה שאמרו לי כמה חנויות שרוב העגלות שנשלחות לתיקון הבעיה בחלק הזה
1729851203595.png


נראה לי נגרם כתוצאה מהמדרגות
כשאת מעלה את העגלה את מרגישה שזה שתי חלקים נפרדים
 
ממה שאני ביררתי
חומר השלדה הוא לא מאוד איכותי ולכן יש מלא שריטות מאוד מהר
שימי לב בסביבה כל בטרפליי שתראי מלא בשריטות
לא נשכב שכיבה מלאה
ומה שאמרו לי כמה חנויות שרוב העגלות שנשלחות לתיקון הבעיה בחלק הזה
צפה בקובץ המצורף 1801991

נראה לי נגרם כתוצאה מהמדרגות
כשאת מעלה את העגלה את מרגישה שזה שתי חלקים נפרדים
ויויו עדיף מבחינת זה? הוא ניזק שמעלים אותו במדרגות?
 
היויו מבחינתי לא היתה אופציה כי היא לא יציבה
העדפתי לקנות משהו שיכול להיות ישבר אשלח לחברה ויתקנו

מאמינה שגם היויו סופו של דבר ניזוק במדרגות
פעם אמר לי מוכר בחנות עגלות
עגלה נבראה בשביל להסיע ילד לא בשביל מדרגות כל העגלות נהרסות במדרגות תשאירו בבנין או שתרימו אותם ככה תוכלו לשמור על שלמותם
על היויו אני לא יודעת אולי מישהי עם יויו תדע להגיד

חברה שלי עם בטרפליי כבר שנתיים וגרה בקומה שלישית ועדיין שלם
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה