האט'ס געפוילט אץ גוט
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
כמו רבים מכם, הנוסעים על ציר ישראל ניו יורק, מי באופן תדיר ומי באופן תדיר יותר, ידוע לכולם החוסר המשווע בקו זה, כאשר גם טיסות הקונקשן התייקרו במאוד, וגם מבחינת זמינות המקומות, קשה מאוד למצא מקום על הטיסות.
כעת, במסגרת קידום התחרות והחוסר המשווע בטיסות, אישרו לחברות ארקיע וישראייר להפעיל 10 טיסות שבועיות.
ושאלתי ובקשתי:
1. מי יודע מהי תדירות הטיסות של כל חברה, ומתי הם אמורים להתחיל להפעיל את הקווים.
2. למה שלא יפעילו קו נוסף, אפילו פרטי, עם טיסה יומית מישראל לניו יורק, מה שיקל מאוד על העומס, יצור תחרות, וכמובן יגרום לרווחים נאים למפעיל הקו.
כעת, במסגרת קידום התחרות והחוסר המשווע בטיסות, אישרו לחברות ארקיע וישראייר להפעיל 10 טיסות שבועיות.
ושאלתי ובקשתי:
1. מי יודע מהי תדירות הטיסות של כל חברה, ומתי הם אמורים להתחיל להפעיל את הקווים.
2. למה שלא יפעילו קו נוסף, אפילו פרטי, עם טיסה יומית מישראל לניו יורק, מה שיקל מאוד על העומס, יצור תחרות, וכמובן יגרום לרווחים נאים למפעיל הקו.
הנושאים החמים