דרוש מידע טיפוח העור- מנסיונכן האישי

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני עוד צעירה וחסרת קמטוטים ,
יחסית העור שלי חלק וללא שחורים או דברים כגון זה שמצריכים טיפול מקצועי,
אבל הייתי רוצה לרענן ולשמור עליו זוהר וחלק ,
מעדיפה להמנע מטיפולי פנים , הייתי שמחה לשמוע יותר על דברים טבעיים למרוח כל יום / שבוע כגון שמן קוקוס , אלוורה, אבוקדו וכל דבר טוב שיש לכן להציע...
אבל דברים שהוכיחו את עצמם!
נ.ב לעיתים ובעיקר בקיץ אני סובלת קצת מעור אדמדם באזור הסנטר- מה אתן ממליצות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מצטרפת לשואלת, כנ"ל ם נתונים בת 25. אשמח לשמוע המלצות לעור חלק וזוהר בשגרת טיפוח ממישהי מקצועית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כדאי כן ללכת פעם אחת לטיפול פנים כדי לשמוע ממישהי מקצועית. לכל אחת סוג עור שונה ומוצרים שונים שיכולים להתאים לה. בדרך כלל אפשר לרכוש אצל הקוסמטיקאית.
הם גם נותנות המלצות לשגרה.
המלצה כללית שקיבלתי:
כמה שפחות איפור יותר טוב לעור, ואם שמים איפור - להסיר בערב ולא להישאר איתו כמה ימים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
  • תודה
Reactions: L_M
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #10
בדרך כלל בנובמבר בלק פריידיי
וגם ביום הארוך בשנה -אזור אמצע יוני
והיום הקצר בשנה - סוף דצמבר

תרשמי לניוזלטר תקבלי את העדכונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש להם עכשיו 25% הנחה
יש עוד מישהי שממליצה על המוצרים שלהם?
 
  • תודה
Reactions: L_M
  • הוסף לסימניות
  • #12

סבון פנים, מי הסרה וקרם לחות
שגרת טיפוח יומיומית ששומרת על עור מדהים
אני איתה כבר כ10 שנים
עקרונית את יכולה לבצע את אותה שגרה גם עם מוצרים אחרים. המים המיסליירים של גרינייר לא רעים וזולים מאד, אבל האמת שלמצוא את התכשיים המדויקים עבורך זה תהליך. העיקר הוא להקפיד על שגרת טיפוח של ניקוי ולחות, הגנה מהשמש של 50 SPF לפחות וכמו שכתבו - כמה שפחות מייקאפ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13

סבון פנים, מי הסרה וקרם לחות
שגרת טיפוח יומיומית ששומרת על עור מדהים
אני איתה כבר כ10 שנים
איך יודעים איזה 3 תכשירים לקנות?
יש שם הרבה סוגים,
מי הסרה זה בעצם מסיר איפור?
למישהי יש טלפון שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כנל ממליצה על 3 השלבים של קליניק
הוריד לי את האקנה
משתמשת בקביעות בסבון ומי פנים וקרם לחות על בסיס מים לא של קליניק
אבל כל אחת מה שמתאים לה לעור

אבל המוצרים שלהם טובים ויחסית זולים ומחזיקים להרבה זמן קונה את האריזות הגדולות ויש להם הנחות
ככה שלפעמים יוצא לי 35 אחוז או יותר
עוד משהו הלכתי לקוסמטיקאית שילמתי לה 900 שקל 300 על טיפול השאר על מוצרים
מכרה לי חומרים של אחת שמוכרת להרבה קוסמטיקאיות וזבל לאומת קליניק
לי יש anti-blemish solution
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני עוד צעירה וחסרת קמטוטים ,
יחסית העור שלי חלק וללא שחורים או דברים כגון זה שמצריכים טיפול מקצועי,
אבל הייתי רוצה לרענן ולשמור עליו זוהר וחלק ,
מעדיפה להמנע מטיפולי פנים , הייתי שמחה לשמוע יותר על דברים טבעיים למרוח כל יום / שבוע כגון שמן קוקוס , אלוורה, אבוקדו וכל דבר טוב שיש לכן להציע...
אבל דברים שהוכיחו את עצמם!
נ.ב לעיתים ובעיקר בקיץ אני סובלת קצת מעור אדמדם באזור הסנטר- מה אתן ממליצות?
מלפפונים ,חלב
זה עזר לי לא יודעת מה קשור
עושה עור חלק יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
כנל ממליצה על 3 השלבים של קליניק
הוריד לי את האקנה
משתמשת בקביעות בסבון ומי פנים וקרם לחות על בסיס מים לא של קליניק
אבל כל אחת מה שמתאים לה לעור

אבל המוצרים שלהם טובים ויחסית זולים ומחזיקים להרבה זמן קונה את האריזות הגדולות ויש להם הנחות
ככה שלפעמים יוצא לי 35 אחוז או יותר
עוד משהו הלכתי לקוסמטיקאית שילמתי לה 900 שקל 300 על טיפול השאר על מוצרים
מכרה לי חומרים של אחת שמוכרת להרבה קוסמטיקאיות וזבל לאומת קליניק
לי יש anti-blemish solution
אם את ממליצה על קליניק למה את לא משתמשת בזה?
והם טובים גם לי שאין פצעים רק עור יבש מאוד?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה