בקשה טיפוח שיער , יש חומר מומלץ??

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש המלצה על שמן או חומר לטיפוח השיער? משהו מומלץ מניסיון!!
למראה מבריק, חיזוק השיער, ובכללי טיפוח??
אשמח לדעת על משהו טוב מניסיון
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ממליצה לך שכל עוד את לא חייבת לא לשים קרמים, זה הורס את השיער מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני שואלת על כאלה שמחזקים ומטפחים את השיער ולא הורסים.
יכול להיות שימליצו לך על כל מיני דברים, תבררי טוב.
את גם ביקשת משהו שיעשה את השיער מבריק - אני לא חושבת שזה מעיד על שיער טוב.
קרם בהחלט עושה את השיער למבריק - אבל זה ממש לא טוב לשיער.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איזה סוג שיער יש לך?
זה משפיע על סוג הטיפוח הנדרש
בכללי יכולה להמליץ לך על המוצרים של נטורל פורמולה (נמכרים בסופר פארם)
יש להם סדרה של שמפו מרכך ומסיכה ללא מלחים בתוספת שמן קיק שכידוע עוזר לחיזוק השיער
עשה לי שיער מהמם
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מהיכרות, מסיכה ללא שטיפה שמן קיק של ארגניה מעולה לכל מי שמתאים לה משהו על בסיס שמן (מעולה למי שיש לה שיער יבש).
זה ללא מלחים ומתאים גם למי שעשתה החלקה. אחרי תקופה של שימוש השיער שלי הפך מיבש לנעים וחי יותר גם כשאני לא שמה!
אוהבת את המסכה הזו אחרי שהשתמשתי קודם בקרמים (שלא ממש הועילו לי באופן אישי) כי היא לא נותנת תחושה שהשיער כבד יותר והוא מרגיש טבעי ונעים. אני נהנית מזה שאחרי כמה השפרצות מהספריי השיער לא קופץ למעלה, לא מתנפח ויש לו מראה טבעי חי ומבריק.
בנוסף, ידוע ששמן קיק מאריך את השיער ומחזק אותו ושמתי לב אחרי תקופה של שימוש במסכה ללא שטיפה שהשיער שלי מתארך הרבה יותר מהר.
יש להם מסכה מאותו סוג גם למקלחת, יודעת ממישהי אחרת שהיא גם מאוד טובה אבל עוד לא ניסיתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מהיכרות, מסיכה ללא שטיפה שמן קיק של ארגניה מעולה לכל מי שמתאים לה משהו על בסיס שמן (מעולה למי שיש לה שיער יבש).
זה ללא מלחים ומתאים גם למי שעשתה החלקה. אחרי תקופה של שימוש השיער שלי הפך מיבש לנעים וחי יותר גם כשאני לא שמה!
אוהבת את המסכה הזו אחרי שהשתמשתי קודם בקרמים (שלא ממש הועילו לי באופן אישי) כי היא לא נותנת תחושה שהשיער כבד יותר והוא מרגיש טבעי ונעים. אני נהנית מזה שאחרי כמה השפרצות מהספריי השיער לא קופץ למעלה, לא מתנפח ויש לו מראה טבעי חי ומבריק.
בנוסף, ידוע ששמן קיק מאריך את השיער ומחזק אותו ושמתי לב אחרי תקופה של שימוש במסכה ללא שטיפה שהשיער שלי מתארך הרבה יותר מהר.

יש להם מסכה מאותו סוג גם למקלחת, יודעת ממישהי אחרת שהיא גם מאוד טובה אבל עוד לא ניסיתי.
יש לך תמונה של זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8

קבצים מצורפים

  • a-3_20210711135921.jpg
    a-3_20210711135921.jpg
    4.4 MB · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #9
לי יש שיער יבש שעבר החלקה וצמחו לו כבר שורשים חדשים.
אני לא רוצה בינתים לחדש את ההחלקה.
ואני מחפשת חומרים שיעשו לי את השיער חי נושם ורך..
אני כל יום משתמשת במכשיר טוסטר כדי שיהיה לי קצת מראה לא הכי חלק וזה עוד יותר מייבש לי את השיער.
למשהי יש רעיון בשבילי מה לעשות?איזה חומרים כדאי להשתמש וכו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לי יש שיער יבש שעבר החלקה וצמחו לו כבר שורשים חדשים.
אני לא רוצה בינתים לחדש את ההחלקה.
ואני מחפשת חומרים שיעשו לי את השיער חי נושם ורך..
אני כל יום משתמשת במכשיר טוסטר כדי שיהיה לי קצת מראה לא הכי חלק וזה עוד יותר מייבש לי את השיער.
למשהי יש רעיון בשבילי מה לעשות?איזה חומרים כדאי להשתמש וכו..
את יכולה לשים סרום.
ממש מרכך את השיער.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה