דרוש מידע טיפולי פנים

  • הוסף לסימניות
  • #1
בוקרטוב!
אשמח לקבל המלצות על מכונים שבהם עושים טיפולי פנים כמו: דרמה קליניק, רחלי יוגב, דבי וולף, ויעלת חן.
וכן אשמח לקבל מידע על המכון קווין בי להסרת שיער בלייזר.
המידע יסייע לי מאד, תודה רבה רבה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
טיפולי פנים-רק אצל חגית לאפה!
(מנסיון של שתי מכונים שברשימה שלך ללא תוצאות)
אשמח גם לשמוע מה טיפלת אצלה. .. ואיך המחירים? אני מתה לטפל בעור שלי. (הוא סביר פלוס אבל אני בת 40 פלוס...)
ופשוט נמנעתי עד היום מתוך חשש שאצטרך לשבור איזה תוכנית חסכון בשביל זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
היא לא מתמחה יותר באנטי אייג'ינג?
אני מחפשת לעור צעיר, סדרה של טיפולים לטיפוח העור.
לא, גם וגם..
מכירה כמה כלות שהלכו אליה..
יש לה מוצרים מצוינים מניסיון! והיא מכינה אותם!
אשמח גם לשמוע מה טיפלת אצלה. .. ואיך המחירים? אני מתה לטפל בעור שלי. (הוא סביר פלוס אבל אני בת 40 פלוס...)
ופשוט נמנעתי עד היום מתוך חשש שאצטרך לשבור איזה תוכנית חסכון בשביל זה...
כל מיני פילינגים..
צלקות..
מחירים פחות או יותר כמו המכונים הנ"ל
תמיד אפשר לבוא ולהתייעץ (ולסכם מראש על כמות טיפולים והתאמת תכשירים)
יכולה גם להחליט על טיפולים בודדים והשקעה במוצרים או להפך..

בגדול אני מאמינה שטיפוח יומיומי משפיע המון!! והטיפולים הם תחזוקה שצריך מידי פעם..
מכיהר אישה בת 50+ בלי קמט אחד והיא אמרה שזה בגלל שמגיל צעיר היא מקפידה על קרם לחות וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא, גם וגם..
מכירה כמה כלות שהלכו אליה..
יש לה מוצרים מצוינים מניסיון! והיא מכינה אותם!

כל מיני פילינגים..
צלקות..
מחירים פחות או יותר כמו המכונים הנ"ל
תמיד אפשר לבוא ולהתייעץ (ולסכם מראש על כמות טיפולים והתאמת תכשירים)
יכולה גם להחליט על טיפולים בודדים והשקעה במוצרים או להפך..

בגדול אני מאמינה שטיפוח יומיומי משפיע המון!! והטיפולים הם תחזוקה שצריך מידי פעם..
מכיהר אישה בת 50+ בלי קמט אחד והיא אמרה שזה בגלל שמגיל צעיר היא מקפידה על קרם לחות וכו
אני מקפידה על קרם לחות וסבון טוב
אבל הקמטים מעצבניםםםם. אני נראית בעקרון צעירה מאד., לכן עוד יותר מפריע לי הקמטים...
מה סדר גודל של מחירים??? אין לי מאות רבות לשים על זה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מקפידה על קרם לחות וסבון טוב
אבל הקמטים מעצבניםםםם. אני נראית בעקרון צעירה מאד., לכן עוד יותר מפריע לי הקמטים...
מה סדר גודל של מחירים??? אין לי מאות רבות לשים על זה..
אז אולי כדאי להתייעץ איתה..
אולי תגידי לה שיש לך תקציב מסוים ומה היא ממליצה? טיפולי פנים או ערכת תכשירים?
טיפול בודד יכול לעלות 300-450 תלוי מה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אשמח גם לשמוע מה טיפלת אצלה. .. ואיך המחירים? אני מתה לטפל בעור שלי. (הוא סביר פלוס אבל אני בת 40 פלוס...)
ופשוט נמנעתי עד היום מתוך חשש שאצטרך לשבור איזה תוכנית חסכון בשביל זה...
חגית לפה מעולה, מכירה כמה וכמה נשים שעשו אצלה סדרת טיפולים (חלקן להצערת העור, הבהרה ופיגמנטציה)
ויצאו מרוצות מאד מאד, המחיר לא זול, וצריך לקנות גם תכשירים בנוסף לשימוש בבית, אבל שווה כל שקל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היי
אשמח לשמוע ממישהי שהייתה בקווין בי \ או מטופלת עכשיו------
כל מה שיש לך להגיד.
וגם על מינה אם מישהי היתה שם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אז אולי כדאי להתייעץ איתה..
אולי תגידי לה שיש לך תקציב מסוים ומה היא ממליצה? טיפולי פנים או ערכת תכשירים?
טיפול בודד יכול לעלות 300-450 תלוי מה
יישאר בחלומות שלי כנראה.
אין מצבבב :(:(
אולי הסכום הזה אבל חד פעמי.. לא סידרה
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #13
בלת"ק

חני זלצר בסנטר 1 מעולה
רוצה מספר טלפון, אבדוק לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יישאר בחלומות שלי כנראה.
אין מצבבב :(:(
אולי הסכום הזה אבל חד פעמי.. לא סידרה

@Sara led @וכל מאמינים
@כנפי רוח
ברצינות אני פותחת את הענין לדיון. איך אנשים בעלי הכנסה ממוצעת ועם משפחה (לנו יש 8 ילדים) יכולים לעמוד בדבר כזה? זה נשמע לי ממש לאמידים ומעלה...
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #15
@Sara led @וכל מאמינים
@כנפי רוח
ברצינות אני פותחת את הענין לדיון. איך אנשים בעלי הכנסה ממוצעת ועם משפחה (לנו יש 8 ילדים) יכולים לעמוד בדבר כזה? זה נשמע לי ממש לאמידים ומעלה...
יש הרבה דברים שאפשר לשאול עליהם את השאלה הזו.
שמלות, איפור, נעליים. זה גם דברים שעולים לא מעט. (אפילו גרביים שנקרעות כל לבישה.)
דווקא טיפולי פנים בגילאי העשרים עושים פעם בחצי שנה ( לא יודעת מה התדירות אח"כ) 250-350 ש"ח טיפול. וכל ערב סבון פנים וקרם ולחות בבוקר.(עוד 400 שח לחצי שנה) וזהו. לא פשיטת רגל כמו לקנות פאה וכמו הרבה דברים אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
@Sara led @וכל מאמינים
@כנפי רוח
ברצינות אני פותחת את הענין לדיון. איך אנשים בעלי הכנסה ממוצעת ועם משפחה (לנו יש 8 ילדים) יכולים לעמוד בדבר כזה? זה נשמע לי ממש לאמידים ומעלה...
יש הרבה דברים שאפשר לשאול עליהם את השאלה הזו.
שמלות, איפור, נעליים. זה גם דברים שעולים לא מעט. (אפילו גרביים שנקרעות כל לבישה.)
דווקא טיפולי פנים בגילאי העשרים עושים פעם בחצי שנה ( לא יודעת מה התדירות אח"כ) 250-350 ש"ח טיפול. וכל ערב סבון פנים וקרם ולחות בבוקר.(עוד 400 שח לחצי שנה) וזהו. לא פשיטת רגל כמו לקנות פאה וכמו הרבה דברים אחרים.
כל משפחה והצורת חיים שלה, וכל אישה ומה שחשוב לה ועליו היא תוציא
מישהי מרשה לעצמה מנקה פעם בשבוע
ומישהי מרשה לעצמה מונית פה ושם
יש מישהי מרשה לעצמה אוכל מוכן כשאין לה כח להכין
ומישהי שמלה ב600 שח
מישהי הולכת לחוגי קורסי התעמלות וכו וכו
אז יש מישהי שחשוב לה הפנים! וזה מה שעושה לה טוב (כל אישה צריכה פינוק פה ושם)
ואולי זה ממש רק לכבוד החג (ואולי זה אפילו במקום לקנות לעצמה שמלה חדשה?!)

[והמישהי שהולכת בתדירות של פעם בשבועיים- או שיש לה את הכסף/או שהיא בחובות/או שהפרצוף שלה כזה שהיא לא יכולה לצאת לרחוב בלי הטיפולים]
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #17
מירה חן אלופה!!!!!
שירות מצוין
תמיד יוצאת ממנה מרוצה
מקבלת בבני ברק בשדרות רמז
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
@Sara led @וכל מאמינים
@כנפי רוח
ברצינות אני פותחת את הענין לדיון. איך אנשים בעלי הכנסה ממוצעת ועם משפחה (לנו יש 8 ילדים) יכולים לעמוד בדבר כזה? זה נשמע לי ממש לאמידים ומעלה...
זה עניין של סדר עדיפויות בעיניי.
מסכימה איתך שהעלויות גבוהות (אפילו מאד, כולל התכשירים שיכולים להגיע לסכומים גבוהים)
אבל שוב, זה מה מול מה, יש כאלה שסדרת טיפולי פנים בעדיפות עליונה מבחינתן מאשר קניית פאה חדשה ויש כאלה שההפך.
אבל בגדול מסכימה איתך, העלויות בהחלט גבוהות כאשר הולכים למישהי מקצועית עם תכשירים ברמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
טיפול פנים הוא אכן יקר אבל מתפרש על פני תקופה ובעיקר הוא משמש כתחזוקה
זה לא שהולכים לטיפול וזבנג וגמרנו
אם משתמשים בסון פנים איכותי וקרם לחות טוב שרוכשים אצל קוסמטיקאית ויש בו חומרים פעילים- הקרמים בפארמים ובחנויות בדכ יעילים פחות ואין בהם חומרים יעילים
מקפידים על שתיית מים מרובה ומקדם הגנה המפחית קמטים ופיגמנטציה אז גם מרויחים עור קורן ומטופח וגם מונעים טיפולים יקרים של קמטים בעתיד הקרוב
במידה והעור מקבל טיפוח והזנה יומיים אז טיפול פנים אצל קוסמטיקאית יכול להתרחש פעם בחודשיים שלוש כתחזוקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
טיפול פנים הוא אכן יקר אבל מתפרש על פני תקופה ובעיקר הוא משמש כתחזוקה
זה לא שהולכים לטיפול וזבנג וגמרנו
אם משתמשים בסון פנים איכותי וקרם לחות טוב שרוכשים אצל קוסמטיקאית ויש בו חומרים פעילים- הקרמים בפארמים ובחנויות בדכ יעילים פחות ואין בהם חומרים יעילים
מקפידים על שתיית מים מרובה ומקדם הגנה המפחית קמטים ופיגמנטציה אז גם מרויחים עור קורן ומטופח וגם מונעים טיפולים יקרים של קמטים בעתיד הקרוב
במידה והעור מקבל טיפוח והזנה יומיים אז טיפול פנים אצל קוסמטיקאית יכול להתרחש פעם בחודשיים שלוש כתחזוקה
זה עניין של סדר עדיפויות בעיניי.
מסכימה איתך שהעלויות גבוהות (אפילו מאד, כולל התכשירים שיכולים להגיע לסכומים גבוהים)
אבל שוב, זה מה מול מה, יש כאלה שסדרת טיפולי פנים בעדיפות עליונה מבחינתן מאשר קניית פאה חדשה ויש כאלה שההפך.
אבל בגדול מסכימה איתך, העלויות בהחלט גבוהות כאשר הולכים למישהי מקצועית עם תכשירים ברמה.
כל משפחה והצורת חיים שלה, וכל אישה ומה שחשוב לה ועליו היא תוציא
מישהי מרשה לעצמה מנקה פעם בשבוע
ומישהי מרשה לעצמה מונית פה ושם
יש מישהי מרשה לעצמה אוכל מוכן כשאין לה כח להכין
ומישהי שמלה ב600 שח
מישהי הולכת לחוגי קורסי התעמלות וכו וכו
אז יש מישהי שחשוב לה הפנים! וזה מה שעושה לה טוב (כל אישה צריכה פינוק פה ושם)
ואולי זה ממש רק לכבוד החג (ואולי זה אפילו במקום לקנות לעצמה שמלה חדשה?!)

[והמישהי שהולכת בתדירות של פעם בשבועיים- או שיש לה את הכסף/או שהיא בחובות/או שהפרצוף שלה כזה שהיא לא יכולה לצאת לרחוב בלי הטיפולים]
סדרי עדיפויות -כן . ולכן יש לי תכשירים טובים (אם כי גם באיזה קומבינה שיעלו לי זול יותר ואגב לא תכשירים באלפים אצל הקוסמטיקאית)
עדיין 400 ש"ח לחצי שנה וזה באמת בסיסי בעיני. איך אפשר בלי לנקות את הפנים ובלי קרם לחות? פיזית אני חייבת את זה.
בגדים אפשר להראות מצוין בלי לקנות במאות שקלים ופאה זה באמת פעם בהרבה זמן...
זה לא 500 ש"ח כל חודש. זה סכום שהוא הרבה מעבר ל"פינוק פה ושם"...ובגילי טיפול פנים אני משערת שזה כל חודש ולא פעם בכמה חודשים..
טיפול פנים ומניעת קמטים זה משהו שהייתי מתה לטפל בו. אני מתכוונת לקנות עכשיו סרום אכותי ב-300 ש"ח שעוזר לקמטים. זה בטח לא מתקרב לאיכות של טיפולי פנים או הזרקות או מה שזה לא יהיה.
ובאמת חבל שאין לי יותר כסף.. חחחחח זה לא פעם היחידה שאני נתקלת במחסומים בגלל זה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה