דרוש מידע טיפול רגשי לתינוק בן שנה

  • הוסף לסימניות
  • #21
ממליצה מאוד על טיפול בשיטת שלושת המימדים
עוזר פלאות!
צריך משהי ממוחית ולא מתחילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לא מנסיון אישי, אבל שמעתי על נעמי קצבורג (כמדומני מבני ברק) שטיפלה בהצלחה במקרה דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אחין שלי היה עם עצירות קשה כמעט מאז שנולד למשך כחצי שנה
וכל הבדיקות היו תקינות ומה שלא ניסו לא עזר כלום
בסוף טיפלו בשלושת המימדים ועזר תוך זמן קצר!!
מטפלים בתינוק דרך האמא כמה פגישות ואפשר גם חלק בטלפון
רואים פלאים!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אחין שלי היה עם עצירות קשה כמעט מאז שנולד למשך כחצי שנה
וכל הבדיקות היו תקינות ומה שלא ניסו לא עזר כלום
בסוף טיפלו בשלושת המימדים ועזר תוך זמן קצר!!
מטפלים בתינוק דרך האמא כמה פגישות ואפשר גם חלק בטלפון
רואים פלאים!!
אשמח להמלצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אחותי היתה אצל אחת בשם נחמה ממודיעין עילית
אם את רוצה פרטים את יכולה לשלוח מייל ולמחוק
ואני יעביר לך בשמחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כן, כבר הייתה כמה פעמים במיון
כולם ללא יוצא מן הכלל אישרו שהכל תקין.
הוא אכן נכנס למעון אבל בקושי היה בגלל מצבו...
ותודה על הכיוון של העיבוד לידה.
מיון זה לא בדיקות.
חשוב לדעת.
במיון מוודאים שהילד לא הולך למות בשעות הקרובות, וחלאס.
לא בודקים בכלל מקור ארוך טווח לשלשולים מתמשכים או הקאות חוזרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תינוק שכבר מעל 4 חודשים לא מרגיש טוב (שילשולים/הקאות/חום/עייפות)
בכל הבדיקות האפשריות לא נמצא משו חריג (דם/צואה וכו)
אני מאמינה שזה קשור ברגש - האמא עברה רבות לפני הלידה ולאחריה.
אשמח לקבל מידע על טיפול רגשי בגיל הזה, עדיף באיזור בית שמש/ירושלים
בן כמה הוא עכשיו? יכול להיות שיניים
יש כאלה שלוקחים מאוד קשה
אחותי עברה סיוט עם הבן שלה ואחרי איזה שלושה חודשים ראתה 2 שיניים וככה כל שן
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בן כמה הוא עכשיו? יכול להיות שיניים
יש כאלה שלוקחים מאוד קשה
אחותי עברה סיוט עם הבן שלה ואחרי איזה שלושה חודשים ראתה 2 שיניים וככה כל שן
יכול להיות.
אני קצת פחות מאמינה.
הוא כבר תקופה של כמעט 5 חודשים משלשל, מקיא, מעלה חום ואין שיניים באופק.
באופן כללי, הוא נראה סמרטוט ואומלל.
לא חושבת שתינוק שמוציא שיניים נראה ככה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מניסיון עם 2 תינוקות. שנולדו אחרי הרבה דרמות וראו את זה עליהם ממש...
הלכתי למישהי מדהימה מדהימה שמטפלת באקסס בארס וTAT.
זה עזר כמו קסם ממש.
תבדקי בגוגל מה זה אקסס בארס.
אם תרצי- זה המספר:0548421322
קוראים לה רבקה.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מכירה מישהי שהבת שלה בגיל שנה כשלא ראתה את אמה היתה כל הזמן בוכה (בשאגות) באופן שהמטפלות לא הסכימו לקבל אותה וטיפול אחד של מח אחד עזר לה והיא נרגעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שלושת המימדים אצל חיה זינגר מירושלים.
שמעתי עליה גדולות ונצורות!
מאד יעזור באופן מיידי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני מאמינה שזה קשור ברגש - האמא עברה רבות לפני הלידה ולאחריה.
כעו"ס קלינית עם התמחות בפסיכותרפיה הורה ילד(טיפול דיאדי) ממוקד טראומה והתקשרות ליל הרך, יכולה לומר שאכן מבצעים טיפול הורה ילד גם בגיאלים מאוד מאוד צעירים.
תינוקות זוכרים אירועים טראומטיים (טראומה זו חוויה גופנית דבר ראשון) וודאי מושפעים ממצב רגשי מורכב של האם.
הטיפול מתבצע הורה-ילד ביחד בחדר, לצד מפגשי הורים.
בנוגע למקרה- וודאי שיש לבדוק ולערוך בירור גסטרו מקיף. רק אח"כ להניח שמדובר בקושי רגשי.
ממליצה לך לחפש מטפלת CPP (פסיכותרפיה הורה ילד ממוקד טראומה והתקשרות בגיל הרך, גישה מוכרת ומוכחת מחקרית )מוסמכת.
לא חושבת שיש הרבה חרדיות מוסמכות, אבל וודאי שיש כאלה.
בזמנו הכרתי מטפלת דתית, שעבדה בלמרחב, שהיתה מוסמכת בגישה. שמה היה שירה קוסקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מיון זה לא בדיקות.
חשוב לדעת.
במיון מוודאים שהילד לא הולך למות בשעות הקרובות, וחלאס.
זה לא נכון.
אמנם לא ישלחו במקום לבדיקות שלא חיוניות אקוטית למקרה,
אבל יקבלו המלצות בשחרור להמשך מעקב ובדיקות רלוונטיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה לא נכון.
אמנם לא ישלחו במקום לבדיקות שלא חיוניות אקוטית למקרה,
אבל יקבלו המלצות בשחרור להמשך מעקב ובדיקות רלוונטיות.
מה שאת מציגה זה מה שאמור לקרות.
לצערי במציאות זה לא בהכרח קורה.
וגם, המרחק משורת המלצה במכתב שחרור לביצוע בדיקה בפועל הוא קצת גדול :sne:
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
חני צבי בביתר
מטפלת במוזיקה
בעלת ניסיון רב בטיפול דיאדי
עובדת בגישת cpp
אם רלוונטי עבורך אבקש את רשותה לכתוב טלפון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה