דרוש מידע טיפים לחנייה.... בבקשה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #3
החניה המסובכת...........
נעמדים עם רכב צמוד מקביל בדיוק לרכב שלפני, (בהנחה שזה רכב קלאסי, אם לא תחפש חניה אחרת:p:p).
סיבוב אחד מלא של ההגה לכיוון הכניסה לחניה, נסיעה איטית עד קרוב למדרכה, וקצת לפני המדרכה סיבוב כל ההגה לצד השני, בהצלחה.
אה, ולא לשכוח להסתכל במראה כי לפעמים יש הפתעות;);):rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ם אני מחפשת טיפים...
אני נוהגת פצצה...
אבל בחניות אני ממש ממש גרועה
זה עושה לי לחץ! -איפה אני יחנה \ איפה אני אמצא חניה נוחה
מה יהיה???
בול כמוני!!
נוהגת בכל רחבי הארץ מצויןןןןןןןן!!!!
אבל מאד חוששת איך אחנה כשאגיע ליעד.
מסוגלת לחנות ממש רחוק, העיקר שיהיה לי מקום חנייה רחב
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש המון סרטונים שעוזרים ...

חניה בניצב


חניה ברוורס







יש המון טיפים, וכל אחד למה שהוא מתחבר, אני בדקתי לפי כמה סימנים ביחד, והכי קל זה לפי המערכת מולטימדיה (צריך להיות במרחק רוחב של אצבע משפת המדרכה)- במידה ויש כזאת מערכת ברכב.. וכמובן שהטסטר לא יראה שחונים לפי המערכת מולטימדיה.. הם לא אוהבים את זה..
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
נצמדים לרכב לפני אבל לא לגמרי שהמאחורה של הרכב שלנו יהיה מאחוריו בערך חצי מטר ואז מסובבים הגה שלם לימין ואז נוסעים רוורס ושרואים את המדרכה בין שני הידיות עוצרים ומסובבים את ההגה שני סיבובים ורבע לצד השני ומתיישרים

וחניה בניצב עוברים את החנייה שרוצים לחנות בה ועוברים גם כמעט את כל הרכב שלפניו שיהיה בערך פנס לפנס ואז מסובבים את ההגה סיבוב ורבע ימינה ומרוורסים לאט לאט עד שנהיים ישרים ואז מיישרים את ההגה וממשיכים רוורס עד הסוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אבל "הקדימה" שלי לא יכנס באוטו לפני - כשאני מחזירה את ההגה?...
צריך כמובן להסתכל שזה לא קורה, אבל בעיקרון לפי כלל זה עובד מצוין בחניות לטווח אפס, כלומר אפילו לתוך חניה שאחר כך מאד קשה לצאת ממנה:rolleyes::rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הוראות שקבלתי...
יש פה פרט או שניים שרלוונטיים לרכב ספציפי, אבל אם פועלים בדיוק ככה - זה עובד IMG-20190129-WA0000.jpgIMG-20190129-WA0001.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
הכי חשוב,
לא להיות בלחץ.
אנחנו בישראל לא בשוויץ, אנשים צופרים ומלחיצים.
תהיי רגועה.
אם את נוהגת מעולה, אין סיבה שלא תצליחי לחנות.
רכב זה רק מיומנות, וב"ה יש לכם את זה.
רק לא להתייחס בכביש לכל הנודניקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני רואה שיש חילוקי דעות - האם את כל ההגה או רק שני סיבובים ורבע...
וכן איפה לעמוד - במקביל ממש או טיפה מאחור
??!!
זה תלוי אחד בשני.
אם עומדים רחוק ומגיעים בזוית פתוחה, הרכב כולו בפנים וצריך את כלל ההגה.
אם מגיעים יותר בניצב יחסית, צריך פחות חדות בסיבוב כדי שהרכב יתלבש לתוך החניה....
לא לערבב הנחיות, או כך או כך, שניהם יכולים לעבוד.
לא לשכוח מראות מראות מראות כל הזמן, ולעשות לאט לאט ובסבלנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הייתי מציע ללכת לרחוב שיש שם חניות פנויות ומסומנות ולהתחיל להיכנס ברוורס
הייעד הוא שקצה הרכב יהיה מקביל לפס הקדמי נכנסים לחניה ולא עוברים את הפס האחורי
לעשות את זה כל כמה ימים לאורך זמן עד שתקבלו את הביטחון לחנות גם בין מכוניות
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני עכשיו באמצע לימוד נהיגה וכשמגיעה לבצע חניה המורה אומר לי להסתכל על המערכת מולטימדיה שברכב, פחות מתעכב איתי על המראות...
בטסט לא עוברים ככה? למה המורה לא אומר לי שבטסט חובה להסתכל במראות ולא במערכת מולטימדיה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני עכשיו באמצע לימוד נהיגה וכשמגיעה לבצע חניה המורה אומר לי להסתכל על המערכת מולטימדיה שברכב, פחות מתעכב איתי על המראות...
בטסט לא עוברים ככה? למה המורה לא אומר לי שבטסט חובה להסתכל במראות ולא במערכת מולטימדיה??

לא יכול להיות
חובה להסתכל במראות חוץ מהמערכת מולטימדיה.. המערכת לא מכסה את כל המרחב
וחוץ מזה גם אם לומדים לפי המערכת מולטימדיה- בטסט אל תראה/תראי לטסטר שאתה חונה לפי זה.. ותסתכל בכל מקרה בכל המראות
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא יכול להיות
חובה להסתכל במראות חוץ מהמערכת מולטימדיה.. המערכת לא מכסה את כל המרחב
וחוץ מזה גם אם לומדים לפי המערכת מולטימדיה- בטסט אל תראה/תראי לטסטר שאתה חונה לפי זה.. ותסתכל בכל מקרה בכל המראות
כמובן שאני מסתכלת גם עכשיו במראות, אבל התחושה שהמורה נותן לי זה להסתמך בעיקר על מה שרואים במערכת...
באמת אין לי מושג איך אח"כ אעשה חניה בפועל בלי המערכת הזאת (שכמובן לא נמצאת ברכב שלי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני עכשיו באמצע לימוד נהיגה וכשמגיעה לבצע חניה המורה אומר לי להסתכל על המערכת מולטימדיה שברכב, פחות מתעכב איתי על המראות...
בטסט לא עוברים ככה? למה המורה לא אומר לי שבטסט חובה להסתכל במראות ולא במערכת מולטימדיה??


מורה גרוע או חאפר...
מראות זה הדרך להבין בדיוק בין מה אתה נכנס
המולטימדיה אולי עוזרת לגבי המדרכה א כמה העמוד מאחורי קרוב....
בלי קריאת מראות טובה א"א לנהוג בכלל לא רק בחניות

הבהרה.
אני עצמי בתהליך הוצאת רשיון כשנתיים בערך.
כתבתי את זה בתור אחד שמבין מה זה שיעורי נהיגה וגם טסטים וד"ל, ולא ממקום של התנשאות
@שוקוצ'יפס
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה