דרוש מידע טיפים לחנייה.... בבקשה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #41
אותי לימדו (אני באמצע) לעצור במקביל לרכב מרחק מטר ממנו, ליסוע אחורה ברוורס עד שכחצי מהאוטו שלי יהיה בולט ואז לסובב את כל ההגה לכיוון החניה וליסוע לאט עד שרואים במערכת מולטימדיה ובמראה את המדרכה ולאחר מכן לסובב את כל ההגה לצד השני ולהתיישר.
יש בזה שיטות או שהמורה שלי מלמד אותי שונה מכולם?
לא דיבר איתי בכלל על כמות הסיבובים בהגה
ברכב שאני לומד בו זה קורולה ואפשר לסובב לכל צד סיבוב ורבע אז אם מלמדים אותכם לסובב את כל ההגה זה לא כל כך רחוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אני עכשיו באמצע לימוד נהיגה וכשמגיעה לבצע חניה המורה אומר לי להסתכל על המערכת מולטימדיה שברכב, פחות מתעכב איתי על המראות...
בטסט לא עוברים ככה? למה המורה לא אומר לי שבטסט חובה להסתכל במראות ולא במערכת מולטימדיה??
המורה שלי אותו סיפור והוא ממש חצוף
בגלל שהוא אומר לי להיסתכל במולטימדיה והוא הראה לי סימן במסך עד לאיפה צריך להגיע ומאז לסובב את ההגה אבל אני רוצה לדעת גם בלי מסך והוא לא הסביר לי והוא אומר לי שבטסט צריך להיסתכל כאילו במראות אבל מידי פעם לפזול במסך בקטנה ולפי זה ליסוע ובשיעור כשאני מסתכל במסך הוא צועק עלי להיסתכל גם במראה אז אני אומר לו שעכשיו אני מסתכל במסך ובטסט אני יעשה גם וגם אז הוא מתעצבן ובפעם הבאה כשאני מסתכל במראות הוא צועק עלי להיסתכל גם במסך בקיצור מטומטם
חבר שלי הסביר לי להיסתכל במראה ולראות שהמדרכה מגיעה לבין הידיות של הדלתות אז מסובבים את ההגה לצד השני וככה אני עושה אני מסתכל גם וגם ואתמול היה לי טסט והיה חניה פצצה והשני שעשה איתי את הטסט באמת היסתבך בחניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
הכי פשוט בשבילי זה חניה!
1.אני מחפש חניה,
2.נעמד במקביל לרכב החונה
3.במקביל מסתכל ימינה ושמאלה
4.עד שמוצא מישהו שמוכן לעזור לי
5.מתחלף איתו
6.הוא עושה לי את החניה
7.אני מודה לו מאוד
8. זהו! פשוט וקל!!!!
חחחחחחחחחחחחחח קרעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הכי פשוט -

מכניסים את ההילוך לרוורס, נוסעים אחורה עד ששומעים: "בווום" או "קרעעעכץ"

מכניסים חזרה לD, מתקדמים קצת.

מכניסים לP

ומשתדלים להעלם מהאיזור בהקדם האפשרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
המורה שלי אותו סיפור והוא ממש חצוף
בגלל שהוא אומר לי להיסתכל במולטימדיה והוא הראה לי סימן במסך עד לאיפה צריך להגיע ומאז לסובב את ההגה אבל אני רוצה לדעת גם בלי מסך והוא לא הסביר לי והוא אומר לי שבטסט צריך להיסתכל כאילו במראות אבל מידי פעם לפזול במסך בקטנה ולפי זה ליסוע ובשיעור כשאני מסתכל במסך הוא צועק עלי להיסתכל גם במראה אז אני אומר לו שעכשיו אני מסתכל במסך ובטסט אני יעשה גם וגם אז הוא מתעצבן ובפעם הבאה כשאני מסתכל במראות הוא צועק עלי להיסתכל גם במסך בקיצור מטומטם
חבר שלי הסביר לי להיסתכל במראה ולראות שהמדרכה מגיעה לבין הידיות של הדלתות אז מסובבים את ההגה לצד השני וככה אני עושה אני מסתכל גם וגם ואתמול היה לי טסט והיה חניה פצצה והשני שעשה איתי את הטסט באמת היסתבך בחניה
דווקא המורה שלי כיסה לי את המערכת, היום אני מודה לו כל כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
המורה שלי אותו סיפור והוא ממש חצוף
בגלל שהוא אומר לי להיסתכל במולטימדיה והוא הראה לי סימן במסך עד לאיפה צריך להגיע ומאז לסובב את ההגה אבל אני רוצה לדעת גם בלי מסך והוא לא הסביר לי והוא אומר לי שבטסט צריך להיסתכל כאילו במראות אבל מידי פעם לפזול במסך בקטנה ולפי זה ליסוע ובשיעור כשאני מסתכל במסך הוא צועק עלי להיסתכל גם במראה אז אני אומר לו שעכשיו אני מסתכל במסך ובטסט אני יעשה גם וגם אז הוא מתעצבן ובפעם הבאה כשאני מסתכל במראות הוא צועק עלי להיסתכל גם במסך בקיצור מטומטם
חבר שלי הסביר לי להיסתכל במראה ולראות שהמדרכה מגיעה לבין הידיות של הדלתות אז מסובבים את ההגה לצד השני וככה אני עושה אני מסתכל גם וגם ואתמול היה לי טסט והיה חניה פצצה והשני שעשה איתי את הטסט באמת היסתבך בחניה
אולי אנחנו אצל אותו מורה... ;)
נו והעיקר, עברת את הטסט??
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אולי אנחנו אצל אותו מורה... ;)
נו והעיקר, עברת את הטסט??
לא!!!
הוא שכח לשים את המבחן על הגג ונשאר רק ל ומישהו חתך אותי בכביש ראשי אז הוא הזיז לי את ההגה והוא גם עשה לי טסט 35 דקות
חשבתי ללכת להידבק בקורונה עכשיו ולהכניס אותו לבידוד שיהיה לו שבועיים לחשוב על מה שקרה ;) :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
הכי פשוט -

מכניסים את ההילוך לרוורס, נוסעים אחורה עד ששומעים: "בווום" או "קרעעעכץ"

מכניסים חזרה לD, מתקדמים קצת.

מכניסים לP

ומשתדלים להעלם מהאיזור בהקדם האפשרי.
אתה ממש לא @בכיוון הנכון ;)
-----------------


סתם שאלה לכולם
למה עושים חניה לאחור ?
למה לא נכנסים לחניה מקדימה ?
כלומר שמגיעים לרכב שלפני החניה, לסובב את ההגה ימינה ולהכנס לחניה בנסיעה קדימה !

אין לי שמץ של מושג בזה, לא עשיתי שיעורים אף פעם ואני לא יודע איך נוהגים, כך שנא לנסות להסביר לי יפה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
בעלי אמר לי פעם שיטה שהמורה נהיגה שלו לימד אותו,
שרוצים לדעת מה זה מקביל לרכב ליד, אז זה ממש פשוט, להעמיד את הרכב שלך כשהמראה הימנית בין שני הדלתות של הרכב ליד, ואז להתחיל להיכנס ברוורס, ומסתכלים במראה מתי הידית של הדלת האחורית של הרכב שלך כאילו נוגעת בשפת המדרכה, (כלומר שהיא ממש מעל השפה), ואז הגה מלא צד שני, והרכב בפנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אכן לא הייתי מגדירה את המורה שלי כתותח... המטרה שלו להעביר טסט. וזהו. (זה מאד בולט)
אני מרגישה כן די שולטת ומקפידה להסתכל הרבה במראות אבל זה מגיע יותר מעצמי מאשר מהמורה...

ואל תגידו לי לעבור מורה כי אני כבר מריחה את הטסט.... :eek:
לדעתי באמת בשיעורי נהיגה אין עניין בכלל ללמוד חניות, זה נטו עניין של מיומנות.
כל הנהיגה זה מיומנות, רק שבדרך אנשים יכולים למות:(:(:(:(, ולכן חייבים ללמוד, אבל חנייה זה לא כך ולכן העיקר לדעת בטסט להסתכל טוב במראות, אם יש מצלמה ואין חשש אמיתי שניתקע במשהו, אז העיקר לעבור בטסט, ואז לצאת לדרך ולהתחיל לעשות לפי הכללים שכתבנו כאן בארוכה עד שמתרגלים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אתה ממש לא @בכיוון הנכון ;)
-----------------


סתם שאלה לכולם
למה עושים חניה לאחור ?
למה לא נכנסים לחניה מקדימה ?
כלומר שמגיעים לרכב שלפני החניה, לסובב את ההגה ימינה ולהכנס לחניה בנסיעה קדימה !

אין לי שמץ של מושג בזה, לא עשיתי שיעורים אף פעם ואני לא יודע איך נוהגים, כך שנא לנסות להסביר לי יפה:)
א. כדי שבבוקר כשנצא בלחץ, נוכל לצאת מהר מהר מהר.....
ב. לא יודע אם תבין אותי אבל ליסוע אחורה עם האוטו זה הרבה יותר קל ומדויק, המראות נותנות פרספקטיבה רחבה על כל תזוזה, וכל מילימטר נשלט, קדימה בחניות זה קשה שבעתיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
א. כדי שבבוקר כשנצא בלחץ, נוכל לצאת מהר מהר מהר.....
מה זה קשור למה ששאלתי ?
גם לפי מה ששאלתי אפשר לצאת מהר מהר, כי הרכב נמצא עם הפנים קדימה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לא זכיתי להבין כוונתך
???????????????
התכוונתי שכמו שמגיעים לחניה ואז נוסעים אחורה כדי לחנות
באותה המידה אפשר להכנס לחניה בנסיעה קדימה וגם אז היציאה תהיה בנסיעה קדימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
התכוונתי שכמו שמגיעים לחניה ואז נוסעים אחורה כדי לחנות
באותה המידה אפשר להכנס לחניה בנסיעה קדימה וגם אז היציאה תהיה בנסיעה קדימה
משהו פה לא מובן לי.
אם נכנסתי לחניה עם הפנים קדימה, לצאת זה יהיה ברוורס, לא ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
משהו פה לא מובן לי.
אם נכנסתי לחניה עם הפנים קדימה, לצאת זה יהיה ברוורס, לא ??
למה ברוורס ?
איך שנכנסת, כך אתה יוצא !
אה, נראה לי שאנו מדברים כל אחד על שני חניות שונות :)
אתה מדבר על חניית ניצב, ואני מדבר על חנייה בין שני רכבים ששני הדלתות הימניות צמודות למדרכה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
למה ברוורס ?
איך שנכנסת, כך אתה יוצא !
כנראה התכוונת לחנייה לאורך, רק עכשיו הבנתי.
ואם כך התשובה פשוטה, גלגלי האוטו שמתובבים הם רק הקדמיים, ולא האחוריים.
ולכן כדי ליצור תנוכה אנכית שתאפשר כניסה לתוך מרווח מצומצם אתה צריך את הטיית האוטו מרחוק ולא מקרוב, ולכן כשאתה נוסע אחורה וגלגלי האוטו הקדמיים הם הנכנסים אחרונים, שייך לייצר זוית שתכניס את האוטו לבפנים.
מקווה שעכשיו הובנתי, :eek::eek::eek:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה