דרוש מידע טיפים לחנייה.... בבקשה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #61
@מ הלוי זה נכתב לאחר העריכה
אה, נראה לי שאנו מדברים כל אחד על שני חניות שונות :)
אתה מדבר על חניית ניצב, ואני מדבר על חנייה בין שני רכבים ששני הדלתות הימניות צמודות למדרכה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני למדתי נהיגה על רכב פיצפון
ויש לנו רכב ענקקק (רחב וארוך)
וכל מה שלימדו אותי על חניה במקביל לא עזר לי. אצלינו זה הולך סיבוב ההגה לצד שמאל, ואז ישר מטר או שניים, ואז רק סיבוב לצד ימין. ואני לא יודעת אף פעם מתי בדיוק הישר ומתי הימין.
נס שגם בבית וגם בעבודה יש לי לרוב חניה רגילה, ואני נכנסת ברוורס די בקלות.

אני נוהגת שנתיים! ורק פעמיים (כשהייתי חייבת ממש) הצלחתי לחנות בניצב. (איך בעלי אומר, את רואה כשאת צריכה את יכולה...)
ואני לא חושבת שנשים נהגות יותר טובות או פחות, זה פשוט עניין שבחניה הן פחות בטוחות בעצמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
גם אני מחפשת טיפים...
אני נוהגת פצצה...
אבל בחניות אני ממש ממש גרועה
זה עושה לי לחץ! -איפה אני יחנה \ איפה אני אמצא חניה נוחה
מה יהיה???
יש לך חיישני רוורס?
(גם בלי מצלמה)
זה מאוד עוזר בחניות
מציל חיים ורכבים....
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני פשוט לא מאמין שיש מורים שאומרים להסתכל על המסך בחניה ברוורס, ככה מלמדים?!
אני למדתי בשיעורים כמה פעמים חניה ברוורס ימינה והוא אמר לי להסתכל במראה הקטנה הנוספת שיש לו מעל המראה הרגילה ולראות שקצה האוטו כיסה את כל המדרכה (משו כזה, אם אני זוכר נכון), אבל ב"ה לא נדרשתי לחנות בטסט... יש לי חבר שלמד הרבה הרבה זמן נהיגה, והוא למד חניה לכל הכיוונים... (ימינה- קדימה אחורה, שמאלה- קדימה אחורה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בלת"ק
מה שהכי מבלבל בחניה זה שבשלב כלשהוא באמצע הסיבוב זה נראה שהולכים להיכנס ברכב הסמוך החונה
מה שגורם לסובב את ההגה הפוך ואז החניה לא טובה
צריך לדעת לא להיבהל מזה כי כשהרכב משלים את הזווית הוא מתיישר
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
רגע אני רוצה להבין
היום חונים רק דרך המראות ??
ראיתי הרבה כאלה שבכלל לא מסתכלים במראות אלא מסובבים את הראש וחצי גוף לחלון האחורי וכך נוסעים רוורס
זה שיטה ישנה ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
מה המטרה שלך?
אם המטרה היא לעבור טסט- אז לעבוד בשיטה של המורה לנהיגה.
הבעיה היא שהשיטות שלהם מסתמכות על מערכת נולטימדיה/מראות צד פנורמיות שאין בכל רכב רגיל, ולכן-
אם את כבר נוהגת-
א. ממליצה במידת האפשר לחפש חניה בניצב ולא במקביל, זה הרבה יותר פשוט.
(בעבר הייתי גם מתרחקת מהיעד העיקר לא לחנות במקביל. היום אם יש לי חניה בניצב במקום אעדיף אותה, אבל אל לא- אחנה במקביל)
אם חונים בניצב בד"כ פשוט יותר להכנס ברוורס ולצאת ישר מאשר להפך.
ב. לא לפחד לטעות ולתקן. גם אם הרכב שמאחורייך צופר. לאט לאט משתפרים ויש פחות תיקונים, אבל גם אם יש- לא נורא. זה לא טסט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אף פעם לא נהגתי אפילו באופניים [מגיל 6]
אבל קראתי פעם שנשים במיוחד מתקשות עם חניה
האשכול הזה די מאשש את התזה
מענין למה
לא פעם אני נתקלת בתגובות שממש, אבל ממש מתאימות בסגנון התוכן לכינוי המשתמש ואני שואלת את עצמי, זה צירוף מקרים? או שהם משנים את שם הפרופיל לפני התגובה???
מעניין....:):rolleyes:;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
לא פעם אני נתקלת בתגובות שממש, אבל ממש מתאימות בסגנון התוכן לכינוי המשתמש ואני שואלת את עצמי, זה צירוף מקרים? או שהם משנים את שם הפרופיל לפני התגובה???
מעניין....:):rolleyes:;)
1605397700613.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני מתקשה בחנויות ואשתי מלמדת אותי על אף שהיא פחות ממני בכביש, זה כנראה עניין של תפיסת מרחב שיש כאלה שטובים בזה ויש כאלו שצריכים להתאמץ יותר ולא עניין של נשים או גברים.
בלימודי הנהיגה למדתי רק לפי המצלמה בהתאם לנוסחה, המורה לימד להשתמש במראה רק כדי לראות שרכבים לא מתקרבים, גם ככה בחנו אותי ואני חושב שאת כולם בוחנים ככה נכון לשנת 2025, הבעיה שהרכב שקניתי הוא ישן ללא כל מסך, רק מראות.
אבל אשתי תוך כמה ימים תפסה את הפואנטה וחונה אלוף וגם בלימודי הנהיגה היא אמרה למורה אני לא צריכה שתלמדי אותי, תפסתי את הפואנטה לבד.
אם זאת אני עברתי בטסט ראשון ולה היה מעט יותר קשה לעבור את הטסטים. אולי גם קשור לעיר שבה היא למדה.
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה