דרוש מידע טרם - למה השירות שם גרוע?

  • הוסף לסימניות
  • #21
זה קטע...
100% מהציבור שונא את טרם, ואני בכללם.. יושב כאן אחד ויחיד ומהלל ומשבח..
ממש תחושה כאילו יש לו מניות שם.

בכל אופן, כשאני הייתי צריכה משהו לילד, הלכתי ישירות לשניידר, והוצאתי מהקופ"ח טופס 17..
מי בכלל הולך לטרם? נראלי שכיום לא אמור להיות המתנה בכלל, כי אף אחד לא הולך לשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בעיר מגורי יש מוקד של קופת החולים 24/7
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הרבה דברים.

יצא לי להיות בטרם בבית שמש.
סניף גדול, מרווח.
והכל זז כל כך לאט, ואיש לא מתעניין בך, ויש תחושה ברדקית כזו שקשה להגדיר במילים.
זה עקבי, ואני שומע את זה שוב ושוב.

חבר ביתריסט, למשל, סיפר לי שהופנה לטרם שם. הוא מגיע - הדלת סגורה. מלוכלכת, אגב. הוא דופק ודופק, אחרי 5 דקות מגיע אח מנומנם. לגמרי חסר רצון לעזור. עם פרצוף סתור שינה.
מסביר לו שהוא רק אח, ומבהיר לו שהוא יכול רק להזמין לו אמבולנס, ולחייב אותו ב 150 שקל דמי שירות...


חחחח, חזק:)
קח
אבל מה זה קשור לחרדים?
מרכזי הרפואה הדחופה גם בצפון ודרום הארץ ידועים ברמת שירות וכ"א נמוכה במיוחד. טובי הרופאים לא מגיעים לשם.
וזו לשון המעטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
למה לא כל קופות החולים בהסדר איתם? למה מאוחדת בהסכם רק למיון גניקולוגי? ולאומית - מן הראוי שתשים את שיקולי המקצועיות על פני הפן הכספי (יש קשר בין הנהלת טרם ללאומית) - ואת זה אני אומרת כלקוחת לאומית מרוצה מאד.
ביררתי בעבר, מאוחדת נמצאת בבעיה היא השקיעה הון בבמוקד בהטורים שיש שם כמעט הכל חוץ מגניקולוגי, לכן גניקולוגי הם מפנים ליד שרה.
יצא לי להיות כמה וכמה פעמים בהטורים בלילה ובשבתות, זה לא מגיע לשירות של יד שרה אבל מקצועי וסביר בהחלט, ודאי לא בר השוואה לסיפורים שמסופרים על טר"ם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ביררתי בעבר, מאוחדת נמצאת בבעיה היא השקיעה הון בבמוקד בהטורים שיש שם כמעט הכל חוץ מגניקולוגי, לכן גניקולוגי הם מפנים ליד שרה.
יצא לי להיות כמה וכמה פעמים בהטורים בלילה ובשבתות, זה לא מגיע לשירות של יד שרה אבל מקצועי וסביר בהחלט, ודאי לא בר השוואה לסיפורים שמסופרים על טר"ם.
תודה.
גם הייתי שם, ועדיין אין להם מענה. כלקוחת מאוחדת (בזמנו) הפנו אותי לטרם או למיון.
ותשובתכם, אגב, לא עונה על השאלה. אם טרם כן - למה יד שרה לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני מכירה מקרוב סיפור של רשלנות הזויה בטרם.
אדם מבוגר שהייתה לו שושנה ברגל, אבל הם לא אבחנו נכון, שלחו אותו הביתה עם אנטיבוטיקה לא תואמת (אבחנו בזלזול , למרות שהרגל היתה נפוחה ואדומה כולה).
בנס הרגל נצלה אחרי טיפול מאסיבי בבית חולים.
מאז לא נותנת בהם אמון בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תודה.
גם הייתי שם, ועדיין אין להם מענה. כלקוחת מאוחדת (בזמנו) הפנו אותי לטרם או למיון.
ותשובתכם, אגב, לא עונה על השאלה. אם טרם כן - למה יד שרה לא?
לא יודע
לדעתי ההסדרים עם יד שרה יקרים (מסתבר לא?), ובטרם כמה גרושים.
למה הייתם ושם ואין להם מענה לגניקולוגי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מסכימה עם הנכתב - רק חלקית.
לצערי יצא לי להגיע לכמה סניפים שונים של טרם, כמה וכמה פעמים.
מבחינת שירות ויחס - לא הרגשתי זלזול בכלל, ברוב הפעמים היחס היה נעים ומכבד
ההמתנה לא היתה ארוכה בכלל, וההתנהלות עשתה רושם בסדר גמור.

הגענו פעם עם תינוק וקוצר נשימה חריף, היחס בקבלה היה מהיר ויעיל
ולאחר שנתנו לו חמצן ועדיין הסיטורציה נותרה נמוכה,
מהר מאוד היינו על אמבולנס שטס לשע"צ.

מה שכן, מתסכל מאוד (מאוד מאוד!) שרוב מוחץ של הרופאים שם ערביים.
מה לעשות, בקטע הזה אני גזענית, מרגיש מאוד לא מקצועי ולא אמין
ואכן הרבה פעמים המקצועיות שם ברמת סנדלריה.
הולכים לשם רק בשבתות כשנתקעים, או באמצע הלילה
וגם - רק כשנראה שלא קיימת סכנת חיים חלילה.

אגב, מקים טר"ם היה ד"ר דוד אפלבאום הי"ד,
שנרצח עם ביתו נאווה ערב חתונתה בפיגוע בקפה הילל (ומשמלת הכלולות שלה יצרו את הפרוכת המפורסמת בקבר רחל).
כל פעם שאני מגיעה ורואה את כמויות הערבים ששם, אני מצטערת בשבילו על המיזם שהקים והיה יכול להיות נפלא כ"כ, ומה היה חושב אם היה חי היום ורואה את כמויות הישמעאלים ששורצים שם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא יודע
לדעתי ההסדרים עם יד שרה יקרים (מסתבר לא?), ובטרם כמה גרושים.
מאיפה ההחלטה?
למה הייתם ושם ואין להם מענה לגניקולוגי?
לא כל צורך הוא כזה.
אצלי זו היתה פעולה כירורגית באצבע, טוב?
במאוחדת לא היה להם מענה
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני מכירה מקרוב סיפור של רשלנות הזויה בטרם.
אדם מבוגר שהייתה לו שושנה ברגל, אבל הם לא אבחנו נכון, שלחו אותו הביתה עם אנטיבוטיקה לא תואמת (אבחנו בזלזול , למרות שהרגל היתה נפוחה ואדומה כולה).
בנס הרגל נצלה אחרי טיפול מאסיבי בבית חולים.
מאז לא נותנת בהם אמון בכלל.
חשוב שאנשים ידעו - טרם זה לא תחליף לרופא!
ואפילו לא רופא משפחה.
תמיד כשהלכתי לטרם, זה היה רק כי העיתוי לא איפשר ביקור רופא רגיל (שבת, שעת לילה וכו').
ומיד כשהתאפשר - הלכנו לרופא רגיל.

אי אפשר לסמוך על חוות הדעת הרפואית שלהם ב-100%.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תמיד כשהלכתי לטרם, זה היה רק כי העיתוי לא איפשר ביקור רופא רגיל (שבת, שעת לילה וכו').
וזה היה במוצאי חג שלא היה רופא.
הרגל בבוקר אח״כ היתה נראית מחריד (נחסוך כאן את התיאור)
וכמובן עפו לבית חולים.
אבל הפשע שלהם באבחון בלתי נסלח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מסכימה עם הנכתב - רק חלקית.
לצערי יצא לי להגיע לכמה סניפים שונים של טרם, כמה וכמה פעמים.
מבחינת שירות ויחס - לא הרגשתי זלזול בכלל, ברוב הפעמים היחס היה נעים ומכבד
ההמתנה לא היתה ארוכה בכלל, וההתנהלות עשתה רושם בסדר גמור.
בטרם בירושלים, חייבת לציין שהייתי בהחלט מרוצה. נאלצתי להות שם פעמיים, והיחס היה אדיב, וב"ה גם האבחנה.
במקומות אחרים - זוועה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בטרם בירושלים, חייבת לציין שהייתי בהחלט מרוצה. נאלצתי להות שם פעמיים, והיחס היה אדיב, וב"ה גם האבחנה.
במקומות אחרים - זוועה
את מתכוונת לטרם בשרי ישראל?
גם לי יש דברים טובים לומר עליהם.

בסניף טרם אחר בירושלים, הסנדלרות היתה נהדרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בטרם בירושלים, חייבת לציין שהייתי בהחלט מרוצה. נאלצתי להות שם פעמיים, והיחס היה אדיב, וב"ה גם האבחנה.
במקומות אחרים - זוועה
גם אני הייתי פעמיים בטרם בירושלים - והייתי מרוצה. בשרי ישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
  • הוסף לסימניות
  • #37
דווקא השירות בבני ברק לא נורא (חוץ מפעם אחת שהיה לא נעים בכלל...) בהשוואה למיון בביה"ח כי גם שם זה לא תענוג גדול ומותחים שם את הזמן. כל אחד במיון בא להשתעל על המזכירות האומללות כדי להוכיח עד כמה מצבו קריטי כך ש"טרם" בהשוואה לא גרועים כ"כ

מבחינה מקצועית בטרם אני מרגיש עכבר מעבדה של סטאז'רים ערבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מעולם לא דרכתי שם וגם לא אדרוך שם. מספיק לי לקרוא פה ושם בשביל לא להסתכן..
אם ח"ו אצטרך, אלך רק למיון בביה"ח או ליד שרה (-מדהים שם היחס והמקצועיות!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
פורסם אתמול ע"י ח"כ אורי מקלב שהציבור החרדי הוא 23% מתושבי המדינה (בהקשר לחופים נפרדים)
אני לא רואה יחס כזה באחוזים אצל הרופאים. בקיצור כוונתי שכל זמן שאין חרדים או חרדיות שילכו ללמוד רפואה שלא נתפלא שהערבים נמצאים בתחום הרפואה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה