דרוש מידע טרם - למה השירות שם גרוע?

  • הוסף לסימניות
  • #41
בתחום הגניקולוגי במאוחדת יש את בית אגד. לא יודעת אם הם פתוחים כל היום.
בטרם ברי ישראל השרות הוא בסדר החסרון שכולם שם ערבים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בוא נקווה שהבעלים החדשים של טרם(צבר) ישנו את שיטת העבודה שם ודרך אגב לאומית שותפה בטרם
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הזוי....
חשבתי רק אצלנו
לפני חודשיים לבן שלי היה קוצר נשימה בלילה
שעות בתורררר
דרך אגב היחס שלהם ממש טוב
בקיצור שלחו אותנו לבית בלי אנטיביוטיקה כי אמרו שזה ווירוס
אחרי חמשה ימים שהבן שלי עדיין ממשיך להשתעל
הם התקשרו ואמרו שעברו על הצילום ובסוף זה דלקת ריאות!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בתחום הגניקולוגי במאוחדת יש את בית אגד. לא יודעת אם הם פתוחים כל היום.
בטרם ברי ישראל השרות הוא בסדר החסרון שכולם שם ערבים!!!!
בית אגד פתוח עד בערך 5 אחצ''ה
אם צריך משהו בתחום בזמנים אחרים כמו ערב, יום שישי וכד' מאוחדת מפנה למיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אופניים חשמליות-למה הם כל כך גרועות

שאלה : למה אנחנו משלמים על אופניים חשמליות?
רכב הרבה יותר טוב,
יותר נוח
יש מזגן
נוסע יותר מהר
הרבה יותר בטיחותי
למה אנשים עדיין נוסעים בזה?
דעתכם ידידיי

אז הנה דעתי: רכב הוא הרבה יותר נוח אבל הוא הרבה הרבה יותר יקר, ברור שעדיף רכב אבל הוא עולה המווווון

ולעניינו, מיון עולה בסביבות האלף ש"ח טרם בערך עשר אחוז, השרות של טרם הוא יותר מעשר אחוז ממיון, הרבה יותר.
למה לא מתלוננים מדוע הקופות חולים מפנים לבתי חולים ציבוריים ולא לבתי חולים פרטיים. תשובה: הם עולים פי כמה.
מה לעשות, אי אפשר לשלם קצת ולקבל הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אגב, למבוטחי לאומית
(יתכן וקיים בעוד קופות, אני פשוט מבוטחת בלאומית ויודעת מה קורה שם)

אם אתם צריכים לגשת למיון ולא רוצים לשלם,
הכי פשוט - מתקשרים למוקד ייעוץ אחיות של הקופה,
פתוח 24 שעות ומאוייש ע"י אחיות ופרמדיקים (סתם ככה ממליצה מניסיון להתייעץ איתם),
מפרטים את הבעיה, ואם נשמע להם שיש צורך במיון - הם מוציאים הפניה מיידית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אגב, למבוטחי לאומית
(יתכן וקיים בעוד קופות, אני פשוט מבוטחת בלאומית ויודעת מה קורה שם)

אם אתם צריכים לגשת למיון ולא רוצים לשלם,
הכי פשוט - מתקשרים למוקד ייעוץ אחיות של הקופה,
פתוח 24 שעות ומאוייש ע"י אחיות ופרמדיקים (סתם ככה ממליצה מניסיון להתייעץ איתם),
מפרטים את הבעיה, ואם נשמע להם שיש צורך במיון - הם מוציאים הפניה מיידית.
בכל הקופות, אם כי האחיות לא ממהרות להוציא הפניה למיון כ"כ מהר
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הרבה דברים.

יצא לי להיות בטרם בבית שמש.
סניף גדול, מרווח.
והכל זז כל כך לאט, ואיש לא מתעניין בך, ויש תחושה ברדקית כזו שקשה להגדיר במילים.
זה עקבי, ואני שומע את זה שוב ושוב.

חבר ביתריסט, למשל, סיפר לי שהופנה לטרם שם. הוא מגיע - הדלת סגורה. מלוכלכת, אגב. הוא דופק ודופק, אחרי 5 דקות מגיע אח מנומנם. לגמרי חסר רצון לעזור. עם פרצוף סתור שינה.
מסביר לו שהוא רק אח, ומבהיר לו שהוא יכול רק להזמין לו אמבולנס, ולחייב אותו ב 150 שקל דמי שירות...


חחחח, חזק:)
קח
גם לי יצא כמה וכמה פעמים לצערי להגיע לסניף בית שמש
והיה שירות מקסים!
אין לי אפילו לא תלונה אחת גם אם ינסה לגרד משהו...
באנו פעם אחת במוצאי צום-
כלומר עומס של החיים.. ולמרות זאת היה יחס נפלא!
לפני כחודש באנו שוב, במקרה של התיבשות קשה
הגענו באמצע הלילה, והצות אנושי, זמין, ואכפתי!
רושמת זאת-
רק כדי שתבינו שלא בהכרח שווה לפתוח אשכול כזה
כש1. לא יצא מזה שום דבר. 2. יתכן וזו חוויה אישית שלכם.
בל אופן
אלו הם ה"חוויות" שלי
מביקור בטרם
שום תלונה!!
ושלא נזדקק....
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
בוא נקווה שהבעלים החדשים של טרם(צבר) ישנו את שיטת העבודה שם ודרך אגב לאומית שותפה בטרם
זה עובר ל"צבר" ???????????
ה' ישמור!!! אוף!! אוף!! אוף!!
הייתי מאושפזת באשפוז ביתי תקופה ארוכה בצבר, ועד שלא איימתי והרמתי את לאומית על הרגליים לא הסכימו להחליף לי לעבור להום קיור.
החלפתי כמה פעמים אחים ורופאים, סטאז'רים מזעזעים שלא מבינים מהחיים שלהם!!!!
ברמה ששאלתי את הרופא אם יש לו תעודה, כי אני לא מאמינה שהוא עד כדי כך לא יודע על מה הוא מדבר.
דברים הזויים!!!!
כמעט כולם שם ערבים, מפגרים, אחד היהודים שבא אלי- סיפר לי שלא מתחילים איתם בלימודים ונותנים להם תעודה, למרות שחסר להם ידע בסיסי, הם לא עוברים בחינות וכו'...
ואכן לצבר ולאומית יש שת"פ
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
זה עובר ל"צבר" ???????????
ה' ישמור!!! אוף!! אוף!! אוף!!
הייתי מאושפזת באשפוז ביתי תקופה ארוכה בצבר, ועד שלא איימתי והרמתי את לאומית על הרגליים לא הסכימו להחליף לי לעבור להום קיור.
החלפתי כמה פעמים אחים ורופאים, סטאז'רים מזעזעים שלא מבינים מהחיים שלהם!!!!
ברמה ששאלתי את הרופא אם יש לו תעודה, כי אני לא מאמינה שהוא עד כדי כך לא יודע על מה הוא מדבר.
דברים הזויים!!!!
כמעט כולם שם ערבים, מפגרים, אחד היהודים שבא אלי- סיפר לי שלא מתחילים איתם בלימודים ונותנים להם תעודה, למרות שחסר להם ידע בסיסי, הם לא עוברים בחינות וכו'...
ואכן לצבר ולאומית יש שת"פ
זה לא לשון הרע טהור??
תקנו אותי...
(לא מתימרת להיות צדיקה... פשוט החשיפה בפרוג כ"כ גדולה
ולא היתי לוקחת סיכון לפרסם ככה... סתם פיטפוטי סרק..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
זה לא לשון הרע טהור??
תקנו אותי...
(לא מתימרת להיות צדיקה... פשוט החשיפה בפרוג כ"כ גדולה
ולא היתי לוקחת סיכון לפרסם ככה... סתם פיטפוטי סרק..)
הלוואי והיה לנו אפשרות לפרסם במדיות רחבות יותר,
על מנת שהציבור יתעשת ויצביע ברגליו.
אבל אולי יש יהודי אחד שבזכותי יירתע מלקבל שם שירות בעיניים עצומות, אלא, ינסה לקבל שירות רפואי מיטבי
והיה זה שכרנו.
מצווה גדולה להזהיר תמימים.
מדובר על שירות שאמור להיות רפואי ומציל חיים, אך עלול להביא לסכנת חיים ח"ו.
אני לא מצאתי באשכול הזה פטפוט סרק אחד, כולם פה כותבים ממקום נקי וטהור של דאגה לאחים שלנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
גם לנו הייתה התנסות עם טעות באבחון לפי צילום אצל טרם. רק הפוך ממה שכתבו פה על שבר בטעות, ואולי גרוע יותר:
פשוט לא זיהו שיש שבר!
ערכו צילום ושלחו הביתה, כי אין שבר.
אחרי שבוע התקשרו ובישרו שבישיבת רופאים הבחינו שבעצם כן יש שבר ושנחזור לגבס...
הזוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
הלוואי והיה לנו אפשרות לפרסם במדיות רחבות יותר,
על מנת שהציבור יתעשת ויצביע ברגליו.
אבל אולי יש יהודי אחד שבזכותי יירתע מלקבל שם שירות בעיניים עצומות, אלא, ינסה לקבל שירות רפואי מיטבי
והיה זה שכרנו.
מצווה גדולה להזהיר תמימים.
מדובר על שירות שאמור להיות רפואי ומציל חיים, אך עלול להביא לסכנת חיים ח"ו.
אני לא מצאתי באשכול הזה פטפוט סרק אחד, כולם פה כותבים ממקום נקי וטהור של דאגה לאחים שלנו.
לא הובנתי...
לא התכונתי סרק- במשמעות של סתם, יותר במשמעות של לא יועיל...
אבל סבבה זו דעתך,
ואני מקבלת אותה גם אם לא לגמרי מסכימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אחרי פעמיים שהייתי בטרם ב"ב
יחס מזלזל והמקצועיות לא משהו
אני מבקשת הפניה רק לבי"ח
אני בלאומית ואף פעם לא עשו לי בעיות כשרציתי הפניה למיון נתנו לי מיד לאן שרציתי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה