בקשה טרמפיסטים בפורים?!

  • הוסף לסימניות
  • #1
כידוע, בבני ברק אין תחבורה ציבורית עירונית בפורים בכלל 😡, שזה אומר להיסחב עם ילדים מחופשים ומשלוחי מנות מקצה אחד לשני של העיר ואין עוד ברירות.
אנשים בעלי רכבים מצידם משתדלים שלא לעצור לרגע את רכבם כשהם בתוכו מחשש שיכור שידביק את פרצופו המבחיל (מריח האלכוהול) אל תוך חלל האוטו, ולקינוח גם יקיא לתוכו תוך כדי שירה בגרון ניחר וניסיון התרמה לישיבתו המעטירה.

תכל'ס מה אני רוצה?
אולי אם תראו שיש מישהו שמנופף ידיו לטרמפ, והוא מלווה בילדים קטנים (או שבכלל אישה נוהגת ורואה אישה אחרת נסחבת עם ילדיה, או ממתינה עד בוש בתחנת אוטובוס), אתם רואים שהם לא שיכורים, אולי להם כן תעצרו?

כל הפושט יד (ואינו שיכור) - עוצרין לו 😉

תודה רבה מראש
אבא שנסחב מרמת אלחנן עד לאיזור בית הכנסת הגדול עם 3 ילדים קטנטנים עייפים עצבניים ובוכים, אה, עם משלוח מפלצתי בידו האחת, ובשניה דוחף את העגלה. האמא החזיקה את שאר הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תודה על התזכורת

כן רוצה להזכיר שפורים, ילדים, רחוב ומשלוח מפלצתי זה מקור לבלגן ועצבים.
סביר להניח שאם תעלו על טרמפ -המשלוח ברכב יתפרק, שהילדים ישבו על הראש שלכם כי בשאר מושבי הרכב יש משלוחים של בעל הרכב.
שבסוף עוד חלקי תחפושות יישכחו ברכב.
סליחה על הפסימיות אבל בפורים גם ברכב יש מלא מלא בלגן וכאבי ראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הקטע הזה שהכביש סגור לתח״צ ופתוח לתחבורה פרטית הוא בגדר שערוריה!!

אם א״א לשניהם יחד, נראה די ברור מי קודם!! {תחב״צ עירוני קודם לרכב פרטי אם לא הבנתם..}

התחבורה הבינעירונית בלא״ה יצאה החוצה, כך שהכביש צריך להיות פנוי לתחבורה עירונית בלבד!! במהלך כל הפורים!!

{באם היה מקום היה אפשר לתת גם לרכבים אבל אין}

כך שנראה לי הגיוני בשעות העומס {שנה רגילה 14-18 שנה נוכחית 12-15} הכביש פתוח לתחב״צ עירוני בלבד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בנוסף הקטע הזה של השבתת התחב״צ העירוני בלא שום הודעה מוקדמת שנה אחרי שנה על דעת שרירות ליבם של חברת דן הוא פשוט מקומם ולענ״ד גם לא חוקי בעליל!!

מילא היו מפעילים שיקול דעת הגיוני ומבטלים בשעות העומס בלבד, אבל מכיון שהוא לא קיים מ9 בבוקר ועד חצות הלילה, לכאורה זה דבר המצריך פנייה דחופה למשרד התחבורה ומבקר המדינה..

{אם זה היה חוקי ותקין זה היה מתפרסם במודעות של משרד התחבורה על השינויים לפורים, וכפי שמתפרסם שם השינוי בקווים העירוניים שרק עוברים דרך בני ברק!}
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין מוניות?
ברור שלא.
אין הרבה שמצליחים לעמוד בטירוף של התחבורה הפורימית, והבודדים שכן - לוקחים מחירים מופקעים ונתפסים בשניות.
זה מצב הזוי.
למרות שאני גרה בעיר של ההורים שלי, אני לא מגיעה אליהם בפורים, מילא הלוך, אבל גם חזור, במוצאי פורים, אין תח"צ.
וזה הכי מכעיס. כל האנשים שגרים מחוץ לעיר יכולים לנסוע הביתה שלהם, אבל אלו שגרים בעיר - לא.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
ברור שלא.
אין הרבה שמצליחים לעמוד בטירוף של התחבורה הפורימית, והבודדים שכן - לוקחים מחירים מופקעים ונתפסים בשניות.
זה מצב הזוי.
למרות שאני גרה בעיר של ההורים שלי, אני לא מגיעה אליהם בפורים, מילא הלוך, אבל גם חזור, במוצאי פורים, אין תח"צ.
וזה הכי מכעיס. כל האנשים שגרים מחוץ לעיר יכולים לנסוע הביתה שלהם, אבל אלו שגרים בעיר - לא.
יצא לי להיתקל בזה בשנה שעברה, ביררתי ונודע לי שזה ככה שנים..

ומה שלא מובן לי למה אף אחד לא מתלונן על זה לגופים הרלוונטיים קרי מבקר המדינה/משרד התחבורה?
זה הרי נגד רישיון הקו ומנוגד לחוק! ומשום מה אנשים מקבלים את זה כגזירת גורל..

אולי מכאן תצא הקריאה, לפחות השנה להציף את משרד התחבורה ומבקר המדינה בתלונות על חברת דן וההחלטה השרירותית שלה שלא לבצע תחב״צ פנימי החל מפורים בבוקר ועד גמר השירות ללא שום הצדקה!
{כמובן שייתכן ותגובת הנגד תהיה להפוך את זה לרשמי.. אבל לפחות שלא יסתירו את זה מהציבור כאילו אין כלום..}
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
התחבורה הבינעירונית בלא״ה יצאה החוצה, כך שהכביש צריך להיות פנוי לתחבורה עירונית בלבד!! במהלך כל הפורים!!
לא הגזמנו?
לאסור שימוש ברכב פרטי שאדם משלם עליו אינספור הוצאות לבד, רק בגלל שחברות האוטובוסים החליטו לא להיכנס לעיר?!
(דבר שבהחלט לא מוצדק אבל לא קשור לבעלי הרכבים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בנוסף הקטע הזה של השבתת התחב״צ העירוני בלא שום הודעה מוקדמת שנה אחרי שנה על דעת שרירות ליבם של חברת דן הוא פשוט מקומם ולענ״ד גם לא חוקי בעליל!!

מילא היו מפעילים שיקול דעת הגיוני ומבטלים בשעות העומס בלבד, אבל מכיון שהוא לא קיים מ9 בבוקר ועד חצות הלילה, לכאורה זה דבר המצריך פנייה דחופה למשרד התחבורה ומבקר המדינה..

{אם זה היה חוקי ותקין זה היה מתפרסם במודעות של משרד התחבורה על השינויים לפורים, וכפי שמתפרסם שם השינוי בקווים העירוניים שרק עוברים דרך בני ברק!}
בכל מקרה לא יהיה תחבורה ציבורית,
כי מספיק בחור ישיבה קטנה אחד שעושה את עצמו שיכור ויתחיל לרקוד על הכביש כדי לחסום את כל התחבורה של כל בני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה יעזור לכם שתהיה תחבורה ציבורית?
בכל מקרה אזור איצקוביץ נחסם לתנועה בשעות העומס.

ואני אגלה לכם סוד....
גם בעלי הרכבים בפורים הולכים מקצה לקצה של העיר ברגל.
שימו לב שגם אין כמעט מכוניות פרטיות.

ונגיד שמישהו רוצה לעצור לכם, לאן תיכנסו? מה הסיכוי שיעצור לכם מישהו שכל המושב מאחורה שלו ריק?
וגם זה לא נשמע שמספיק למשפחה בגודל שלכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מה יעזור לכם שתהיה תחבורה ציבורית?
בכל מקרה אזור איצקוביץ נחסם לתנועה בשעות העומס.

ואני אגלה לכם סוד....
גם בעלי הרכבים בפורים הולכים מקצה לקצה של העיר ברגל.
שימו לב שגם אין כמעט מכוניות פרטיות.

ונגיד שמישהו רוצה לעצור לכם, לאן תיכנסו? מה הסיכוי שיעצור לכם מישהו שכל המושב מאחורה שלו ריק?
וגם זה לא נשמע שמספיק למשפחה בגודל שלכם.
גם במוצאי פורים אין תח"צ, כשאין שיכורים בכבישים, והתנועה זורמת כסדרה.
וזה לא נכון שבעלי רכבים לא נוסעים ברכב. הכבישים מפוצצים.
אולי יש כאלו שמעדיפים ללכת ברגל במקום לנסוע ברחובות העמוסים, אבל זו בחירה שלהם.
לאלו שנוסעים בתח"צ לא נתנו בחירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
האמת,
בדיוק מהסיבות הנ"ל החלטנו לקנות רכב...
יש שלב בחיים שרכב הוא מוצר בסיסי.
אולי כדאי לכם לשקול את הנושא.
ודאי יותר פשוט מלבקש מבעלי רכבים להעלות אתכם טרמפ ביום הכי מבולגן בשנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מה יעזור לכם שתהיה תחבורה ציבורית?
בכל מקרה אזור איצקוביץ נחסם לתנועה בשעות העומס.
אין לי כמעט מה לפרגן לעיריית בני ברק, אבל כשמגיע - מגיע!
מה שהיה שנה שעברה - היה הזוי בכל קנה מידה!!!
יצא לי לנסוע את רחוב רבי עקיבא מצד אחד למשנהו בפחות מהזמן הרגיל שלוקח לי כל יום רגיל, אז בנושא זה, אני חייב לציין שלא נכון מה שכתבתם, כי יש שוטרים בכל מטר והתנועה זורמת חלקקק!!!
בנושא הזה עיריית ב"ב הוכיחה ששינוי הוא אפשרי בהחלט. שאפו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין לי כמעט מה לפרגן לעיריית בני ברק, אבל כשמגיע - מגיע!
מה שהיה שנה שעברה - היה הזוי בכל קנה מידה!!!
יצא לי לנסוע את רחוב רבי עקיבא מצד אחד למשנהו בפחות מהזמן הרגיל שלוקח לי כל יום רגיל, אז בנושא זה, אני חייב לציין שלא נכון מה שכתבתם, כי יש שוטרים בכל מטר והתנועה זורמת חלקקק!!!
בנושא הזה עיריית ב"ב הוכיחה ששינוי הוא אפשרי בהחלט. שאפו!
איך זה עוזר לי שהכביש ריק אם אין לי אוטובוס הביתה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אין לי כמעט מה לפרגן לעיריית בני ברק, אבל כשמגיע - מגיע!
מה שהיה שנה שעברה - היה הזוי בכל קנה מידה!!!
יצא לי לנסוע את רחוב רבי עקיבא מצד אחד למשנהו בפחות מהזמן הרגיל שלוקח לי כל יום רגיל, אז בנושא זה, אני חייב לציין שלא נכון מה שכתבתם, כי יש שוטרים בכל מטר והתנועה זורמת חלקקק!!!
בנושא הזה עיריית ב"ב הוכיחה ששינוי הוא אפשרי בהחלט. שאפו!
נכון, יש כשלושים!!! פקחים על אופנועים עם מגאפונים ביד.
(תגיעו בבוקר לתחנת משטרה ברחוב ירושלים, ותראו אותם מתכוננים)
הרעיון הוא, לא לתת לשיכור הראשון לרדת לכביש, כדי שהכביש יישאר ריק,
ברגע שיש שיכור אחד, תוך דקה יש ריקודים סוערים על הכביש. (כלשון המפקד בהדרכה לפקחים)
הם גם לא נותנים לחנות באמצע הכביש, רק לרכבי ההתרמה ורק כשיש שני נתיבים.
העניין של האוטובוסים, באמת לא מובן אולי צריך לפנות לעירייה כמו שכתבו למעלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
סביר להניח שאם תעלו על טרמפ -המשלוח ברכב יתפרק, שהילדים ישבו על הראש שלכם כי בשאר מושבי הרכב יש משלוחים של בעל הרכב.
שבסוף עוד חלקי תחפושות יישכחו ברכב.
סליחה על הפסימיות אבל בפורים גם ברכב יש מלא מלא בלגן וכאבי ראש.
אם רק יקח ילדה גדולה עם שלל הקטנים, ואני ואשתי נלך לבד ברגל - כבר חסך לנו.
הקטע הזה שהכביש סגור לתח״צ ופתוח לתחבורה פרטית הוא בגדר שערוריה!!

אם א״א לשניהם יחד, נראה די ברור מי קודם!! {תחב״צ עירוני קודם לרכב פרטי אם לא הבנתם..}

התחבורה הבינעירונית בלא״ה יצאה החוצה, כך שהכביש צריך להיות פנוי לתחבורה עירונית בלבד!! במהלך כל הפורים!!

{באם היה מקום היה אפשר לתת גם לרכבים אבל אין}

כך שנראה לי הגיוני בשעות העומס {שנה רגילה 14-18 שנה נוכחית 12-15} הכביש פתוח לתחב״צ עירוני בלבד!
הם מפחדים שאותו 'שיכור' בן 15 יקיא להם באוטובוס, או יותר גרוע, יסיח את דעתו של הנהג.
כשרואים משפחה גדולה עם הרבה ילדים קטנים ועגלה, בד"כ לא עוצרים לטרמפ כי אין מקום לכולם. אין מושבי בטיחות. אין מקום לעגלה בבגאז'.
הציפיה לא ממש סבירה.
כולם התחבאו, נשארתי אני עם ילדה כבת 6 בחזית.
ואמרתי להם מראש, שרק מי שבעל הרכב יסכים להעלות - יעלה.
בסוף כולם הלכו ברגל.
ונגיד שמישהו רוצה לעצור לכם, לאן תיכנסו? מה הסיכוי שיעצור לכם מישהו שכל המושב מאחורה שלו ריק?
וגם זה לא נשמע שמספיק למשפחה בגודל שלכם.
דווקא עצרו לי כמה שעלו את עזרא עד ויז'ניץ, לא ממש עזר לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני לא חושב שתחבורה ציבורית קלאסית יכולה להתקיים - ולו בגלל השיכורים שעוצרים כבישים במקומות צדדיים שמשטרה לא יכולה להתפרס שם, או יקיאו באוטובוס וכדו'.
אבל שאטלים כאלו או אחרים שעושים רק את קוקה קולה - עזרא - חזון איש - רבי עקיבא - הלוך וחזור, עם פריסת פקחים ושוטרים כמו שראינו שנה שעברה לאורך כל הציר, ועם תחנות בודדות בלבד ולא כמו כל יום, ועם פיקוח על העולים לאוטובוס באותן 6-7 תחנות -
יעשו את העבודה המושלמת!

תחנות למשל ב;
קוקה קולה
עזרא כהנמן (ביסל'ה)
עזרא וויז'ניץ - נדבורנא
חזו"א נחמיה
גן ורשא
ז'בוטינסקי

מרוב בני ברק - הדרך לשם תהיה עד כרבע שעה. אני הלכתי 3/4 שעה או שעה בשנה שעברה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה