כללי טרנד: מצלמים את הילדים מתפלשים בעוגה

  • הוסף לסימניות
  • #2
הטרנד הזה כבר בן כמה שנים.
לא לטעמי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה טרנד שמחייב את הצלם לרדת נמוך (תרתי משמע), השאלה היא מה יהיה הטרנד הבא.
אצטט תגובה אחת משם:
טרנד חדש יותר - לתת לסבתא עם פרקינסון עוגה,
ולראות איך הכל נופל ונמעך, גם לצלם בוידאו, אחר יהיה מה להראות בלווויה שלה!

כמה שאנחנו מטומטמים לפעמים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חמוד אבל
תכלס :) לא משהו
והעוגה הולכת לאשפה:) בל תשחית ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י סתם;1098219:
בל תשחית ממש!
למה? אפשר להכין עוגת בוץ מעוטרת בקצף גילוח.
נ.ב. אין לי מושג מה יש בקישור כי למרבה השמחה אני חסומה.
אבל יש בפורום צילום כמה דוגמאות נאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י נוי;1098251:
למה? אפשר להכין עוגת בוץ מעוטרת בקצף גילוח.
את באמת רוצה שבן השנה יטעם מזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י sarigold5;1098265:
את באמת רוצה שבן השנה יטעם מזה?
ההבעות בטח יצאו מרתקות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י נוי;1098251:
למה? אפשר להכין עוגת בוץ מעוטרת בקצף גילוח.
נ.ב. אין לי מושג מה יש בקישור כי למרבה השמחה אני חסומה.
אבל יש בפורום צילום כמה דוגמאות נאות.

לא נכון.

למה?
בגלל שיש איסורים שהם משום מראית עין.
כי אנשים אחרים שרואים את זה חושבים שזו עוגה אמיתית,
ולא נראה לי שהצלם יכתוב שלט: "אל דאגה...זו רק הצעת הגשה... אין קשר בין החומרים לעוגה"

בעיני יש כאן בל תשחית.

הייתי מציעה לחובבי הלכלכת לצלם את האוצרות מתמרחים על גבי דף גדול עם צבעי גואש, או לחלופין מתפלשים בבוץ בהנאה...:eek: ..
כך ירוויחו- גם לכלוך- כפי שרצו, [שלא יפסידו חלילה את הטרנד], וגם בלי להשחית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תמיד שאני רואה תמונות כאלה מתחשק לי להעביר מגבון דחוף על פני העולל המרוח וחבל לי על העוגה שיכלה לבוא מצויין עם נס קפה ולשמש כפקל'ה מרנין לאחים החוגגים יום הולדת לתינוק (זה עוגות של לפחות 60 שקל...)
לכן כשהתינוקת שלי היתה בת שנה לפני שבועיים לא ראיתי לנכון לקפוץ על הטרנד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י ort;1098293:
לא נכון.

למה?
בגלל שיש איסורים שהם משום מראית עין.
כי אנשים אחרים שרואים את זה חושבים שזו עוגה אמיתית,
ולא נראה לי שהצלם יכתוב שלט: "אל דאגה...זו רק הצעת הגשה... אין קשר בין החומרים לעוגה"

בעיני יש כאן בל תשחית.

הייתי מציעה לחובבי הלכלכת לצלם את האוצרות מתמרחים על גבי דף גדול עם צבעי גואש, או לחלופין מתפלשים בבוץ בהנאה...:eek: ..
כך ירוויחו- גם לכלוך- כפי שרצו, [שלא יפסידו חלילה את הטרנד], וגם בלי להשחית.
סליחה שהלחצתי.
סתם התבדחתי. כי תודו שזה פשוט מצחיק.
וזאת, למרות שיש לכל אחד מהילדים שלי תעוד מאותו רגע היסטורי/היסטרי שהם התפלשו בגבינה/ מעדן שוקולד. רק שהם עשו את זה בלי הודעה מראש, אז במקום להתעצבן צילמנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י השקעה;1098307:
תמיד שאני רואה תמונות כאלה מתחשק לי להעביר מגבון דחוף על פני העולל המרוח וחבל לי על העוגה שיכלה לבוא מצויין עם נס קפה ולשמש כפקל'ה מרנין לאחים החוגגים יום הולדת לתינוק (זה עוגות של לפחות 60 שקל...)
לכן כשהתינוקת שלי היתה בת שנה לפני שבועיים לא ראיתי לנכון לקפוץ על הטרנד

זה עוגות של לפחות 200 ש"ח עד 600 כמו שכתבו שם בכתבה.

זה בל תשחית נטו.
וגם שחיתות בתור בונוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הצילומים יוצאים יפים

אבל זה לא "טבעי" כמו תינוק חמוד שאוכל פסטה או מעדן והכל נמרח לו.
זה לקחת במודע ילד ועוגה, ולצפות בשמחה איך הילד הורס לה את הצורה.
נותן לי הרגשה לא נוחה לא רק מבחינת ה"בל תשחית" ההלכתי, אלא גם מצד זה שאנחנו *מצפים* מהתינוק להרוס משהו, ועוד מריעים לו על זה (הרי אם הוא לא ממש יתפרע עם העוגה, התמונות לא יצאו מוצלחות...).
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
במילה אחת לטעמי, זוועה,
1000 ש"ח בשביל שטות מטופשת ומאד לא חינוכית,
מחריד, אין לכם מה לעשות עם הכסף?
יש בארץ המון ילדים שישמחו לא להתפלש בעוגה כזו אלא ממש לאכול אותה, או בעצם בסכום כזה, לאכול במקומה ארוחות של חודש שלם שהם לא אוכלים...

אחינו ה"תוהים-טועים" מבולבלים לגמרי כך שאין תמיההה עליהם, אבל בציבור שלנו???? זה כבר באמת מחריד...
חבר'ה הגזמתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם העוגה באה לידי שימוש גם אם השימוש זה תמונות אני לא בטוח שזה בל תשחית.
צריך לברר את זה.
אבל זה לא חינוכי בהחלט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ואפשר להכין ערמת קצפת מרשימה....
העלות: 5 ש"ח + 5 דקות הקצפה.
עוד טיפהל'ה סוכריות וקישוטים למעוניין...

מרשים! ולא בזבזני!

[בלונים/סרטים/שלטים/ממתקים למסיבה - עולים קצת יותר!, אז אפשר בכל מצב להיכנס לפופורציה!
ומי ש'פרייר' לבזבז על עוגה כזו מאות שקלים...ומרגיש טוב עם זה... שיבוסם לו]
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה