- הוסף לסימניות
- #1
אז כמו כולם, גם אני לא אוהבת לשלם כסף מיותר. אני לא עצלנית, ואם אפשר לעשות לבד למה שאשלם על זה כסף?
ככה חשבתי גם כשפתחתי את התיק שלי (עוסק פטור לבינתיים..
).
ואז גיליתי שאולי עם מאמץ אני יכולה לעשות לבד, אבל למה לי להסתבך?
הגיע מכתב ממס הכנסה על הצהרת לא זוכרת מה, וחברה אמרה לי שיש צורך בעריכת ספר הזמנות, היו לי תשלומים מכל מיני מקומות נוספים שקיבלתי, והתחלתי להרגיש שאני עצמאית, אבל משלמת על זה מחיר.
הבלבול הסתיים כשמישהו המליץ על יהודה מילר- יועץ מס מוסמך מבני ברק. התקשרתי אליו, הוא ענה לי על כל השאלות, ואמר שגם אם אעשה זאת לבד הוא יענה לי לשאלות שיצוצו. הרגשתי שאני מדברת עם איש מקצוע וכש'הפלתי' עליו את התיק שלי, נכנסתי לרוגע, וגם יכולתי להתפנות להתעסק עם הדברים שאני מקצועית בהם באמת.
לכל מי שמתלבט- ממליצה לנסות את החויה. שווה לי לשלם (מחיר לא יקר..) בשביל איכות חיים וראש שקט ולדעת שהתיק שלי נתון בידיים מקצועיות.
ככה חשבתי גם כשפתחתי את התיק שלי (עוסק פטור לבינתיים..
ואז גיליתי שאולי עם מאמץ אני יכולה לעשות לבד, אבל למה לי להסתבך?
הגיע מכתב ממס הכנסה על הצהרת לא זוכרת מה, וחברה אמרה לי שיש צורך בעריכת ספר הזמנות, היו לי תשלומים מכל מיני מקומות נוספים שקיבלתי, והתחלתי להרגיש שאני עצמאית, אבל משלמת על זה מחיר.
הבלבול הסתיים כשמישהו המליץ על יהודה מילר- יועץ מס מוסמך מבני ברק. התקשרתי אליו, הוא ענה לי על כל השאלות, ואמר שגם אם אעשה זאת לבד הוא יענה לי לשאלות שיצוצו. הרגשתי שאני מדברת עם איש מקצוע וכש'הפלתי' עליו את התיק שלי, נכנסתי לרוגע, וגם יכולתי להתפנות להתעסק עם הדברים שאני מקצועית בהם באמת.
לכל מי שמתלבט- ממליצה לנסות את החויה. שווה לי לשלם (מחיר לא יקר..) בשביל איכות חיים וראש שקט ולדעת שהתיק שלי נתון בידיים מקצועיות.
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //