עזרה יום הולדת 60 לאבא..

  • הוסף לסימניות
  • #22
בדיוק השבת עשינו יומולדת לסבא.. אבל 70, משפחה לא גדולה...
היינו בוילה מדהימה בנתניה ברחוב חטיבת קרייתי 8 צמודה לים, היה חוויה מדהימה!!!
לא גילינו לראש המשפחה כלום אבל כדי שלא יהיה הפתעה מידי שלחנו לו הזמנה בתחילת השבוע עם כתובת ושעה.(זה היה בקליפ ההזמנה...הם ראו את זה מאות פעמים עד שבת...;))
היה לנו תקציב רציני , אז ממש השקענו...
מפרטת כאן: (לא חייבים הכל, אבל כל השקעה קטנה מוסיפה)
דבר ראשון לוגו לכל השבת על כל הדברים
רולאפ בכניסה למקום-היה הפתעת ההפתעות זה ממש עשה את זה.
חולצות לכל המשפחה עם הלוגו , לבשו בשישי כשהסבא והסבתא נכנסו
שילוט לחדרים-מי בכל חדר
שקיות ממתקים לילדים עם פתקית עם הלוגו והתמונה +שם לכל ילד (אישי ומתוק ולא דורש הרבה)
אחר כך ישבו לראות קליפ מושקע ביותר (זה המקצוע שלי... מה לעשות??:D)
עוגה עם נייר אכיל עם התמונה והלוגו
עוגה בצורת70
תכניות במהלך השבת, ברכות, בקיצור, נחת אמיתית
סבא וסבתא עדיין מתרגשים ומספרים לכווולםםםםםםם
שמה כאן את הלוגו,(לסבא קוראים אשר)ואולי אעלה את הקליפ מתישהוא.
image (1).png
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ערב טוב !
אולי מישהו ערך יום הולדת לגיל 60 (אבא) לאחרונה ?
קיבלתי כאן רעיונות ממש יפים .
אנחנו עושים שבת וצריכה רעיונות לתכנית חמודה סוג של משחק אולי שגם ילדים יוכלו להשתתף..
אפשר גם משהו של התארגנות מראש / כמו להביא חפץ..
תודה מראש לכולם !!:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לאחרונה עשינו שבת גיבוש עם שיר מהמם במנגינת השיר שחיברו ליום העצמאות " כאן זה בית..."( אם תירצי יש לי את הפלייבק של השיר)
המון הצלחה ותהנווו

יש לאמא שלי יום הולדת שישים בעוד כשבוע
הילדים שלי חשבו על שיר כדי לחבר לה ובדיוק החליטו ללכת על השיר כאן זה בית.
יש מצב לקבל את הפלייבק??
אגב, המילים שחברתם הם לסבא או לסבתא?
אפשר להעזר בזה?

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
צהרים טובים
משתמשים בשם שלכם לשבת יום הולדת 60 לסבא (אבא)
האם יש לכם תוכניה שעשיתם לשבת ? עם מילים שקשורות לשם "ששים ושמחים" ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לחמותי הוצאנו דיסק שנקרא 'שיר השישים'
עם אוסף שירים יפים שהיא אוהבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אנחנו עשינו ברעיון של "ששים ושמחים" מצו"ב הלוגו
עשינו ערב ביום חמישי בלילה בהפתעה, רק זוגות הילדים והוריו, העריכה הכל היה סגול כסף וגם גרפיקה בהתאם...
ובשבת עשינו שבת כל המשפחה יחד עם כל הנכדים וכו'..


צפה בקובץ המצורף 420176
סליחה על ההקצפה..
יש מצב להשתמש בלוגו
או לקחת השראה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אנחנו עשינו ברעיון של "ששים ושמחים" מצו"ב הלוגו
עשינו ערב ביום חמישי בלילה בהפתעה, רק זוגות הילדים והוריו, העריכה הכל היה סגול כסף וגם גרפיקה בהתאם...
ובשבת עשינו שבת כל המשפחה יחד עם כל הנכדים וכו'..


צפה בקובץ המצורף 420176
יש מצב לקבל את הקובץ של הלוגו פתוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יש למשהי ברכה לאמא לגיל 60 ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אמורה להיות לי ברכה אני יכולה לנסות לחפש אותה אבל את אמא שלי ריגש משהו אחר אנחנו נתנו לה משהו כמו תעודת הוקרה שהיה רשום ברכה ממש יפה על מזמור לתודה (בסגנון של - ממך למדנו לומר תודה וכאלה) ולמטה היה כתוב: ולכן אמרנו היום 60 פעמים מזמור לתודה לזכותך. משהו כזה, זה לא נוסח מדויק אבל זה היה ממש מרגש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אנחנו עשינו 60 מתנות...
6 ילדים כל אחד הביא 10 מתנות שקשורות לסבא.
היה מוצלח מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אמורה להיות לי ברכה אני יכולה לנסות לחפש אותה אבל את אמא שלי ריגש משהו אחר אנחנו נתנו לה משהו כמו תעודת הוקרה שהיה רשום ברכה ממש יפה על מזמור לתודה (בסגנון של - ממך למדנו לומר תודה וכאלה) ולמטה היה כתוב: ולכן אמרנו היום 60 פעמים מזמור לתודה לזכותך. משהו כזה, זה לא נוסח מדויק אבל זה היה ממש מרגש!!!
תוכלי להעלות לי? אודה לך מאוווד
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אצלנו ערכו מצגת עם קטעי ראיון עם אנשים שונים שסיפרו על אבא שלי, למשל אחות מבוגרת שסיפרה עליו בתור ילד.
חבר מהישיבה. מגיד שיעור מישיבה קטנה. היה מרתק מאוד (אבא שלי מחו"ל אז זה אנשים שלא פגשנו ביום יום)

בהזדמנות אחרת (נראה לי איזה יום נישואין) הנכדים הציגו סיטואציות ילדות שלנו איך שההורים היו מסורים אלינו לדוגמה אבא שלי היה מאוד מפנק ילד שלא הרגיש טוב תמיד קונה לו משהו טעים. או אמא שלי שרה איתנו את ההלל בקול בכל יום בחנוכה. היה חמוד שילדים קטנים התחפשו לאבא ואמא והציגו את הסצנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אנחנו עשינו סרט באורך של כחצי שעה עם ברכות מכל האחים/אחיות, גיסים/גיסות, בנים/בנות וביקשנו מהאחיינים להסריט את עצמם ולספר קטעים מצחיקים שהיו אתו בתור דוד...
יצא מושלם וקורע!!!
בנוסף עשינו משחק kahoot! עם כל מיני שאלות מעניינות וקשות עליו כמובן, לצד אוכל מושקע ובלונים יוצא ערב יפה. הכל תלוי ברמת ההשקעה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מה זה המשחק הזה? אפשר את השאלות?
זה משחק מחשב שאת בונה ומכניסה שאלות משלך עם אופציה לארבע תשובות ורק אחת נכונה, כל משתמש זקוק למחשב (אנו עשינו כל זוג על מחשב מפאת מחסור במחשבים.....) ומכניס שם משתמש שלו ואז כל משתמש אוסף נקודות ובסוף רואים מי ניצח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה